43 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg deze!

4 jaar geleden

Wij geven wel alle vaccinaties maar we hebben een ander tempo. Ik heb geen 22 wekenprik gehad. Dus in plaats van 2,3,4,11 en 14 maanden. Wij hebben 2,4,6,12 en 15 maanden. Ik vond de extra adempauze erg belangrijk. Onze oudste had namelijk hersenvliesontsteking net na de geboorte gekregen en ik vond dat hij dat wel verdiende en omdat dat mocht en het beviel, heb ik het bij mijn middelste en nu mijn jongste hetzelfde

4 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste het programma wel gevolgd alleen bij de bmr ging het compleet mis. Bij de 2e hebben we hem gevolgd behalve de bmr. Ze is nu 3 en krijgt hem binnenkort pas. Dit zullen we ook bij onze jongste doen.

4 jaar geleden

Ik volg ook!

4 jaar geleden

Ik volg ook! Ben mezelf er nog in aan het verdiepen. We weten nog niet hoe we het willen gaan doen en of we bv wat dingen weg willen laten of voor een alternatief vaccin gaan. Enige waar we al wel uit zijn is dat we geen 2 vaccins tegelijkertijd willen geven (zoals bv dktp-hip-hepb en pneu).

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne1418

Wij hebben bij de eerste het programma wel gevolgd alleen bij de bmr ging h ...
Mag ik vragen wat er mis is gegaan?

4 jaar geleden

Wij hebben totaal niet gevaccineerd bij onze eerste.. We gaan bij een homeopaat die ons hierin begeleiding geeft.. Ons dochtertje gaan we ook niet vaccineren.. Te veel nare dingen gebeurt in mijn dichte omgeving dmv vaccinatie helaas.

4 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Mag ik vragen wat er mis is gegaan?
Ben ik ook benieuwd naar

4 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Ik volg ook! Ben mezelf er nog in aan het verdiepen. We weten nog niet hoe ...
Ik wil dus ook geen cocktails geven! Probeer me ook wat te verdiepen in dus de alternatieven, maar ik kan er erg weinig over vinden.. Wat ik wel een heel interessant stuk met veel informatie vindt is, “inenten, waarom wel? Waarom niet?” van Madeleen Winkler en Pieter Meester.

4 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd naar
Tijdens het prikken hebben ze zn bot geraakt waardoor hij een botinfectie aan z'n enkel gewricht heeft gekregen dat niet serieus genomen is. Resultaat 2 weken ziekenhuis, 8weken antibiotica via een neuszonde en een zwaar getraumatiseerd ventje. Vanaf toen zijn alle prikken in het bovenbeen gegaan en niet in de arm.

4 jaar geleden

Thnx voor de tip over dat artikel 👍. Ik ga het opzoeken. Ik kan er idd ook niet veel over vinden. Las wel dat sommige niet geschikt zijn voor kinderen en dat er voor sommige samenstellingen geen losse vaccins (meer) zijn. Ook las ik dat het beter is om vaccins te spreiden, dus die dktp-hip-hepb niet tegelijk met pneu bv. Dit is de info die ik tot nu toe gevonden heb: https://blog.conamore.com/gezondheid/vier-alternatieven-voor-vaccineren https://www.eenprikzogepiept.nl/onmogelijkheden-voor-anders-vaccineren

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne1418

Tijdens het prikken hebben ze zn bot geraakt waardoor hij een botinfectie a ...
Wow, wat heftig! Snap heel goed dat je vanaf toen andere keuzes maakt hebt mbt vaccineren. Stomme vragen miss, maar ik dacht dat ze bij baby's sowieso altijd in het bovenbeen vaccineren? Is dit bij de bmr niet zo?

4 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Wow, wat heftig! Snap heel goed dat je vanaf toen andere keuzes maakt hebt ...
Vanaf die vaccinatie gaat het in de arm. Alles daarvoor in het beentje.. snap ook niet waarom

4 jaar geleden

Ik spreid de vaccins, geef er in ieder geval geen 2 tegelijk. Nog zoekende bij het toedienen van de BMR dus ik volg graag.

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne1418

Vanaf die vaccinatie gaat het in de arm. Alles daarvoor in het beentje.. sn ...
Lees dat in het bovenbeen gebruikelijk is van 0-12 maanden. Dit is omdat bij kleine kinderen de hoeveelheid spiermassa nog klein is. BMR is met 14 maanden. Goed om te weten dat hier een keuze in is.

4 jaar geleden

Reactie op EMu

Ik spreid de vaccins, geef er in ieder geval geen 2 tegelijk. Nog zoekende ...
De bmr ga ik sowieso niet laten geven. Deze ziekten kan een kindje prima doormaken. En de lange termijneffecten van het vaccin zijn nog niet bekend, dus heb ik zo mijn vragen bij.

4 jaar geleden

Ik weet niet of dit soort dingen hier gedeeld mogen worden.. Maar dit is ook zeer interessant om je eens in te verdiepen, voor de geïnteresseerden. Dat er dus hele theorieën zitten achter het ziek worden!

4 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Wow, wat heftig! Snap heel goed dat je vanaf toen andere keuzes maakt hebt ...
BMR ging bij mijn 1e ook gewoon in de beentjes hoor.

4 jaar geleden

Wij hebben onderzoek gedaan naar alles los prikken 3 jaar geleden. Zelfs fabrikanten gebeld en weet ik het. Maar wij kwamen niet verder dan alleen cocktails… wij hebben toen de keuze gemaakt om verlaat te vaccineren en dus niet het schema van het bureau. Doen we bij de baby weer. Hoewel ik meer twijfel heb dan mijn man. Ik zou liever niet prikken. Waarom kiezen jullie ervoor geen bmr te prikken?

4 jaar geleden

Reactie op appelflapje

Wij hebben onderzoek gedaan naar alles los prikken 3 jaar geleden. Zelfs fa ...
Wanneer zijn jullie gestart met vaccineren?