5 Reacties

vorig jaar

Klopt!! Wij gebruiken tijdens de zwangerschap in onze familie alcohol vrije wijn in de gerechten 鈽猴笍鈽猴笍

vorig jaar

Oh wat fijn dat je dit deelt. Ik had bij mijn eerste zwangerschap kaasfondue gegeten, die avond een migraine aanval gekregen. Nog nagebeld maar het kon niet aan de fondue liggen en de alcohol zou echt verdampt zijn. Niet dus. Echt bedankt voor de info want wilde weer een etentje plannen heb zoveel zin in fondue 馃珪

vorig jaar

Dat bekende merk heeft kaasfondue zonder alcohol die heb ik gekocht 馃槏

vorig jaar

O wauw dat wist ik ook niet. Ik heb laatst zelf nog stoofpot gemaakt met bokbier en rundersukade. Het was heerlijk, maar ik wist niet dat er nog zoveel alcohol achter bleef. Dacht echt dat die hoeveelheid minimaal zou zijn. Nouja de ingevroren restjes kan ik dan maar beter aan mijn vriend verkopen 馃ゴ

vorig jaar

Dit klopt inderdaad wel. Maar ik wil wel een kanttekening maken. Als je een klein beetje bier in je eten doet van 5%. En dat dus 2 uur nog laat sudderen. Dan blijft daar 10% van over. Dat is 0,5%. Een rijpe banaan kan 0,4% alchohol bevatten. En ik ga ook niet opeens stoppen met het eten van een banaan.