33 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken het. Ik heb dat gevoel al vanaf de dag voordat ik ongesteld moest worden. Ik ben nu 5.1 weken. Vannacht ook wat bloed verloren. Ik ben ook super onzeker.

5 jaar geleden

Ja, dit is heel normaal en ik kan me voorstellen dat het dan even spannend is. Deze pijn komt meestal door het oprekken van de banden en het groeien van je baarmoeder. Dus je hoeft je geen zorgen te maken zolang je maar geen bloedverlies is. Is dat wel het geval even contact opnemen met de verloskundige

5 jaar geleden

Reactie op Patricia127

Ik herken het. Ik heb dat gevoel al vanaf de dag voordat ik ongesteld moest ...
Dan is het wel heel spannend. Bij ongerustheid zou ik de verloskundige even bellen...

5 jaar geleden

Volgens mij kan dat erbij horen. Ik heb t mijn vorige zwangerschap vanaf dag 1 gehad, helaas een mk geworden. Maar dat zegt niks hoor. Zijn genoeg vrouwen die deze symptomen hebben. Gefeliciteerd

5 jaar geleden

Halo lieve mama to be! Je moet u zeker geen zorgen maken, ik heb hier 1 week meegelopen dacht dat ik mijn regels ging krijgen en na een bezoekje bij de huisarts bleek ik zwanger te zijn. Het is baarmoeder die zich voorbereidt op het zwanger zijn. Veel liefs

5 jaar geleden

Ik ervaar het zelfde op dit moment. Sinds paar dagen dat gevoel of het nét gaat doorbreken. Gister avond ook wat bruin bloed verloren (heel lichtjes) maar nog steeds het zelfde gevoel in buik en rug...

5 jaar geleden

Ik herken het ook. Morgen zou ik officieel ongesteld moeten worden, maar de test was eergisteren positief. Zeurderig gevoel in onderbuik en rug, gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik loop nu ook de hele tijd met de gedachte 'oooh het zal toch niet dat ik ongesteld wordt'. Daarbij heb ik behoorlijk gevoelige borsten, ben ik met vlagen al een paar dagen misselijk, 's morgens kan ik niet meteen eten als ik uit bed kom, opgeblazen gevoel, veel last van lucht in de darmen. Ik ben nu 4 weken en 1 dag.

5 jaar geleden

Ik ben nu 3+6 en ik heb enorme bekkenpijn en liespijn al, dat begon precies 1 week na mijn ovulatie al. Daardoor wist ik dat het raak was. Nu wordt de pijn alleen maar erger en heb ik pijn met lopen en opstaan zitten en voorover bukken. Het hoort er zeker bij vertelde de huisarts mij, sommige hebben daar al heel snel erge last van en andere pas veel later in de zwangerschap. Het straalt vanuit mijn lies soms enorm door naar mijn bovenbenen. Ik begin op advies van vk volgende week al met bekken therapie, om zo mijn spieren sterker te maken in de hoop dat het weg gaat. 😘

5 jaar geleden

Ik ben ook 4 weken en 3 dagen en heb ook steeds t gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dat is ook bijna mn enige klacht plus dat ik alles 10x beter ruik. Liefst ben ik kotsmisselijk dan heb je meer t gevoel dat t klopt al is dat ook niet fijn

5 jaar geleden

Ja! Same! 4 weken, 3 dagen nu. Vooral ook als ik wissel tussen houdingen zoals liggen/staan of staan/lopen. Verder alleen overdag een paar uur moe. Verder helemaal geen klachten.

5 jaar geleden

Ja ik heb er ook last van, 4 weken zwanger en zeurderige pijn in mn onderrug. Opgeblazen buik, beetje misselijk en gevoelige borsten Het zal er wel bijhoren, de rugpijn.. gelukkig hebben meerdere er last van 🍀

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was dacht ik de hele tijd dat ik ongesteld moest worden. Ik heb nu nog steeds ‘ongesteldheidsvlagen’. Wel in combinatie met misselijkheid. Ik probeer vooral niet te veel te stressen, maar ben toch steeds onzeker. Ik denk dat iedereen dat heeft in deze fase.

5 jaar geleden

Ik had dit vorig jaar heel erg met mijn eerste zwangerschap. Echt precies dezelfde pijntjes en gevoelens als dat ik had als ik ongesteld moest worden. Daarom was ik ook overtuig dat ik niet zwanger was. Tot de ongesteldheid uitbleef. (Mijn vriend zeurde toen al een week dat ik moest gaan testen want hij had het allang door hihi) en 8 maanden later werd er een gezond meisje geboren! Nu ben ik 4.1 zwanger en heb ik die klachten (nog) niet, dat maakt mij juist weer onzeker..

5 jaar geleden

Ik herken het ook helemaal, hier 4+4 en ook al een aantal dagen zo'n aankomend menstruatie gevoel met een zeurende onderbuik en soms pijn in mn rug, pijnlijke borsten begonnen al kleine week na de ovulatie en zijn wisselend erg pijnlijk of verdraagbaar en af en toe wat moe.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik vat de krampende pijn maar op als het embryootje die zijn of haar grip in de baarmoeder verstevigd. Stelt een beetje gerust :)

5 jaar geleden

Ik ook al veel rugpijn! Nu 4.5w... Meer dan mijn 1e zwangerschap... Eng hè alles wat je voelt dan denk je gelijk dat er iets mis is... 😊 blijven hopen 🤞🏼

5 jaar geleden

nu 4 weken en 3 dagen zwanger.ik heb al de hele week met vlagen enorme buikpijn..gevoel alsof je ongesteld moet worden..komt ineens heel heftig opzetten en zakt dan uiteindelijk weer weg. vandaag licht bruine afscheiding. VK gebeld en ze kunnen nu nog niks. herkent iemand dit??

5 jaar geleden

Reactie op Averm

nu 4 weken en 3 dagen zwanger.ik heb al de hele week met vlagen enorme buik ...
Ik heb hetzelfde zoals je beschrijft, maar (nog) zonder bruine afscheiding. We kunnen inderdaad niet veel nu... alleen hopen en vertrouwen in het lichaam houden!

5 jaar geleden

Reactie op 251218

Ik ook al veel rugpijn! Nu 4.5w... Meer dan mijn 1e zwangerschap... Eng hè ...
Ja bizar! Bij mijn eerste herkende in dit echt niet, toen vergat ik regelmatig nog dat ik zwanger was in het begin... Nu door alle ongesteldheid symptomen, echt zenuwachtig! Hopelijk trekt het snel weg.... Ja, idd hopen en vertrouwen houden

5 jaar geleden

Reactie op Mii90

Heel herkenbaar! Ik vat de krampende pijn maar op als het embryootje die zi ...
Haha, kijk dat is positief denken en vertrouwen in het proces hebben 😀 ik ga het idd even proberen te laten rusten..