5 Reacties
4 jaar geleden
Vooral niet teveel van maat 50. Onze dochter paste daar bijna niet eens in. Nu was zij ook wel groot met bijna 9 pond, maar toch. Je kunt altijd mouwtjes en broekspijpjes omslaan. Tenzij je al weet dat je een kleintje krijgt. Dan is maat 50 natuurlijk handiger.
Ik zou voor een stuk of 10 rompers gaan en dan een setje of 7/8 aan kleertjes per maat. In principe moet je daar echt meer dan genoeg aan hebben. Je gaat toch heel veel wassen.
Persoonlijk vind ik de rompers van prenatal het fijnste. Van hema zijn een aantal ook prettig, maar veel hebben een nare rand bij de armpjes en dat maakt het aan/uitdoen niet zo fijn voor je kindje. In het begin zijn overslagrompertjes fijn, zodat je het rompertje niet over het hoofd hoeft te doen. Helemaal als ze alles onder gepoept hebben is dat heel fijn. Daarna vooral rompers met enveloppenhals (als ze dan alles onder gepoept hebben, kun je deze over de schouders naar beneden uitdoen). Als ze heel jong zijn, gaat dat niet zo lekker met een enveloppe hals.
Sowieso vind ik de kleertjes van de prenatal prijstechnisch ook prima en helemaal qua pasvorm.. Zeker als je gaat vergelijken met een hema of h&m. Zo duur is prenatal niet. Bij de hema heb je ook weleens een fijn shirtje of broekje. Bij de H&M vind ik het heel erg tegenvallen! Zowel qua pasvorm als prijstechnisch.
4 jaar geleden
Reactie op Mx3
Vooral niet teveel van maat 50. Onze dochter paste daar bijna niet eens in. ...
Heel erg bedankt! Superfijn dat je ook wat aanraders hebt, eerste kindje dus alles is nieuw voor ons 馃グ
4 jaar geleden
Ik kreeg de tip vooral van veel verschillende merken proberen.
Je kent immers de pasvorm van je kindje nog niet.
Niet teveel in maat 50, liever juist wat in 56.
Je kunt diverse uitzetlijsten downloaden en kijken wat geadviseerd wordt. Qua aantallen kleding is dat prima vertellen vriendinnen.
En hydrofieldoeken heb je nooit teveel zeggen ze馃槄
4 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Ik kreeg de tip vooral van veel verschillende merken proberen.
Je kent imm ...
Dankjewel Hannelore! 鈽猴笍