17 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb die van twist & Shake. Bevalt erg goed! Het is een placemet met bordje in 1.. beide kan los gehaald worden en in de vaatwasser
4 jaar geleden
Thanks allemaal! Ik ben voor die van Tiny Panda gegaan, krijg ze komende week binnen. Zal even laten weten of ze fijn zijn!
4 jaar geleden
Wij hebben die van Béaba, plakken echt super goed niet los te krijgen dacht ik, maar meneer smeert heel de tafel vol en schuift het bord vervolgens door naar de rand van de tafel om hem los te krijgen.
De slimmerd 😑
4 jaar geleden
Reactie op Moonlightbaby
Ik heb die van twist & Shake. Bevalt erg goed! Het is een placemet met ...
Hier ook twistshake icm stokke triptrap. Helaas krijgt onze zoon deze heel makkelijk los, had ik niet gedacht want toen ik het net binnen had zelf getest en bleef echt heel goed plakken.
Ik lees dus mee en ben benieuwd naar andere bordjes die wel blijven plakken. Nu leg ik het eten meestal gewoon op de stokke tafelblad.
4 jaar geleden
Reactie op Tessa1989
Hi Ryanne, hoe bevalt het bordje van Tiny Panda? Wij hebben nl die van Mush ...
Ze bevallen heel goed! Ik heb een bordje met vakjes en een kommetje. Blijven goed plakken (ik maak die rubberen ring altijd een mini beetje vochtig met m’n vinger). Niet los te krijgen! Enige “minpuntje” is dat ze niet in de vaatwasser kunnen en je ze eigenlijk direct na het eten even moet afwassen, omdat ze van bamboe zijn.