68 Reacties

6 jaar geleden

Wij doen: “Digitaal bezoek via ..... (en dan onze telefoonnummers)”

6 jaar geleden

Ik heb het niet vermeld maar de mensen die van ons een kaartje krijgen weten over het algemeen wel hoe we er in staan dus vandaar ☺️

6 jaar geleden

Nee, ik heb staan "voor bezoek graag even een berichtje sturen" vind het niet leuk om het later als herinnering aan corona te moeten herdenken als ik er iets van raambezoek op zet.

6 jaar geleden

Wij doen gewoon wil je teentjes komen tellen etc... en dan onze mobiele nummers. Ik vind het zonde om 10 jaar later herinnert te worden aan de corona op het kaartje. Mensen die de kleine willen bewonderen appen of bellen dan en dan laten we weten wat we voor bezoek we willen. Maar echt zonde om corona gerelateerde dingen op je kaartje te zetten. Vind ik

6 jaar geleden

Wij doen het zoals bovenstaande dames. Willen ook niet herinnert worden eraan

6 jaar geleden

Wij voegen en apart los kaartje bij in de envelop met informatie over een kraamfeest of, als dat voorlopig echt nog niet kan of goed voelt: met info over corona of raambezoek

6 jaar geleden

Wij hebben er ook op staan, voor een bezoekje stuur even een appje, ook wij willen er later niet aan herinnerd worden.

6 jaar geleden

Wij hebben er op staan dat we geen (k)raambezoek ontvangen en dat ze kunnen videobellen.. heb geen zin dat iedereen gaat bellen en dat je apart tegen iedereen moet zeggen dat je geen bezoek doet 😊

6 jaar geleden

Daar zaten wij ook mee🤔 Maar wij doen nu een los kaartje erbij.. Daar zetten wij op: Bezoek vinden we fijn als het na het coronavirus mag zijn. Met sommige mensen zullen we wel persoonlijk contact hebben en dan kunnen we zelf bepalen hoe, wat, wanneer maar dan komt er geen onverwacht bezoek.. Op het kaartje onze nummers..

6 jaar geleden

Wij zetten er niets op over bezoek. Ook geen tel.nrs. mensen weten die toch wel. Natuurlijk wel ons adres en geboortedetails en de naam maar verder niet. We gaan er van uit dat men toch niet zomaar langs komtzonder eerst te bellen.. Ik moet zeggen dat we een bijzonder kaartje hebben met weinig ruimte.. anders hadden we de telefoonnummers voor de volledigheid denk ik wel vermeld.

6 jaar geleden

Wij hebben alleen onze nummers op het kaartje, verder niks.. Ligt ook een beetje hoe jou vriendenkring en familiekring normaal met bezoek omgaat Bij ons komt nooit iemand zonder te bellen dus wij hebben er voor gekozen om er niks bij te doen. Persoonlijk wilde wij sowieso niks over corona op het kaartje zelf, aangezien dat niet heel leuk is als je snapt wat ik bedoel 🤣

6 jaar geleden

Wij hebben het ook niet vermeld. Onze nummers staan erop en we kunnen zelf bepalen welke mensen wij willen laten komen. Dit zullen naaste familieleden en vrienden zijn. Ik laat de baby op afstand zien, dus niet vast houden ed. Dat komt later wel weer.

6 jaar geleden

Wij doen gewoon: Wil je mij komen bezoeken, stuur dan eerst een appie. Mama en ik doen s'middags een powernappie.

6 jaar geleden

Wij zetten er op (k)raambezoek vinden we fijn maar mag het na een telefoontje zijn? Dan moeten ze hoe dan ook toch bellen en kunnen we uitleggen dat het alleen voor ouders en eventueel broers en zussen is wanneer de kraamhulp weg is. En degenen die het willen mogen raambezoek doen wanneer wij denken dat dat kan. Gelukkig hebben we een hond buiten lopen dus de meesten zullen niet maar.zo onaangekondigd op de stoep staan

6 jaar geleden

We hebben.nu staan Kennismaken met ....? En dan onze nummers eronder. Kun je alle kanten mee op

VRIEND

6 jaar geleden

Wij hebben geschreven "Kraambezoek op afspraak". Dan kun je t pef individu/koppel/gezin bespreken

6 jaar geleden

Wij hebben gewoon bewonderen graag op afspraak en niet specifiek iets over het Coronavirus

6 jaar geleden

Ik zet er niks op. Maar ik stuur max 20 kaartjes en daarvan is het meeste naar familie. Die zullen niet zomaar langs komen. Om er niks corona gerelateerd op te zetten voor later vind ik persoonlijk onzin. Meer omdat het wel weer doet denken aan deze gekke periode en dat ook altijd een herinnering zal zijn dan.

6 jaar geleden

Wij hebben er geen vermelding op staan ook geen nummer. Er gaan sowieso max. 40 kaartjes de deur uit. De mensen die echt wat voor ons betekenen hebben sowieso dat nr wel

6 jaar geleden

Ik heb staan: Papa en mama hebben een verzoekje: Graag willen zij een berichtje voor een bezoekje. Telnrs erbij, dan is er altijd nog te overleggen. Wij hebben ook liever geen “corona”-gerelateerde dingen op het kaartje.