43 Reacties

4 jaar geleden

Precies hetzelfde hier! Woensdag 39 weken. Hoop dat het voortekenen zijn inderdaad, want van mij mag hij wel komen 😊

4 jaar geleden

Mijn darmen zijn ook van slag en ben ineens heel erg moe en last van mijn rug. Ben vandaag 36 weken

4 jaar geleden

Oh hier 38weken, maar pff wat houd ik een vocht vast zeg, heb sinds vandaag echt weer de bandenpijn die ik gehele zwangerschap bijna niet gehad heb, hoop dat dit een voorteken is, van mij mag die ook echt wel komen 💙🤗

4 jaar geleden

Hier ook bijna 39 weken. Merk dat ik ook nu al weer wat moeier begin te worden. Kleine is druk in me buik.

4 jaar geleden

Vind het wel spannend allemaal. Hier ook woe 39 weken. Gelukkig houd ik geen vocht vast.

4 jaar geleden

37 weken hier... Rommelt veel in de buik...maar ook sinds 2 dagen doen rug en bovenbenen mee. Moe, bleegh gevoel en mn HORMONEN😭😭😭

4 jaar geleden

Bij de eerste braken me vliezen om 2:15 (was wel echt klein beetje) uur later begon het met menstruatiepijn (heb ik altijd in de inderrug) een uur daarna zat ik een weeënstorm. 9:12 is hij uiteindelijk geboren. Ging dus razendsnel voor de eerste. Ik was toen 36+5 Ben benieuwd toen het nu gaat (ben nu 35+5). Aangezien het de vorige keer zo onverwachts en snel is gegaan, ben ik best nerveus nu 😭

4 jaar geleden

Geen idee of het voortekenen zijn maar vanacht en vanochtend waren mijn darmen van slag. Hele dag al last van de onderrug, heb ik normaal nooit last van. En de hele dag door ook al wel flinke krampen maar zit niet echt regelmaat in. Ik heb sowieso al een week of 3 dat ik dagelijks krampen heb alleen merk dat ze wel steeds iets erger worden maar dat gaat echt geleidelijk aan.

4 jaar geleden

Ik heb ook al paar dagen enorme vermoeidheid en last van me onderrug. Kan nauwelijks meer lopen na 10 minuten ben ik bekaf. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. Ben nu 37 weken zwanger..

4 jaar geleden

37+5 vandaag en sinds zaterdag wat misselijkheid, moe en wat krampen/steken wat komt en gaat... Ik vind het zoo spannend! Zo moeilijk ook omdat ik niet weet of dit nu voortekenen zijn of dat het misschien nog wel een paar weken kan duren?

4 jaar geleden

38+5 vind het ook super spannend, vandaag bloedverlies en sinds een uur of 18:00 super onregelmatige maar pijnlijke weeën en zojuist een grote bloederige slijmprop verloren ben benieuwd of het door gaat zetten 😃

4 jaar geleden

38+5 vind het ook super spannend, vandaag bloedverlies en sinds een uur of ...
Bij bloedverlies moet ik sowieso contact op opnemen, jij niet?

4 jaar geleden

Reactie op SK48

Bij bloedverlies moet ik sowieso contact op opnemen, jij niet?
Ik heb vanmiddag contact gehad over het bloedverlies, bloederig slijm kon geen kwaad zei de vk dat is normaal als de bevalling dichterbij komt. Als je echt bloed drupt wel meteen alarmeren. Of als je je zorgen maakt natuurlijk even contacten.

4 jaar geleden

Ik heb vanmiddag contact gehad over het bloedverlies, bloederig slijm kon g ...
Ahh ok 😅🙈 Succes! Ben benieuwd of het door gaat zetten!

4 jaar geleden

Reactie op SK48

Ahh ok 😅🙈 Succes! Ben benieuwd of het door gaat zetten!
Thanks! Ik ook 🤗🤞🏻

4 jaar geleden

Mijn bevalling bleek uiteindelijk gestart te zijn met harde buiken die over gingen in weeën. Vorige week ben ik bevallen. Dag voor de bevalling was er niks aan de hand nog.

4 jaar geleden

Ik had helemaal geen voortekenen. Het begon gewoon ineens gisteren ochtend. Hadden we niet meer verwacht, hadden zelfs als een afspraak met de gynaecoloog staan voor eventueel inleiden, gelukkig Dus niet nodig gehad en kwam ze uit zichzelf. Gisterenavond is ze na een pittige bevalling geboren met 39.6weken🥰

4 jaar geleden

Reactie op Chann07

Geen idee of het voortekenen zijn maar vanacht en vanochtend waren mijn dar ...
Waren bij mij uiteindelijk wel voortekenen dat de bevalling zou gaan beginnen🙂

4 jaar geleden

Ik heb gister een deel van de slijmprop verloren. En afgelopen dagen veel pijn aan mijn bekken en onderrug. Sinds vandaag staat er ook veel druk op mijn schaambot daardoor is het niet prettig om te lopen.... Mijn harde buiken worden pijnlijker, maar er zit geen regelmaat in. Zou dit het begin zijn? Ik hoop het zo😬

4 jaar geleden

Ik heb gister een deel van de slijmprop verloren. En afgelopen dagen veel p ...
Ik heb ook constante pijn aan mijn onderrug en bekken.. ik heb ook harde buik, maar geen slijmprop verloren. Ben benieuwd of het indd een teken is.