29 Reacties

5 jaar geleden

Jeetje zeg wat heftig! 😳 Heel veel beterschap en ik hoop voor je dat de andere zwangerschap helemaal goed gaat 🍀🙏

5 jaar geleden

Heel veel beterschap, hopen dat alles goed blijft gaan met je kindje! 🍀💗

5 jaar geleden

Tjonge wat een horror verhaal, echt heel erg naar! Hopelijk herstel je goed en gaat je zwangerschap normaal en rustig verder, veel sterkte!

5 jaar geleden

Oh wat heftig! Ik wens je sterkte en beterschap en hoop dat je verdere zwangerschap goed gaat!

5 jaar geleden

O wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest! Heel veel beterschap en sterkte, hopen dat het met jullie beide goed blijft gaan en je straks hopelijk volop kunt genieten van je zwangerschap 🍀🥰

5 jaar geleden

Wat heftig zeg, ik hoop dat je zelf snel aansterkt en verder een goede zwangerschap zult hebben 😘

5 jaar geleden

Wow erg veel sterkte wat heftig!

5 jaar geleden

Het is heel zeldzaam maar ik ken een soortgelijk verhaal! Iemand inderdaad met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar tegelijkertijd ook een “goede” zwangerschap. Ze is nu al voorbij de 20 weken en geloof dat alles goed gaat na een aantal hobbels! Veel sterkte met je zwangerschap!

5 jaar geleden

hee super heftig zeg sterkte en ik zal duimen dat alles goed blijft gaan

5 jaar geleden

Och jeetje wat een enorm heftige ervaring heb je opgedaan! Ik hoop met heel mijn hart dat het kindje dat je nu nog draagt alles heeft aangekund. Heel veel sterkte en hopelijk voel je je over een tijdje weer wat beter ❤

5 jaar geleden

Ik wil je als eerste heel veel sterkte wensen. En zal met je meeduimen dat de ander goed zit. Je lichaam is sterker dan je denkt.🍀 Mijn verhaal is eigenlijk precies andersom. Ik kreeg een miskraam, 3 dagen erna na de verloskundige gegaan om te kijken of alles weg was. Mijn baarmoeder was schoon. Maar was daarvoor ook al bij gynaecoloog geweest omdat ik recht heel veel pijn had in mn buik. (Voor de miskraam) Heb ook duidelijk aangegeven of hij mn eileider wilde checken. (Ik heb al een tweeling van 11 jaar) Daarop zei de man dat is niet nodig want er zit een vruchtje in de baarmoeder. De weken erna begon ik me steeds slechter te voelen. Na 2 weken bleef mijn zwangerschapstest heel erg positief en ik kreeg koorts. Bloed gaan prikken, bleek mijn hcg torenhoog te zijn. Toen met spoed naar t ziekenhuis. Daar bleek opnieuw iets in mijn baarmoeder te zitten. Het vermoeden is dat met de krampen van de miskraam het eitje los is geschoten en door is gegaan naar mn baarmoeder. Ze hadden het zelf ook nog niet gezien. Daarop volgde een spoed curettage. Ik heb er het syndroom van Asherman aan overgehouden. Ben inmiddels behandeld en geopereerd en nu 1 jaar verder zwanger.

5 jaar geleden

Wat een ontzettend heftige ervaring moet dit voor je zijn. Ik wens je heel veel sterkte en duim voor je dat het goedkomt met je zwangerschap 🍀

5 jaar geleden

Super lief jullie reacties. Normaliter plaats ik niet snel op een forum maar moet zeggen dat ik de reacties fijn vind om te lezen. Helaas zojuist bruin bloedverlies, dus ben heel bang dat de gezonde vrucht ook nu aan het afstoten is ondanks dat hier in principe geen aanleiding voor zou moeten zijn. Ja, de velen medicatie en de shocks op mijn lichaam 24 uur lang

5 jaar geleden

Sterke vrouw!❤️ Ik heb helaas in augustus hetzelfde meegemaakt, maar helaas heeft het vruchtje in de baarmoeder het ook niet gered Ik hoop bij jou wel 😘 Sterkte❤️

5 jaar geleden

Wat vreselijk, ik wens je heel veel sterkte en moed. We duimen allemaal mee dat je snel aansterkt en dat de andere zwangerschap helemaal goed gaat. 🍀❤

5 jaar geleden

Heel veel sterkte! Wat heftig allemaal, hoop dat het allemaal goed komt 😘

5 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? En de kleine in de buik?! 🍀🤞🥰

5 jaar geleden

Oh jeetje wat heftig. Ik hoop wel dat je nu onder strenge controle staat en dat het andere kindje veilig blijft zitten!

5 jaar geleden

Reactie op Lisa25

Sterke vrouw!❤️ Ik heb helaas in augustus hetzelfde meegemaakt, maar helaa ...
Oh wat vervelend zeg! Het is blijkbaar erg zeldzaam zoiets! Wat verdrietig van de ervaring die je hebt gehad zeg. Ben jij nu weer opnieuw zwanger en alles goed?

5 jaar geleden

Reactie op RenSbaby21

Wat vreselijk, ik wens je heel veel sterkte en moed. We duimen allemaal mee ...
Dank je wel! Ik hoop het. Heb er de laatste dagen een slecht gevoel over, maandag de termijn echo.. ben erg benieuwd. Helaas geen extra controles oid gehad