250 Reacties

5 jaar geleden

Slofjes, een speelgoedblok en een wiegdeken gehaakt. Super leuk om te doen. Komende weken gaan we eindelijk de babykamer aanpakken🤗 (net verhuisd)

5 jaar geleden

Normaal erg creatief, haken, en wil ook echt wat gaan maken! (Schoon)moeder zijn ook wat aan het maken. Maar kan me er op het moment niet naar zetten ivm stress rondom werk en toch ergens niet het idee te hebben zwanger te zijn. Buik begint te groeien, voel de kleine soms wel. Maar daar houdt het echt bij op. Verder voel ik me echt zoals een jaar geleden.. oeps..

5 jaar geleden

Ik naai kleding voor mijn zoontje die we verwachten 🥰

5 jaar geleden

Deze. Een tweede is in de maak. Dat wordt een aapje.

5 jaar geleden

Wat een leuk topic! Ik ben bezig met een muziekmobiel met jungle dieren.

5 jaar geleden

Zelf een muurschildering gemaakt! Binnenkort kruip ik eens achter de naaimachine voor een broekje+shirtje 😃

5 jaar geleden

Mooi! Heb ik ook voor mn dochter gemaakt. Lijkt veel op die van jou ;) welke dieren ga je nog meer maken?

5 jaar geleden

Ik ben lekker creatief bezig achter mijn laptop voor leuke plaatjes aan de wand😍! Ook ga ik nog schilderen. Zo kan ik de babykamer mooi opvrolijken:)

5 jaar geleden

Voor het eerst een overslag vestje proberen te haken voor de baby. Fijn patroon met uitleg via deze site gevonden. Het bobbelvestje is er ook in een gebreide variant. https://www.creativaatelier.com/crochet-baby-kimono-pattern-tutorial/?lang=en

5 jaar geleden

De hangers voor de babygym zijn klaar. Nu de babygym van hout nog in elkaar zetten.

5 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt. Hangt boven der bedje ☺️ to the 🌙 and back❤

5 jaar geleden

Oh oh wat wou ik toch dat ik een beetje creatief was. Ik ben jaloers hoor dames 😳🙈

5 jaar geleden

Reactie op LittleK

Mooi! Heb ik ook voor mn dochter gemaakt. Lijkt veel op die van jou ;) welk ...
Leuk! Heb je er een foto van? Ik zat te denken aan een giraf, leeuw, olifant en dan nog iets in het midden. Misschien een aap of een luchtballon?

5 jaar geleden

Leuke topic! Goed voor de inspiratie ☺️ Ik ben een dekentje aan het haken voor ons mannetje, in wafelsteek.

5 jaar geleden

Heel leuk! Mijn moeder is de echte creabea, zij maakt het babynestje, de mobiel voor boven de box en het boxkleed. Maar we gaan nog wel samen kleertjes maken. Ik heb één soort broekje in mijn repertoire 💪🏼😅

5 jaar geleden

Toevallig een patroon hiervan??😍😍

5 jaar geleden

Ik wil dit straks maken, maar dan met verlichting er achter en geen plankje. Van die leuke oogjes met wimpers er op 🥰

5 jaar geleden

Jurkje van onze middelste voor kerst. Binnenkort voor de baby eens kijken wat er nog moet komen.

5 jaar geleden

Leuk! Heb je er een foto van? Ik zat te denken aan een giraf, leeuw, olifa ...
Kan er geen een van die van mij vinden (alweer opgeborgen) maar deze onlangs voor mn nichtje gemaakt. Heb zelf neushoorn, nijlpaard, zebra, leeuw en in het midden een cactus.

5 jaar geleden

Reactie op LittleK

Kan er geen een van die van mij vinden (alweer opgeborgen) maar deze onlang ...
Wat leuk! Welk patroon gebruik je?