21 Reacties

5 jaar geleden

Hahaah zelfde probleem Hier, soms denk ik kon ik het maar vast lijmen 😂

5 jaar geleden

Ik lees eventjes mee. Ik zit met hetzelfde probleem 😓

5 jaar geleden

Ik had dit probleem eerst ook. Nu de BIBS speen en deze valt veel minder uit de mond

5 jaar geleden

Reactie op soez

Hahaah zelfde probleem Hier, soms denk ik kon ik het maar vast lijmen 😂
Hahaha ja echt wel😂😅🙈🙊

5 jaar geleden

Ik doe een hydrofiel doek eromheen, niet te strak maar net zodat het speentje er niet uit valt, hydrofieldoek is ademend dus kan verder geen kwaad. Als hij echt slaapt haal ik de doek weer weg.

5 jaar geleden

Spuugdoekje door het ringetje werkt goed hier 👌 wij gebruiken de Bibs spenene

5 jaar geleden

Reactie op tanteraf

Ik doe een hydrofiel doek eromheen, niet te strak maar net zodat het speent ...
Misschien een domme vraag🙈, maar waar doet u een hydrofiel doek omheen?

5 jaar geleden

Haha mn man wilde een elastiekje om dr hoofd doen. Haha grapje natuurlijk. Hier een spuugdoekje door het ringetje en dat dan bij dr slaapzakje in doen. Of onder de dekens strak mee inpakken. Helpt soms even. Zolang ze stil ligt

5 jaar geleden

Reactie op PRMV

Misschien een domme vraag🙈, maar waar doet u een hydrofiel doek omheen?
Over de speen+ onderste deel van het gezicht net onder de neus. Klem de doek vervolgens onder de schouders of het hoofdje. Echt ideaal

5 jaar geleden

Dit probleem heb ik ook gehad bij de 1ste. Even andere speen proberen.

5 jaar geleden

Wij leggen onze dochter half op haar buik en half op haar zij. Zo ligt haar gezichtje schuin op het matrasje en wordt de tut geklemd. Soms leggen we ze ook op haar zij en leggen we knuffeltjes voor de tut zodat ze die niet kan uitdoen. Werkt echt kei goed!

5 jaar geleden

Ik klem zijn doek tussen zijn armpjes en de speen. Maar niet tegen kind en gezin zeggen hoor 😆

5 jaar geleden

Reactie op tanteraf

Over de speen+ onderste deel van het gezicht net onder de neus. Klem de doe ...
Oe dat is nog beter! 😆

5 jaar geleden

Ik heb een maatje groter van tutje gegeven. Wij gebruiken deze van difrax... Hij is nu 3maanden maar gebruikt deze van 6maanden+... Die blijven beter zitten

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Bibs speentje.. Difrax en nog een ander speentje geprobeerd maar vielen constant uit.. die van bibs is rond en valt niet zomaar uit.

5 jaar geleden

Ja echt een mega vervelend probleem! Hier ook echt drama.. en ze heeft zo'n zuigbehoefte als ze moe is! Ik heb nu een knuffelkonijn (platte van happy horse) eraan gemaakt met het oortje. Die ligt dan op haar borst. Zo is het wat zwaarder en wat hij niet makkelijk uit en als ze haar hoofd draait dan gaat de speen nog makkelijk mee. Niet dat het altijd werkt, maar wel meer dan zonder 🙏🏻

5 jaar geleden

Wij leggen een spuugdoekje op zn speentje. Zodat hij minder snel uitvalt

5 jaar geleden

Soms hydrofiele doek oprollen schuin tegen het speentje aan (tussen z’n vuistje en speen) Zodat ie niet in de weg zit dat rolletje

5 jaar geleden

BIBS speen kan ze beter inhouden en valt dus minder snel uit!