Bij mijn vorige kindje verloor ik mijn slijmprop met 40+5 en nu ben ik 37+1 en had ik vanmorgen het idee dat het mijn slijmprop was (bij mijn zoontje zat er bloed bij en nu niet) wie kan mij helpen.
Ik had gister en vandaag precies hetzelfde (paar keer), zag er ook hetzelfde uit! Ik ga er wel vanuit dat dat slijmprop is, heb het eerder niet gehad in m’n zwagerschap, morgen ben ik uitgerekend.
Heb verder ook niet het gevoel dat het echt al gaat gebeuren. Succes met wachten 🤦♀️🙈
Bij mij zat er altijd bloed bij. Ik zou even je verloskundige voor de zeker ...
Heb zojuist gebeld, ze zei dat het heel goed mijn slijmprop kan zijn. Maar aan het eind van de zwangerschap kan je lichaam ook veel slijm afstoten en dat kan het dus ook zijn.. even afwachten of het gaat rommelen 🙈
Hoi, ik denk dat je bij je 2e kindje iets sneller je slijmprop, in gedeeltes soms, kan verliezen, zonder dat de bevalling al echt begint. Tenminste dat is mijn ervaring, nu zwanger van de 3e en al paar weken slijm aan t verliezen, baby ligt al langer of wat dieper ingehaald wat denk ik meer druk geeft op de baarmoedermond. Verloskundige zei dat het desondanks nog even kan duren.
Spannend hè? Succes! !
Dit lijkt erg veel op een slijmprop. Bij mijn eerste ben ik hem verloren met 35 weken en week later was ze er spontaan. Nu met mijn 2de zwangerschap verloor ik hem al met 33 weken en morgen ben ik 39 weken dus het zegt allemaal niks. Ik loop ook al vanaf 34 weken met 2 cm ontsluiting en dat blijkt normaal te zijn met een 2de zwangerschap.
Bij mij ook 2 weken terug al. Dit ging nog 4 dagen verder met telkens nog wat meer slijm. Kleine zit nog rustig 😋 .
Je lichaam maakt zo weer nieuwe aan. Het zegt dus weinig volgens de artsen en gynaecologen
Ik denk dat de mijne sinds vandaag ook loskomt. Alleen bij mij is het wel een stukje minder. Kan het kloppen dat het er in kleinere beetjes uitkomt?
Ik ben nu 38+2 hopelijk is dit het begin van het einde.