250 Reacties
5 jaar geleden
Normaal erg creatief, haken, en wil ook echt wat gaan maken! (Schoon)moeder zijn ook wat aan het maken.
Maar kan me er op het moment niet naar zetten ivm stress rondom werk en toch ergens niet het idee te hebben zwanger te zijn. Buik begint te groeien, voel de kleine soms wel. Maar daar houdt het echt bij op. Verder voel ik me echt zoals een jaar geleden.. oeps..
5 jaar geleden
Wat een leuk topic! Ik ben bezig met een muziekmobiel met jungle dieren.

5 jaar geleden
Ik ben lekker creatief bezig achter mijn laptop voor leuke plaatjes aan de wand😍! Ook ga ik nog schilderen. Zo kan ik de babykamer mooi opvrolijken:)

5 jaar geleden
Voor het eerst een overslag vestje proberen te haken voor de baby.
Fijn patroon met uitleg via deze site gevonden. Het bobbelvestje is er ook in een gebreide variant. https://www.creativaatelier.com/crochet-baby-kimono-pattern-tutorial/?lang=en

5 jaar geleden
De hangers voor de babygym zijn klaar. Nu de babygym van hout nog in elkaar zetten.

5 jaar geleden
Oh oh wat wou ik toch dat ik een beetje creatief was. Ik ben jaloers hoor dames 😳🙈
5 jaar geleden
Reactie op LittleK
Mooi! Heb ik ook voor mn dochter gemaakt. Lijkt veel op die van jou ;) welk ...
Leuk! Heb je er een foto van? Ik zat te denken aan een giraf, leeuw, olifant en dan nog iets in het midden. Misschien een aap of een luchtballon?
5 jaar geleden
Ik wil dit straks maken, maar dan met verlichting er achter en geen plankje. Van die leuke oogjes met wimpers er op 🥰

5 jaar geleden
Reactie op LittleK
Kan er geen een van die van mij vinden (alweer opgeborgen) maar deze onlang ...

Wat leuk! Welk patroon gebruik je?