14 Reacties
5 jaar geleden
Wowww dat zou wat zijn! Ik ben vandaag 37 weken, dus in principe mag het komen hoor haha
5 jaar geleden
Twee jaar geleden braken mijn vliezen met 37+5, en toen was het ook volle maan. 😁
5 jaar geleden
Wij hopen ook mee.. maar ik voel nog iets 😂 vandaag 39 weken en de baby mag komen hoor!
5 jaar geleden
Ben benieuwd! 😁 Het rommelt al flink en volgens mij is hij vanavond nog verder ingedaald, wist niet dat het kon. Heb het gevoel dat ik nu op z'n hoofd zit 😝 waren erg pijnlijke steken down under, kwam en ging als weeën. Nu weer rustig, dus ben benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren. Nu 39 weken precies, sinds 12 u 😋
5 jaar geleden
Ik denk hier geen begin van bevalling maar wel erge last van de volle maan , werd om half 1 wakker om te plassen lig nu nog te woelen en draaien(02:55) 😢😢😴
5 jaar geleden
Gelukkig geen teken van bevallen. Maar wat een slechte nacht. Benauwdheid en heupenpijn. Ik kon geen houding vinden. Uiteindelijk opgestaan omdat ik te benauwd was en het gevoel gaat niet weg. Heupen doen ook nog steeds zo een zeer en enorme druk op de borst. Vanmiddag maar dutje proberen te doen.