Iemand toevallig de baby doos van prenatal al opgehaald? Zit te twijfelen of ik wet we waard vind om hem aan te vragen. Ben benieuwd wat er aan benodigdheden in zit. Die van de blokker heb ik inmiddels wel.
Je kan de prenatal box vanaf 13 weken ophalen. Heb hem toevallig net aangevraagd.
Ik denk dat die de moeite wel waard is je ontvangt ook 1jaar lang het magazine wij. Staat altijd wel iets leuks in toch.
Je kan de prenatal box vanaf 13 weken ophalen. Heb hem toevallig net aangev ...
Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik het blad niet veel heb gelezen.Alleen wil het nog wel eens wisselen wat er verder in de doos zit dus ben benieuwd wat er nu in zit. Via Kruidvat de babytas aanvragen is ook wel moeite waard. Krijg je leuke producten
Ik vind De blije doos leuker dan die van de Blokker. Ik zal de Babydump box ...
Ik heb die van babydump deze middag opgehaald. Is echt super. Zit een bekertjes (blauw en roze), Opbergpotjes (blauw en roze) rompertje, broekje en shirt, fopspeen, lepeltjes en enkele kortingsbonnen in.
Of dit zit er toch in de Belgische doos. 😉
Zijn bij jullie de baby winkels wel gewoon geopend ? En andere winkels ?
Ja sinds vorige week zijn de niet essentiële winkels terug open. Maar kan even snel terug weer veranderen.
Restaurants, cafés en contactberoepen zoals kappers, nagelsalons, wellness en dergelijke zijn wel nog gesloten.