26 Reacties

2 jaar geleden

Mijn vriend zei ook dat hij hem in de nacht hoorde schoppen. Hij noemde het als een soort ploep in het water. Zelf heb ik dit nog niet gehoord.

2 jaar geleden

Heeft de kleine niet gewoon de hik?

2 jaar geleden

Heeft de kleine niet gewoon de hik?
Nee, hij had op dat moment niet de hik. Bovendien is het plopgeluid vaak eenmalig :-)

2 jaar geleden

Best harde klik idd.. nu nog niet gehoord, maar bij de eerste wel een aantal keer. Ik heb ook gehoord dat dat de gewrichtjes van de baby zijn. Heel apart!

VRIEND

2 jaar geleden

Jaaa! Bij m’n vorige zwangerschap al en nu weer. Begon sinds afgelopen weekend. Ik denk zelf dat het de ligamenten zijn. Heb bij m’n vorige zwangerschap ook internet afgestruind en in het ziekenhuis nagevraagd wat het kon zijn. Ze keek mij aan alsof ze water zag branden, maar destijds wist ik al dat ik niet gek ben🤣 De hik voel ik, maar is echt heel anders!

2 jaar geleden

Nou ik dacht dat ik gek werd, ik hoor dus het zelfde net of je hard met je nagels tegen elkaar klikt. Ik ben nu 30 weken en hoor het nu iets van 3 weken. Heb dit ook nog niet na gevraagd.

2 jaar geleden

Mijn vriend hoort alleen geluid als zn oor tegen mn buik ligt maar verder heb ik nog niks gehoord

2 jaar geleden

Wat ben ik blij dat dit hier langskomt! Vorige zwangerschap niet gehad maar nu vandaag ineens 2x een duidelijk hoorbare klik bij beweeglijke baby! Ga me maar geen zorgen maken, maar toch eens navragen bij de verloskundige. 😊

2 jaar geleden

Ik heb het vandaag bij mijn verloskundige gevraagd, maar ze had geen duidelijk antwoord over wat het kon zijn. Ze zei wel dat ze het vaker had gehoord, en dat het mogelijk iets van gewrichtjes of kraakbeen kan zijn. Ze vroeg me om het te proberen te filmen, maar daarvoor is het geluid niet voorspelbaar genoeg vrees is 😂

2 jaar geleden

Ik had dit zojuist ook eventjes toen de baby aan het bewegen was! Hoorde ik dat nou goed? Ja! Vanuit mijn buik!

2 jaar geleden

Yes same here ! Dacht dat niemand me zou geloven dus niks gezegd, toen een vriendinnetje het vandaag hoorde en het zelf zei ! Ik hoor een klik als hij schopt zei ze! Nu ik dit type hoor ik het toevallig weer, bizar

2 jaar geleden

Heb ik ook 1 keer gehoord toen hij heel hard schopte🙈

2 jaar geleden

Yes same here ! Dacht dat niemand me zou geloven dus niks gezegd, toen een ...
Ja gek he! Ik heb het de laatste tijd steeds vaker. Vind het wel gezellig :-)

2 jaar geleden

Ik heb het sinds een paar weken ook af en toe eens. Gek dat zoveel zwangere vrouwen dit fenomeen meemaken maar er niemand is die je er wat over kan vertellen of dat je er informatie over kunt vinden. Terwijl internet je wel precies kunt vertellen waarom een pissebed geen haar heeft ofzo 🙈

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Celiie

Ik heb het sinds een paar weken ook af en toe eens. Gek dat zoveel zwangere ...
Haha exact. Het vrouwenlichaam is nog zo onbekend helaas!

2 jaar geleden

Ik heb het ook heel regelmatig sinds dat ik ongeveer 31 weken zwanger ben. Vroeg het aan mijn verloskundige en die zei dat het waarschijnlijk botjes van de baby zijn die tegen elkaar aan klikken of tegen een botje van mij. Niks ernstigs en komt heel veel voor.

2 jaar geleden

Ik heb het nu ook dat geluid ben vandaag 34 weken heel gek😂👶🏼💙

2 jaar geleden

Heeee ik vanmiddag voor het eerst! Vorige zwangerschap nooit meegemaakt. Maf was het zeg!

2 jaar geleden

Ik heb vandaag het geluid ook meerdere keren gehoord, heel apart wel😂

2 jaar geleden

Reactie op Celiie

Ik heb het sinds een paar weken ook af en toe eens. Gek dat zoveel zwangere ...
Ja dat geluid herken ik ook, had het bij mijn eerste ook, de twee anderen kan ik het me niet bij herinneren. Ben nu wel heel benieuwd waarom pissebedden geen haar hebben....