Dag dames,
Heeft iemand de magische tips zodat het speentje niet uit de mond valt?
Mijn zoontje is erg gehecht aan zijn speen. Zonder speen slaapt hij niet. Het probleem is alleen als hij bijna of net in slaap is, valt zijn speen uit zijn mond en dan is hij klaar wakker.
Ik doe een hydrofiel doek eromheen, niet te strak maar net zodat het speentje er niet uit valt, hydrofieldoek is ademend dus kan verder geen kwaad. Als hij echt slaapt haal ik de doek weer weg.
Haha mn man wilde een elastiekje om dr hoofd doen. Haha grapje natuurlijk. Hier een spuugdoekje door het ringetje en dat dan bij dr slaapzakje in doen. Of onder de dekens strak mee inpakken. Helpt soms even. Zolang ze stil ligt
Wij leggen onze dochter half op haar buik en half op haar zij. Zo ligt haar gezichtje schuin op het matrasje en wordt de tut geklemd. Soms leggen we ze ook op haar zij en leggen we knuffeltjes voor de tut zodat ze die niet kan uitdoen. Werkt echt kei goed!
Ik heb een maatje groter van tutje gegeven. Wij gebruiken deze van difrax... Hij is nu 3maanden maar gebruikt deze van 6maanden+... Die blijven beter zitten
Ja echt een mega vervelend probleem! Hier ook echt drama.. en ze heeft zo'n zuigbehoefte als ze moe is!
Ik heb nu een knuffelkonijn (platte van happy horse) eraan gemaakt met het oortje. Die ligt dan op haar borst. Zo is het wat zwaarder en wat hij niet makkelijk uit en als ze haar hoofd draait dan gaat de speen nog makkelijk mee.
Niet dat het altijd werkt, maar wel meer dan zonder 🙏🏻