45 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Lisa174
Oh wat een leukerd! Hoe heet deze stoel ?

3 jaar geleden
Reactie op DocBex
Deze maar dan in het donkergroen, met bijpassend voetenbankje. Van de IKEA, ...

Ik heb deze ook, had ik nog uit mijn vorige woning in okergeel. Nadeel als je klein bent: de stoel is vrij diep en zeker in het begin na de bevalling is het voor je bekken beter goed rechtop te zitten. Maar verderop in de tijd is dit een heerlijke stoel om samen in weg te kruipen lijkt me. En met kussentjes/voedingskussen is het wel te fixen denk ik 😊

3 jaar geleden
Reactie op DocBex
Deze maar dan in het donkergroen, met bijpassend voetenbankje. Van de IKEA, ...

Deze hebben wij ook gekocht in het grijs! Zo fijn en past binnen je budget.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/strandmon-oorfauteuil-nordvalla-donkergrijs-20343224/

3 jaar geleden
Oh wauw! Deze past ook echt helemaal in ons interieur, alleen tijdelijk uitverkocht. Komende week hier in de buurt maar eens langs de jysk. 🤗

3 jaar geleden
Deze is wel iets boven je budget maar is van Furndaily€289 euro, een Teddy schommelstoel! Ik zit er al heerlijk elke avond in beetje te wiegen, we zijn er zo blij mee!

3 jaar geleden
Deze hebben wij, ook echt ideale schommelstoel!
https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/schommelstoel-nebel-licht-blauw?gclid=EAIaIQobChMIst3T2MDS9AIVbZBoCR1xGgnrEAQYASABEgKOTfD_BwE&gclsrc=aw.ds

3 jaar geleden
Reactie op DocBex
Strandmon stoelen zijn erg fijn! Wij hebben deze ook in de woonkamer. Op de babykamer een houtenschommelstoel

3 jaar geleden
Reactie op Baby van K en C
Deze is wel iets boven je budget maar is van Furndaily€289 euro, een Teddy ...

Wij hebben dezelfde in zwart :) zijn er ook blij mee!

3 jaar geleden
Reactie op Baby van K en C
Deze is wel iets boven je budget maar is van Furndaily€289 euro, een Teddy ...

Die van mij komt van de week binnen in het geel.

3 jaar geleden
Ik wil ZO graag deze maar is echt te duur.. 🥺😅 ik zoek nog steeds zoiets soortgelijks maar dan wat goedkoper. .

3 jaar geleden
Reactie op Mommy2Be0322
Ik wil ZO graag deze maar is echt te duur.. 🥺😅 ik zoek nog steeds zoiets ...

Die van furndaily komen toch we aardig in de buurt? Die zijn €289,- dat scheelt al iets