27 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben er heel tevreden over! Ze kon er al heel vroeg in ook. Ook makkelijk om rond te dragen in huis ;)

5 jaar geleden

Wij hebben deze ook, heel content van! Zij zit hier heel vaak in en vind dit leuk 😀
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Wij hebben hem. Hij zit er super graag in

5 jaar geleden

Ik heb een goedkoop, denk merkloos, wipstoeltje (zit er wel ook veilig en ergonomisch in) en een 2ehands Baby Bjorn stoeltje in huis. Kleine vindt beiden even leuk dus ik zou persoonlijk niet zoveel meer voor specifiek die Baby Bjorn betalen 🙃

5 jaar geleden

Ja heel fijn. Als ze nog klein zijn kun je ze goed in slaap wiegen, prima want ergonomisch. Als ze wat ouder zijn kunnen ze zelf wippen. Verschillende hoogtes, ook handig met hapjes of om mee te nemen. Ingeklapt is het een dun pakketje.

5 jaar geleden

Super fijne wipstoel! Wij hebben hem 2e hands gekocht via marktplaats. Scheelde €100 qua aanschaf. De stoel is overigens zo goed als nieuw😊.

5 jaar geleden

Super fijne wipstoel! Wij hebben hem 2e hands gekocht via marktplaats. Sche ...
Ik zit nu ook even op Marktplaats te neuzen! Scheelt idd.

5 jaar geleden

Beste aankoop ooit!

5 jaar geleden

Mijn zoontje zit hier heeeel graag in. Soms het enige om hem rustig te krijgen. Hij vindt het een fijne houding. Heb er een lintje aangemaakt zodat ik op afstand kan wippen😁

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb tweedehands de oudere versie weten te scoren, weet niet of het frame van de nieuwe net zo groot is als de oudere.. maar dat viel me wel tegen eenmaal in gebruik. Heb nu ook tweedehands de stokke steps bouncer er bij en ben daar eigenlijk veel blijer mee😬 maar dat komt ook omdat ik een nieuwsgierige hond heb en daarom de wipstoel niet op de grond wil zetten.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik heb hem 2e hands van een vriendin overgenomen. Mijn zoontje, nu 6, vond hem heerlijk en mijn dochter van 3 maanden ook. In de tussentijd stond hij bij oma en zaten mijn nichtjes erin. Een oersterk ding want de zoon van mijn vriendin wordt dit jaar alweer 16! Ik heb er een leuke nieuwe hoes omheen gedaan. Oftewel: hij is de investering waard! Ohh en je kunt hem helemaal plat opbergen, onder de bank en makkelijk mee in de kofferbak.

5 jaar geleden

Jaaaaaa top ding deze: gaat al drie babies mee en niet stuk te krijgen. En je kan het zitgedeeltje enzo wassen 👌 Zitten ook verschillende standen dus bijna plat voor de echte mini babies en dan naarmate ze groter worden steeds echter op. Echt de investering waard.

5 jaar geleden

Wij hebben er 1 2dehands gekocht en zijn er echt geweldig blij mee! Aanschaffen die handel 😀

5 jaar geleden

Ja heel Happy mee!!

5 jaar geleden

GO GO GO! 😁Is echt een zalig zitje! Onze kleine vindt het fantastisch in zn wupper!

VRIEND

5 jaar geleden

Wij zijn er heel happy mee. Ze vindt het heel fijn om in te zitten. Wij hebben hem overgenomen van iemand :)

5 jaar geleden

Heel leuke wipstoel maar koop niet diegene met een mesh hoes (netstof)...Als ze overgeven loopt het er helemaal door en wordt het een vieze boel 😅 Het oogt mooi maar is niet praktisch!

5 jaar geleden

Ik ben er ook heel erg blij mee! Ze zit er iedere dag wel in. Heb hem via marktplaats gekocht en de hoes gewoon gewassen. Scheelt veel geld! Vraagje aan ervaren mama’s: mijn wipstoeltje heeft twee standen, wanneer mag mijn dochter erin op de ‘hoge’ stand (dus meer rechtop)? Ik kan dat nergens vinden.

5 jaar geleden

Top ding! Mijn zoontje zit hier heerlijk in en hij is handig in gebruik. Ik heb hem via marktplaats, zeker een aanrader want anders ben je idd veel geld kwijt. De hoes kan in de was :)

5 jaar geleden

Wij hebben hem te leen. Echt wippen doet hij niet, maar hij zit er wel graag in. Fijne wipstoel, ook makkelijk mee te nemen