14 Reacties

9 maanden geleden

Heb het ook sinds een week of 28 Enkels worden ook beetje paars/blauw achtig van kleur馃檲

9 maanden geleden

Als ze met dit termijn erg opgezwollen zijn, zou ik dit aan de VK doorgeven, want kan ook teken zijn van zwangerschapsvergiftiging! Uitzonderingen daar gelaten.. is het niet heel normaal om nu al zoveel vocht vast te houden 馃槙

9 maanden geleden

Reactie op W0928

Heb het ook sinds een week of 28 Enkels worden ook beetje paars/blauw achti ...
Wat balen zeg!! Wat zei de verloskundige erover? Mijne zei dat het normaal is.. bloeddruk is ook goed. Maar maak me toch zorgen馃槄

9 maanden geleden

Reactie op Marelena

Als ze met dit termijn erg opgezwollen zijn, zou ik dit aan de VK doorgeven ...
Ja volgens de vk is het wel normaal.. en bloeddruk was goed dus geen reden tot zorgen.. maarja maak me toch zorgen idd vanwege eventuele zwangerschapsvergiftiging馃槩
Hier sinds week 26 al wat vocht in de enkels, niet veel maar toch

9 maanden geleden

Reactie op BHW

Wat balen zeg!! Wat zei de verloskundige erover? Mijne zei dat het normaal ...
Niks. Zolang bloeddruk goed blijft is er niks aan de hand. Veel water drinken is het advies

9 maanden geleden

Reactie op BHW

Ja volgens de vk is het wel normaal.. en bloeddruk was goed dus geen reden ...
Als de VK zich geen zorgen maakt, dan zal het wel goed komen 馃槈 Als je verder geen extra klachten krijgt zoals bijv sterretjes zien, aanhoudende hoofdpijn e.d., dan zit het wel goed!

9 maanden geleden

Vocht vasthouden in de zwangerschap is echt wel normaal hoor! Tuurlijk als je klachten hebt daar buiten altijd extra je bloeddruk laten controleren. Maar de ene vrouw is er gewoon wat gevoeliger voor als de ander en hoeft echt niks te betekenen! Ik houd sowieso snel vocht vast van mezelf, bijvoorbeeld in de zomer. In deze zwangerschap en in de vorige houdt ik ook altijd al vocht vast vanaf een week of 26. Terwijl ik een lage bloeddruk heb. Tips: veel water drinken, benen omhoog en eventueel kan je steun panty kousjes of zo kopen (Hema)

9 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap droeg ik stockx (ofzo) sokken. Van die compressie sokken zijn dat

9 maanden geleden

Reactie op MK-89

Vocht vasthouden in de zwangerschap is echt wel normaal hoor! Tuurlijk als ...
Okee gelukkig!! Meeste mensen zeggen gelijk ooooh pas op blablabla. Maar fijn dat ik niet de enige ben. Steunkousen ofzo is misschien wel een goed idee.

9 maanden geleden

Ja helaas herkenbaar. Al heel wat weken last van. Wat iedereen zegt; zolang bloeddruk goed is, en je verder geen andere klachten hebt, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Veel drinken, benen omhoog en bewegen.

9 maanden geleden

Reactie op BHW

Okee gelukkig!! Meeste mensen zeggen gelijk ooooh pas op blablabla. Maar fi ...
Haha een beetje vocht vast houden is ook heel normaal. Maar als je teveel vocht vasthoudt dan wel alertheid vereist. En zo kwam het wel bij jou over met je bericht. Dan kan je beter het zekere voor het onzekere nemen en met VK dus overleggen 馃槈

9 maanden geleden

Reactie op W0928

Heb het ook sinds een week of 28 Enkels worden ook beetje paars/blauw achti ...
Heb ik ook als ik te lang heb gezeten!