40 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga denk ik gewoon voor een lekkere wijde joggingbroek, met wijd shirt

5 jaar geleden

Ik heb dit met een lang zandkleurig vest. Het is een borstvoedingsshirt en zit lekker comfortabel.

5 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Ik heb dit met een lang zandkleurig vest. Het is een borstvoedingsshirt en ...
Wel gek eigenlijk dat voedingsshirtjes altijd een zwangere buik op de foto hebben... je bent toch bevallen als je gaat voeden 🤷🏼‍♀️😂

5 jaar geleden

Gewoon lekkere weide kleding wat fijn zit. Je hebt (als je vaginaal bevalt) ook van die grote verbanden in je onderbroek... dan is een strakke boek niet echt charmant 🙄😄

5 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Ik heb dit met een lang zandkleurig vest. Het is een borstvoedingsshirt en ...
Waar heb je deze broek vandaan?? Ziet er heerlijk comfortabel uit

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Gewoon lekkere weide kleding wat fijn zit. Je hebt (als je vaginaal bevalt) ...
Als je via keizersnede bevalt heb je ook gewoon die grote verbanden in je onderbroek, dus ook dan is sportbroek, wijde broek aan te raden

5 jaar geleden

Had vorige keer m’n zwangerschapssport broek aangedaan. Lekker zacht en je buik is ook niet gelijk weg dus dan wel fijn om nog even een zwangerschapsbroek aan te doen

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Wel gek eigenlijk dat voedingsshirtjes altijd een zwangere buik op de foto ...
Ja dat vind ik ook vreemd. Je buik blijft wel even maar bij de meesten trekt die toch vrij snel weg

5 jaar geleden

Ik heb bij de webshop van de Lidl twee pyjama’s gekocht. De twee rechts op de afbeelding. Zijn nu ook in de sale voor €5.99 🎉

5 jaar geleden

zwangerschapsbroeken zijn niet geschikt voor na een keizersnede omdat ze net bij je wond knellen.

5 jaar geleden

Reactie op I18

Waar heb je deze broek vandaan?? Ziet er heerlijk comfortabel uit
Van Anna Field Mama bij Zalando. Zit geen dikke rand ofzo dus lijkt mij zelfs bij keizersnede lekker zitten. Met je kraamverband van achteren niet heel charmant maar daarom ook een lang vest 😉

5 jaar geleden

Ik heb bij de webshop van de Lidl twee pyjama’s gekocht. De twee rechts op ...
Heel leuk! Vallen deze naar maat, of te groot? Normaal heb ik namelijk maat 38/m, maar ik zie hier dat maar m 40/42 is!

5 jaar geleden

Reactie op Loes55

Heel leuk! Vallen deze naar maat, of te groot? Normaal heb ik namelijk maat ...
Ze komen morgen binnen. Laat het je dan even weten! 😊

5 jaar geleden

Ik dacht om een trainingspak aan te doen die niet te strak zit

5 jaar geleden

Zo dat was een goede, direct besteld. Was opzoek naar fijne kleding voor tijdens en na bevalling.

5 jaar geleden

Ik trek een jumpsuit aan na de bevalling. Fijn idee als alles toch bij elkaar wordt gehouden maar ook een soort 'vrij' is.

5 jaar geleden

Ik heb die linkse. Zit goed maar de broek is erg doorschijnend, tot hilariteit van mijn man 😅

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Juist handig toch. Kun je tijdens zwangerschap én daarna tijdens voeden dragen. Anders moet je nóg meer extra kleding kopen! Hoop wel dat mijn shirtjes die ook als voedingsshirt kunnen, niet al helemaal uitgelubberd zijn straks door de grote buik nu 😆

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Je buik is ook niet in eens plat hoor na je bevalling hihi, het duurt ongeveer 6 weken voor je baarmoeder weer in de oude staat terug is.

5 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Je buik is ook niet in eens plat hoor na je bevalling hihi, het duurt ongev ...
Ja ik weet het (tweede zwangerschap) maar die shirtjes zien er altijd uit of iemand hoog zwanger is.. staat er ook vaak bij: zwanger/voedingstop. Vond het wel lollig 🙄😅