14 Reacties
9 maanden geleden
Hier sinds week 26 al wat vocht in de enkels, niet veel maar toch
9 maanden geleden
Reactie op BHW
Ja volgens de vk is het wel normaal.. en bloeddruk was goed dus geen reden ...
Als de VK zich geen zorgen maakt, dan zal het wel goed komen 馃槈 Als je verder geen extra klachten krijgt zoals bijv sterretjes zien, aanhoudende hoofdpijn e.d., dan zit het wel goed!
9 maanden geleden
Vocht vasthouden in de zwangerschap is echt wel normaal hoor! Tuurlijk als je klachten hebt daar buiten altijd extra je bloeddruk laten controleren. Maar de ene vrouw is er gewoon wat gevoeliger voor als de ander en hoeft echt niks te betekenen!
Ik houd sowieso snel vocht vast van mezelf, bijvoorbeeld in de zomer. In deze zwangerschap en in de vorige houdt ik ook altijd al vocht vast vanaf een week of 26. Terwijl ik een lage bloeddruk heb. Tips: veel water drinken, benen omhoog en eventueel kan je steun panty kousjes of zo kopen (Hema)
9 maanden geleden
Ja helaas herkenbaar. Al heel wat weken last van. Wat iedereen zegt; zolang bloeddruk goed is, en je verder geen andere klachten hebt, is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Veel drinken, benen omhoog en bewegen.
9 maanden geleden
Reactie op BHW
Okee gelukkig!! Meeste mensen zeggen gelijk ooooh pas op blablabla. Maar fi ...
Haha een beetje vocht vast houden is ook heel normaal. Maar als je teveel vocht vasthoudt dan wel alertheid vereist. En zo kwam het wel bij jou over met je bericht. Dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen en met VK dus overleggen 馃槈
9 maanden geleden
Reactie op W0928
Heb het ook sinds een week of 28
Enkels worden ook beetje paars/blauw achti ...
Heb ik ook als ik te lang heb gezeten!