63 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben voor zachtgroen gegaan

3 jaar geleden

Met daglicht..

3 jaar geleden

Wij zijn voor deze kleuren gegaan. Volgende week gaan we het resultaat zien op de muren. Donkere groen op de muur en lichte groen op de commode. De zandkleur op de andere muur en op meerdere plekken in het huis

3 jaar geleden

Foto werkt niet? Binti palm, binti cactus en binti Oasis. Allemaal van flexa

3 jaar geleden

Reactie op Ladysoul

Met daglicht..
Mooie kleur !

3 jaar geleden

Reactie op Ladysoul

Met daglicht..
Ik vind het een prachtige kleur. Kan best op een kinderkamer. Als je je stoort kan je misschien met een schilderijtje of decoratie de muur minder groen maken

3 jaar geleden

Reactie op Anne & kleine Daan

Ik vind het een prachtige kleur. Kan best op een kinderkamer. Als je je sto ...
Hoi, bedankt voor je reactie:) we willen dat leeuwtje wat over het ledikantje hangt nog op de groene muur. Verder komen er nog bruine gordijnen naast en een bamboe rolgordijn. Misschien moet ik er gewoon heel erg aan wennen.

3 jaar geleden

Reactie op Ladysoul

Hoi, bedankt voor je reactie:) we willen dat leeuwtje wat over het ledikant ...
Komt goed 😘 lekker decoreren en daarna nog een keer evalueren

3 jaar geleden

ik vind het heel leuk!

3 jaar geleden

Leuke vloerkleed! Waar heb je deze gekocht?

3 jaar geleden

Ziet er mooi uit!

3 jaar geleden

wij hebben deze kleur op de muur. beetje licht groen beige. de meubels worden wit en dan aankleden met wat donker groen/camel. ik twijfelde zelf in het begin omdat ik het te beige achtig vond maar eenmaal op de muur viel het wel mee. wij hebben maar 1 muur gedaan. de rest is wit

3 jaar geleden

Reactie op nance21

Leuke vloerkleed! Waar heb je deze gekocht?

3 jaar geleden

Ik vind het ook erg fel, zou zelf gelijk overschilderen haha. Voornamelijk samen met de warme kleur vloer en de wat meer grijzige kleur van het aankleedkussen etc. Maargoed, smaak is zo persoonlijk 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ik vind het ook erg fel, zou zelf gelijk overschilderen haha. Voornamelijk ...
Welke kleur groen zou jij kiezen? Je zou het niet zeggen maat het aankleedkussen is ook groen haha.

3 jaar geleden

Reactie op Ladysoul

Bij Karwei. Nog in de aanbieding! https://www.karwei.nl/assortiment/leeuw ...
Bedankt! Bij karwei ziet het op de foto meer gelig uit, dan als ik bij jou op de foto kijk meer bruinig. Of lijkt het maar zo??

3 jaar geleden

Wij hebben Jade groen van Karwei huiswerk. Dekte goed met 2x en past mooi met de witte meubels en houten vloer met grijze ondertoon

3 jaar geleden

Reactie op nance21

Bedankt! Bij karwei ziet het op de foto meer gelig uit, dan als ik bij jou ...
Meer okergeel dan bruin.

3 jaar geleden

Reactie op Ladysoul

Met daglicht..
Ik vind het mooi groen! Mooi groen is niet lelijk zeg ik altijd maar :)

3 jaar geleden

Ik vind het heel mooi maar zou de witte muur links opfleuren zodat het contrast iets minder groot wordt.