25 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees mee, hier hetzelfde! Ik heb de moxa sticks wel al binnen, maar nog niet aan begonnen. Lees er positieve verhalen over, maar of het echt aan dat ligt dat de baby uiteindelijk gedraaid is weet je niet.. Moeilijk! M’n gynaecoloog gelooft er niet zo in, maar ik denk: baat het niet dan schaadt het niet.
2 jaar geleden
zondag 36 weken zwanger en kleine ligt ook nog in stuitligging, en inmiddels ingedaald met de billendoekjes in het bekken. Maandag afspraak voor een draaiing!!
2 jaar geleden
Wij hebben vandaag de eerste keer moxa geprobeerd. Maar het zijn geen rookloze sticks die wij hebben dus we zijn na 2 minuten gestopt door de rook en stank. De kat werd er helemaal wild van, maar de baby bewoog wel meer al in die korte tijd dus waarschijnlijk doet het dus wel degelijk iets.
We hebben nu rookloze sticks besteld.
2 jaar geleden
Reactie op DiaRem
Wij hebben vandaag de eerste keer moxa geprobeerd. Maar het zijn geen rookl ...
De rookloze heb ik ook thuis liggen, maar in welke houding lig je als je partner de moxa sticks gebruikt bij je? Ik las dat de meeste op hun zij liggen, maar voor m’n gevoel wordt m’n baby dan verdrukt en heeft hij minder ruimte om te draaien. Maar dat is gewoon een gevoel 🤣
2 jaar geleden
Reactie op SKaijs
Mag ik vragen met hoe veel weken je bent begonnen met Moxa?☺️
Met 34+2, ben nu 35+3 en we doen nu een reeks van 10 dagen en na vandaag moeten we sowieso een pauze inlassen mocht hij nog niet gedraaid zijn. Voor woensdag staat ook al een versie in het ziekenhuis gepland, voor zo’n draaipoging raden ze ook aan een Moxa sessie van tevoren te doen om de baby goed te laten bewegen. 🙏🏼
2 jaar geleden
Helaas bleek op de controle vandaag dat de baby nog in onvolkomen stuit ligt. Acupuncturist adviseert door te blijven gaan met Moxa t/m woensdag wanneer de versie gepland staat. Advies is ook om je buik en baby goed vrij te houden, zodat de baby goed kan bewegen. Zwemmen was ook een advies wat ze heeft gegeven en ik nu doe. Hopelijk hebben jullie ook iets aan deze tips en adviezen.
2 jaar geleden
Reactie op mvklink
Helaas bleek op de controle vandaag dat de baby nog in onvolkomen stuit lig ...
Ah balen voor je! Hoe bedoeld ze je buik vrij te houden? Bedoeld ze geen strakke kleding? Zwemmen kan ik me ergens wel in vinden, het is wel zo dat als ik zwem dan krijg ik snel diastase. Dat komt door spanning op mijn buik.. ik heb me verder nog wat verdiept in opties. Zag voorbij komen dat een osteopaat ook wat kan betekenen. Die kunnen alles wat losser maken rondom je buik zodat de baby vanzelf misschien beter de andere kant op kan. Zit dus zelf meer in die hoek te zoeken…
Ik hoop voor jou en de andere meiden die mee lezen de baby snel gaat draaien! 🍀