23 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ook pyjama jurken besteld omdat ik denk dat het beste is 😊 maar denk dat ik te warm ga krijgen dus wanneer ik moet persen zorg ik dat ik alleen een voedingsbeha draagt🤣🤣
2 jaar geleden
Ik doe gewoon een wijd shirt aan. Heb wel mooie pyama gekocht die lekker zit, met knoopjes zodat de baby makkelijk bij de borst kan & huid op huid contact. Maar die is dan voor na de bevalling 😚
2 jaar geleden
Ik heb bij alle drie de bevallingen gewoon een bigshirt aan gehad met korte mouwen omdat ik het snel warm heb en het fijn vind zitten.
En dan gewoon warme sokken aan voor de koude voeten want dat heb ik meestal wel hihi
2 jaar geleden
Ik doe sowieso een zwart shirt aan. Dat vind ik wat frisser met bloed voor de foto’s haha. De eerste bevalling had ik een roze achtig iets aan dus daar zitten allemaal vegen bloed op bij de eerste foto’s. De volgende bevallingen zwart hemdje of shirt aan gedaan en dan zie je het verder niet.
Want soms kan het best een tijd duren voordat je mag/kan wassen/ opfrissen en uiteindelijk douchen
2 jaar geleden
Reactie op ier1991!
Welke heb jij hiervan? De ziekenhuisproof of gewoon het “standaard” jurkje? ...
Ik heb het standaard jurkje in het zwart en blauw. Voornamelijk voor gekozen omdat ik (nog) niet medisch ben. En bij de standaard jurk kun je ook een ctg apparaat om hebben maar er nog wel een beetje bedekt bij liggen. En voor daarvoor en daarna ook mooier en fijner denk ik dan die ziekenhuisproof
2 jaar geleden
Reactie op Wittevlinder
Ik doe gewoon een wijd shirt aan. Heb wel mooie pyama gekocht die lekker zi ...
Dit doe ik ook
2 jaar geleden
Ik had bij mn eerste bevalling een groot slaapshirt aan toevallig met de tekst: fast delivery haha
Achteraf moest de verloskundige wel lachen.
2 jaar geleden
Ik ga voor de zwarte nachtjapon van Dreamcovers 😊 het is ons eerste kindje, dus we gaan zien hoe het loopt, maar die leek me wel praktisch. Vriendin raadde nav haar eigen bevalling een lang shirt of een nachtjapon/-hemd aan, zodat je niet per se gelijk helemaal bloot rondloopt als je dat niet prettig vindt
2 jaar geleden
Ik weet niet hoe het gebeurde bij de eerste, maar binnen no time was ik naakt, haha. In ieder geval zou ik iets loszittends aantrekken, een bh lijkt me sowieso heel naar tijdens de bevalling. Na de bevalling direct baby op de borst, dan wil je er ook niks tussen hebben.
Tweede bevalling was in bad, dus toen was het wat logischer dat ik naakt was ;-)
2 jaar geleden
Ik ga vd week ff shoppen bij de primark ff wat bevallings dingen kopen..
2 jaar geleden
Ben voor het bevallingsjurkje gegaan. Vond ik top. Veel knoopjes dus kan je helemaal open maken voor huid op huid
2 jaar geleden
Ik kon bij beide bevallingen geen enkele kleding verdragen, alles moest uit.
2 jaar geleden
Ik had wat fijne beval-kleding gekocht bij de eerste, maar uiteindelijk niets daarvan aangehad. Toen m’n vliezen braken (ik had toen al weeën) en alles nat was heb ik m’n kleding uitgetrokken, daarna in bad gestapt en vervolgens met persweeën weer (naakt) op bed gekropen. Nooit meer aan die kleding gedacht 😅