63 Reacties

5 jaar geleden
Ja de voeding is veranderd! Al weken problemen met diarree tot aan zijn nek. De voeding wordt nu in Amerika geproduceerd waardoor er andere eisen zijn waaraan ze moeten voldoen. Ze adviseerden mij vanuit Nutramigen om rustig te mengen met oud en nieuw (wel schepje van de pot ervoor gebruiken). Heb zelf heel rustig gemengd maar diarree blijft tot nu toe nog steeds helaas.
Mocht je nog oude voeding nodig hebben om te mengen, ik heb nog potten staan die je zou kunnen halen vandaag als het echt nodig zou zijn.

5 jaar geleden
Reactie op DJRM
Wij hadden laatst ook een zo een pot! Nu weer de oude gekregen bij een ande ...
Dat had ik dus ook. Daarna weer de nieuwe. Toen ook gezegd dat ik dan alleen de nieuwe wil want ga niet elke 3 weken wisselen met zn voeding. Nu inmiddels een week helemaal over op de nieuwe.
@Paupau; had je ook Nutramigen? Want de smaken ervan vind ik wel hetzelfde. Absoluut niet zo lekker als standaard voeding maar de 2 verschillende potten zijn wel hetzelfde van smaak vond ik.

5 jaar geleden
Dank allemaal voor jullie reacties! Ligt dus niet aan mij ;) Maar eens kijken hoe deze nieuwere versie hem bevalt!

5 jaar geleden
zoontje van 20weken krijgt al sinds meer dan 2maanden Nutramigen geen probleel ermee juist tegendeel van wenend baby naar super vrolijke wij verdikken hem wel wegens reflux.. we hebben wel overlaatst een ander potje maar ze zeggen dat de ingredienten zelfde is. geen toch geen probleem mee gehad

5 jaar geleden
Wij hadden nutramigen lgg. Inderdaad dunner, dus ingedikt met jbpm. Hij was voor onze dochter alleen te zwaar verteerbaar en vies waardoor ze spontaan nauwelijks meer dronk

5 jaar geleden
Reactie op Annemarie88
Wij hadden nutramigen lgg. Inderdaad dunner, dus ingedikt met jbpm. Hij was ...
Ik vind hem ook viezer ruiken (voor zover dat nog mogelijk was 🤢). Maar hier gaat hij erin als zoete koek! Voorlopig geen problemem dus

5 jaar geleden
Reactie op Lottewlf
Onze dochter spuugt door deze voeding wel meer maagzuur/water achtig spul z ...
Ja! Heeft mijn zoontje er ook last van dat het dunner is en meer spuugt. Voordeel is wel dat hij sneller en makkelijker zijn fles leeg drinkt en dat deed hij voorheen niet. Ik ben dus wel blij met de nieuwe voeding!

5 jaar geleden
Ik heb sinds vorige week ook de nieuwe formule nutramigen nr 1 ontvangen vanuit sorgente.
Ik ben er niet blij mee
Mijn zoontje heeft er ook heel erge diarree van en had dit voorheen niet. Ik meng hem nu zelfs nog met de oude variant.
Is er iemand die al eens nr nutramigen gebeld heeft hierover? En zijn er ook kindjes bij wie de diarree weer over gegaan is?

5 jaar geleden
Mijn apotheek heeft gebeld met de leverancier en zij zeiden dat het nu in Amerika wordt geproduceerd waardoor ze aan andere eisen moeten voldoen. Hierdoor zit er een ‘klein’ verschil in samenstelling. Helaas blijkt dit kleine verschil wel voor grote onrust te zorgen.
We zijn inmiddels een aantal weken verder en nog steeds elke dag diarree. Heb morgen een afspraak met de arts want dit kan zo niet. Ik moet echt binnen 2 minuten zijn broek en romper uit hebben als hij begint te poepen want anders zit echt alles helemaal onder. Dit gaat dus 9 van de 10 keer mis :-( Ook lijkt hij veel meer te spugen sinds de nieuwe voeding. Echt heel erg balen want het ging echt heel goed.