45 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg graag 😊 ben zelf ook op zoek

3 jaar geleden

Deze maar dan in het donkergroen, met bijpassend voetenbankje. Van de IKEA, zit super lekker!

3 jaar geleden

Reactie op DocBex

Deze maar dan in het donkergroen, met bijpassend voetenbankje. Van de IKEA, ...
Oh wat een leukerd! Hoe heet deze stoel ?

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Reactie op Lisa174

Oh wat een leukerd! Hoe heet deze stoel ?

3 jaar geleden

Wij hebben deze stoel gekocht bij de Jysk (175 euro). Zit erg lekker en het voetenbankje gaat super fijn zijn midden in de nacht. We vonden geen van de IKEA stoelen echt lekker zitten.

3 jaar geleden

Reactie op DocBex

Ik heb deze ook, had ik nog uit mijn vorige woning in okergeel. Nadeel als je klein bent: de stoel is vrij diep en zeker in het begin na de bevalling is het voor je bekken beter goed rechtop te zitten. Maar verderop in de tijd is dit een heerlijke stoel om samen in weg te kruipen lijkt me. En met kussentjes/voedingskussen is het wel te fixen denk ik 😊

3 jaar geleden

Reactie op DocBex

Deze hebben wij ook gekocht in het grijs! Zo fijn en past binnen je budget. https://www.ikea.com/nl/nl/p/strandmon-oorfauteuil-nordvalla-donkergrijs-20343224/

3 jaar geleden

Oh wauw! Deze past ook echt helemaal in ons interieur, alleen tijdelijk uitverkocht. Komende week hier in de buurt maar eens langs de jysk. 🤗

3 jaar geleden

Deze is wel iets boven je budget maar is van Furndaily€289 euro, een Teddy schommelstoel! Ik zit er al heerlijk elke avond in beetje te wiegen, we zijn er zo blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Lisa174

Oh wauw! Deze past ook echt helemaal in ons interieur, alleen tijdelijk uit ...
Ik kon deze bestellen toen deze was uitverkocht. Heb er aantal weken op moeten wachten. Ik kreeg een sms toen de stoel binnen was.

3 jaar geleden

Strandmon stoelen zijn erg fijn! Wij hebben deze ook in de woonkamer. Op de babykamer een houtenschommelstoel

3 jaar geleden

Deze hebben wij, blij mee! Arm leuningen zijn niet heel hoog maar met een (voedings)kussen erbij zal het prima zijn. Ik wilde eerst een schommelstoel maar dat lijkt me niet zo stabiel om met kind in je armen in te gaan zitten of uit op te staan.

3 jaar geleden

Reactie op Baby van K en C

Deze is wel iets boven je budget maar is van Furndaily€289 euro, een Teddy ...
Wij hebben dezelfde in zwart :) zijn er ook blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Baby van K en C

Deze is wel iets boven je budget maar is van Furndaily€289 euro, een Teddy ...
Die van mij komt van de week binnen in het geel.

3 jaar geleden

Ik wil ZO graag deze maar is echt te duur.. 🥺😅 ik zoek nog steeds zoiets soortgelijks maar dan wat goedkoper. .

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2Be0322

Ik wil ZO graag deze maar is echt te duur.. 🥺😅 ik zoek nog steeds zoiets ...
Deze heb ik! Zoooo blij mee. Wellicht komt ie binnenkort weer in de aanbieding, want ik heb hem voor heeeel veel minder!

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2Be0322

Ik wil ZO graag deze maar is echt te duur.. 🥺😅 ik zoek nog steeds zoiets ...
Die van furndaily komen toch we aardig in de buurt? Die zijn €289,- dat scheelt al iets