27 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een goedkoop, denk merkloos, wipstoeltje (zit er wel ook veilig en ergonomisch in) en een 2ehands Baby Bjorn stoeltje in huis. Kleine vindt beiden even leuk dus ik zou persoonlijk niet zoveel meer voor specifiek die Baby Bjorn betalen 🙃
5 jaar geleden
Super fijne wipstoel! Wij hebben hem 2e hands gekocht via marktplaats. Scheelde €100 qua aanschaf. De stoel is overigens zo goed als nieuw😊.
VRIEND
5 jaar geleden
Super fijne wipstoel! Wij hebben hem 2e hands gekocht via marktplaats. Sche ...
Ik zit nu ook even op Marktplaats te neuzen! Scheelt idd.
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb tweedehands de oudere versie weten te scoren, weet niet of het frame van de nieuwe net zo groot is als de oudere.. maar dat viel me wel tegen eenmaal in gebruik. Heb nu ook tweedehands de stokke steps bouncer er bij en ben daar eigenlijk veel blijer mee😬 maar dat komt ook omdat ik een nieuwsgierige hond heb en daarom de wipstoel niet op de grond wil zetten.
5 jaar geleden
Ik heb hem 2e hands van een vriendin overgenomen. Mijn zoontje, nu 6, vond hem heerlijk en mijn dochter van 3 maanden ook. In de tussentijd stond hij bij oma en zaten mijn nichtjes erin. Een oersterk ding want de zoon van mijn vriendin wordt dit jaar alweer 16! Ik heb er een leuke nieuwe hoes omheen gedaan. Oftewel: hij is de investering waard! Ohh en je kunt hem helemaal plat opbergen, onder de bank en makkelijk mee in de kofferbak.
VRIEND
5 jaar geleden
Jaaaaaa top ding deze: gaat al drie babies mee en niet stuk te krijgen. En je kan het zitgedeeltje enzo wassen 👌
Zitten ook verschillende standen dus bijna plat voor de echte mini babies en dan naarmate ze groter worden steeds echter op. Echt de investering waard.
5 jaar geleden
Wij hebben er 1 2dehands gekocht en zijn er echt geweldig blij mee! Aanschaffen die handel 😀
5 jaar geleden
GO GO GO! 😁Is echt een zalig zitje! Onze kleine vindt het fantastisch in zn wupper!

5 jaar geleden
Ik ben er ook heel erg blij mee! Ze zit er iedere dag wel in. Heb hem via marktplaats gekocht en de hoes gewoon gewassen. Scheelt veel geld!
Vraagje aan ervaren mama’s: mijn wipstoeltje heeft twee standen, wanneer mag mijn dochter erin op de ‘hoge’ stand (dus meer rechtop)? Ik kan dat nergens vinden.
5 jaar geleden
Wij hebben hem te leen. Echt wippen doet hij niet, maar hij zit er wel graag in. Fijne wipstoel, ook makkelijk mee te nemen