10 Reacties

3 maanden geleden

Zo hadden wij het inderdaad ook bij twee kinderen. Nu in verwachting van de derde dus moeten het weer anders gaan doen.

3 maanden geleden

Ik heb de autostoel van mijn zoontje ook achter de bestuurder gezet en de isofix met maxicosi achter de bijrijder. Ik kan makkelijker achterom kijken naar de baby zo. Wij hebben een spiegeltje tegen de hoofdsteun zodat ik de baby via de binnenspiegel goed kan zien. Achter mij is dit lastiger

3 maanden geleden

Peuter achter bestuurder en baby achter bijrijder. Meestal parkeer je rechts, dan is het makkelijker om de baby/maxi cosi er rechts uit te halen. Onze peuter doet zijn gordel zelf los en kan dan ook naar die kant komen zodat ik links geen deur moet open doen op drukke plaatsen.

3 maanden geleden

Ligt ook aan je autostoeltjes denk ik. Wij hebben 1 autostoel met steunpoot en als die achter de bestuurder staat dan kan mijn man de stoel niet helemaal op de juiste stand zetten. Voor de bijrijder maakt dat net iets minder uit. Dus wij zetten de baby ook achter de bijrijder en de peuter achter de bestuurder

3 maanden geleden

Ik zou dit ook doen als mijn man niet superlang was. Daarom doen we baby achter hem, zodat hij normaal kan autorijden en ons oudere kindje achter mij. Want die past anders niet fijn met haar beentjes achter zijn stoel. Ik zie haar nu al protesteren :p

3 maanden geleden

Wij doen waarschijnlijk onze 1 jarige dochter op de bijrijder stoel en de baby daarachter. Dan kan ik op de achterbank zitten (achter de bestuurder) naast de baby en dan kan ik ook nog wel bij mijn dochtertje mocht die iets nodig hebben. En zo houden we de meeste ruimte over in de auto. Maar onze dochter heeft een stoeltje nu zonder isofix dus dat scheelt. En we gaan het zo proberen maar wellicht bevalt het niet veranderen we het gewoon. Ik dacht meer dat het fijn zou zijn dat we bij de kinderen kunnen en als we beide voorin zitten gaat dat niet of heel lastig. We gaan het zien!

2 maanden geleden

Wij doen de baby achter de bijrijder, omdat die stoel/maxi cosi meer ruimte inneemt dan de de autostoel waar mijn zoontje in zit. Als de maxi cosi achter de bestuurder komt, zou mijn man niet meer comfortabel kunnen autorijden.

2 maanden geleden

Bij ons in de auto hebben we niet echt vaste pleken want we wisselen de autostoeltjes soms ook wel eens om zodat onze dochter achter mij zit of dat onze zoon juist achter mij zit. Vinden we gewoon leuk om te doen.

2 maanden geleden

Onze dochter zit achter de bijrijder. Meer omdat ze helemaal hysterisch wordt als mijn man gaat auto rijden en de stoel naar achteren gaat. Ze was altijd mij gewend, maar sinds hij zijn rijbewijs heeft weet ze even niet wat dr overkwam 😂. De baby zal daar geen last van hebben aangezien hij ook andersom zit en niet beter weet lol

2 maanden geleden

Wij zetten mijn zoon van 2,5 achter de bijrijder, zodat de bestuurder hem makkelijk aan kan kijken. De baby gaat achter de bestuurder want die kunnen we dan via een spiegel aankijken