43 Reacties

4 jaar geleden
Precies hetzelfde hier! Woensdag 39 weken. Hoop dat het voortekenen zijn inderdaad, want van mij mag hij wel komen 😊

4 jaar geleden
Mijn darmen zijn ook van slag en ben ineens heel erg moe en last van mijn rug. Ben vandaag 36 weken

4 jaar geleden
Vind het wel spannend allemaal. Hier ook woe 39 weken. Gelukkig houd ik geen vocht vast.

4 jaar geleden
37 weken hier... Rommelt veel in de buik...maar ook sinds 2 dagen doen rug en bovenbenen mee. Moe, bleegh gevoel en mn HORMONEN😭😭😭

4 jaar geleden
Bij de eerste braken me vliezen om 2:15 (was wel echt klein beetje) uur later begon het met menstruatiepijn (heb ik altijd in de inderrug) een uur daarna zat ik een weeënstorm. 9:12 is hij uiteindelijk geboren. Ging dus razendsnel voor de eerste. Ik was toen 36+5
Ben benieuwd toen het nu gaat (ben nu 35+5). Aangezien het de vorige keer zo onverwachts en snel is gegaan, ben ik best nerveus nu 😭

4 jaar geleden
Geen idee of het voortekenen zijn maar vanacht en vanochtend waren mijn darmen van slag. Hele dag al last van de onderrug, heb ik normaal nooit last van. En de hele dag door ook al wel flinke krampen maar zit niet echt regelmaat in. Ik heb sowieso al een week of 3 dat ik dagelijks krampen heb alleen merk dat ze wel steeds iets erger worden maar dat gaat echt geleidelijk aan.

4 jaar geleden
38+5 vind het ook super spannend, vandaag bloedverlies en sinds een uur of 18:00 super onregelmatige maar pijnlijke weeën en zojuist een grote bloederige slijmprop verloren ben benieuwd of het door gaat zetten 😃

4 jaar geleden
Reactie op SK48
Bij bloedverlies moet ik sowieso contact op opnemen, jij niet?
Ik heb vanmiddag contact gehad over het bloedverlies, bloederig slijm kon geen kwaad zei de vk dat is normaal als de bevalling dichterbij komt. Als je echt bloed drupt wel meteen alarmeren.
Of als je je zorgen maakt natuurlijk even contacten.

4 jaar geleden
Reactie op SK48
Ahh ok 😅🙈
Succes! Ben benieuwd of het door gaat zetten!
Thanks! Ik ook 🤗🤞🏻

4 jaar geleden
Mijn bevalling bleek uiteindelijk gestart te zijn met harde buiken die over gingen in weeën. Vorige week ben ik bevallen. Dag voor de bevalling was er niks aan de hand nog.

4 jaar geleden
Ik had helemaal geen voortekenen. Het begon gewoon ineens gisteren ochtend. Hadden we niet meer verwacht, hadden zelfs als een afspraak met de gynaecoloog staan voor eventueel inleiden, gelukkig Dus niet nodig gehad en kwam ze uit zichzelf.
Gisterenavond is ze na een pittige bevalling geboren met 39.6weken🥰

4 jaar geleden
Ik heb gister een deel van de slijmprop verloren. En afgelopen dagen veel pijn aan mijn bekken en onderrug. Sinds vandaag staat er ook veel druk op mijn schaambot daardoor is het niet prettig om te lopen.... Mijn harde buiken worden pijnlijker, maar er zit geen regelmaat in. Zou dit het begin zijn? Ik hoop het zo😬