68 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb het niet vermeld maar de mensen die van ons een kaartje krijgen weten over het algemeen wel hoe we er in staan dus vandaar ☺️
6 jaar geleden
Wij doen gewoon wil je teentjes komen tellen etc... en dan onze mobiele nummers. Ik vind het zonde om 10 jaar later herinnert te worden aan de corona op het kaartje. Mensen die de kleine willen bewonderen appen of bellen dan en dan laten we weten wat we voor bezoek we willen. Maar echt zonde om corona gerelateerde dingen op je kaartje te zetten. Vind ik
6 jaar geleden
Wij hebben er ook op staan, voor een bezoekje stuur even een appje, ook wij willen er later niet aan herinnerd worden.
6 jaar geleden
Daar zaten wij ook mee🤔
Maar wij doen nu een los kaartje erbij..
Daar zetten wij op: Bezoek vinden we fijn als het na het coronavirus mag zijn.
Met sommige mensen zullen we wel persoonlijk contact hebben en dan kunnen we zelf bepalen hoe, wat, wanneer maar dan komt er geen onverwacht bezoek..
Op het kaartje onze nummers..
6 jaar geleden
Wij zetten er niets op over bezoek. Ook geen tel.nrs. mensen weten die toch wel. Natuurlijk wel ons adres en geboortedetails en de naam maar verder niet. We gaan er van uit dat men toch niet zomaar langs komtzonder eerst te bellen..
Ik moet zeggen dat we een bijzonder kaartje hebben met weinig ruimte.. anders hadden we de telefoonnummers voor de volledigheid denk ik wel vermeld.
6 jaar geleden
Wij hebben alleen onze nummers op het kaartje, verder niks..
Ligt ook een beetje hoe jou vriendenkring en familiekring normaal met bezoek omgaat
Bij ons komt nooit iemand zonder te bellen dus wij hebben er voor gekozen om er niks bij te doen.
Persoonlijk wilde wij sowieso niks over corona op het kaartje zelf, aangezien dat niet heel leuk is als je snapt wat ik bedoel 🤣
6 jaar geleden
Wij zetten er op (k)raambezoek vinden we fijn maar mag het na een telefoontje zijn? Dan moeten ze hoe dan ook toch bellen en kunnen we uitleggen dat het alleen voor ouders en eventueel broers en zussen is wanneer de kraamhulp weg is. En degenen die het willen mogen raambezoek doen wanneer wij denken dat dat kan. Gelukkig hebben we een hond buiten lopen dus de meesten zullen niet maar.zo onaangekondigd op de stoep staan
6 jaar geleden
Ik zet er niks op. Maar ik stuur max 20 kaartjes en daarvan is het meeste naar familie. Die zullen niet zomaar langs komen.
Om er niks corona gerelateerd op te zetten voor later vind ik persoonlijk onzin. Meer omdat het wel weer doet denken aan deze gekke periode en dat ook altijd een herinnering zal zijn dan.
6 jaar geleden
Wij hebben er geen vermelding op staan ook geen nummer. Er gaan sowieso max. 40 kaartjes de deur uit. De mensen die echt wat voor ons betekenen hebben sowieso dat nr wel