36 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze doos gister opgehaald. Is het wel waard (vindt ik 😉)

5 jaar geleden

Prenatal nog niet binnen. Maar wel die van de babydump.

5 jaar geleden

Bij prenatal zelf op gehaald echt een leuke doos

5 jaar geleden

Wanneer kregen jullie de bevestiging dat jullie hem op mogen halen? Ik ben 3 juni uitgerekend maar nog niks ontvangen....

5 jaar geleden

Is het de moeite waard of is het een doos met folders? 🙄

5 jaar geleden

Reactie op Synnie

Bij prenatal zelf op gehaald echt een leuke doos
Wat zit er allemaal in als ik vragen mag

5 jaar geleden

Je kan de prenatal box vanaf 13 weken ophalen. Heb hem toevallig net aangevraagd. Ik denk dat die de moeite wel waard is je ontvangt ook 1jaar lang het magazine wij. Staat altijd wel iets leuks in toch.

5 jaar geleden

Is de Prénatal box de blije doos??

5 jaar geleden

Reactie op Laya

Is de Prénatal box de blije doos??
Ja klopt is de blije doos

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Je kan de prenatal box vanaf 13 weken ophalen. Heb hem toevallig net aangev ...
Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik het blad niet veel heb gelezen.Alleen wil het nog wel eens wisselen wat er verder in de doos zit dus ben benieuwd wat er nu in zit. Via Kruidvat de babytas aanvragen is ook wel moeite waard. Krijg je leuke producten

5 jaar geleden

Reactie op Chann07

Wat zit er allemaal in als ik vragen mag
Bij mij dit, was het zeker waard. Vind alleen jammer dat de speen in het roze is..

5 jaar geleden

Reactie op Chann07

Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik het blad niet veel heb geleze ...
Hoe heb je deze aangevraagd ? Ik krijg het niet voor elkaar of geen bericht maar vinkje staat wel aan?

5 jaar geleden

Reactie op an19891

Hoe heb je deze aangevraagd ? Ik krijg het niet voor elkaar of geen bericht ...
Ik kreeg ook geen bevestiging of iets. Na een paar weken wel een ophaalbruggen gekregen

5 jaar geleden

Ik heb vorig weekend Prenatal en Babydump opgehaald, ik vond ze beide heel leuk. Ik had toevallig een foto gemaakt

5 jaar geleden

Reactie op Liefjunimeisje

Wanneer kregen jullie de bevestiging dat jullie hem op mogen halen? Ik ben ...
Ik ben ook 3 juni uitgerekend en heb hem al mogen ophalen! Kan als het goed is vanaf de 14e week?

5 jaar geleden

Ik vind De blije doos leuker dan die van de Blokker. Ik zal de Babydump box na de lockdown ophalen, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar

5 jaar geleden

Ik vind De blije doos leuker dan die van de Blokker. Ik zal de Babydump box ...
Ik heb die van babydump deze middag opgehaald. Is echt super. Zit een bekertjes (blauw en roze), Opbergpotjes (blauw en roze) rompertje, broekje en shirt, fopspeen, lepeltjes en enkele kortingsbonnen in. Of dit zit er toch in de Belgische doos. 😉

5 jaar geleden

Reactie op Neleken

Ik heb die van babydump deze middag opgehaald. Is echt super. Zit een beker ...
Zijn bij jullie de baby winkels wel gewoon geopend ? En andere winkels ?

5 jaar geleden

Reactie op an19891

Zijn bij jullie de baby winkels wel gewoon geopend ? En andere winkels ?
Ja sinds vorige week zijn de niet essentiële winkels terug open. Maar kan even snel terug weer veranderen. Restaurants, cafés en contactberoepen zoals kappers, nagelsalons, wellness en dergelijke zijn wel nog gesloten.

5 jaar geleden

Reactie op an19891

Hoe heb je deze aangevraagd ? Ik krijg het niet voor elkaar of geen bericht ...
Over welke box heb je het? Kruidvat moet je een klantenpas hebben anders kan het inderdaad niet en die bij blokker gewoon via oudere van nu