45 Reacties

6 jaar geleden

Hihi heel herkenbaar!! Snurken en kwijlen 😊🤣

6 jaar geleden

Ja, ook... Alle weefsels worden slapper richting je bevalling. Is heel normaal. Wel lastig, zeker voor je partner!

6 jaar geleden

Ik begon ook te snurken nu ik zwanger ben...🙃🙈

6 jaar geleden

Jaaaaa ik ook heel erg! Voor de zwangerschap een hele stille slaper en nu tref ik mijn vriend regelmatig op de bank aan ‘s morgens. Hij heeft het een keer opgenomen en geef hem groot gelijk🤣

6 jaar geleden

Ik precies hetzelfde! Hoop ook zo dat het verdwijnt haha

6 jaar geleden

👋 jahoor hier ook. Man heeft er geen last van. Men dochter vertelde het me van de week "mam, je snurkt super hard" 😅

6 jaar geleden

Ik snurk mezelf regelmatig wakker deze maanden. Hoop ook echt dat het verdwij t na de zwangerschap of in iedergeval minder wordt......

6 jaar geleden

Sinds mn bevalling en onze lieve kleine Roza snurk ik zo hard volgens mijn vriend.. Dan vraagt hij me op mn zij te draaien volgens hem zeg ik sorry en draai ik mezelf gelijk om 😅

6 jaar geleden

Jep, manlief slaapt met oordoppen 😂🙈

6 jaar geleden

Jaa snurken en inderdaad kwijlen! Man slaapt al een tijdje op een ander bed.. schijnt allemaal weer goed te komen 🙈 .. ben vrijdag bevallen maar snurk nog wel zegt ie

6 jaar geleden

Hoort erbij helaas🤣 mijn man slaapt met oordoppen en ik snurk soms zo hard dat zelfs oordoppen niet helpen. Gelukkig is het na de zwangerschap ook gelijk weer over.

6 jaar geleden

Zekerweten! Ik snurk mezelf zelfs wakker, vriend slaapt met oordoppen. Ik had pas dat gewoon wakker wat hard inademde en daar een snurkgeluid bij maakte, bijna knap 😅

6 jaar geleden

ik heb de laatste 2 maanden slaapapneu gekregen door men zwangerschap. Ben nu morgen 37 weken en wij slapen apart nu. Niet fijn maar beter zo. Dat ieder zijn slaap probeert te hebben. Ikzelf word wakker ervan, heel vervelend en hopelijk gaat het weg na de bevalling.

6 jaar geleden

Reactie op Zuster

Hihi heel herkenbaar!! Snurken en kwijlen 😊🤣
Snurken geen last van maar dat kwijlen soms!! 🙈 Blij dat ik niet de enige ben 🤣

6 jaar geleden

Ik snurk altijd al, maar nu echt als een beer. Aangezien het door je neus komt, kun je proberen het te verlichten door voor het slapen een aantal spuitjes zoutwater in je neus te sprayen. Hier werkt dat 9/10 keer.

6 jaar geleden

Jaaaaa, vreselijk hè. Vooral als je jezelf wakker snurkt dan is het helemaal zo confronterend 🤣.

6 jaar geleden

Reactie op Fabii

Snurken geen last van maar dat kwijlen soms!! 🙈 Blij dat ik niet de enige ...
Jup, dat kwijlen is herkenbaar :p Rare tip voor het snurken misschien, maar plantjes die 's nachts zuurstof afgeven willen nog wel eens helpen.. Zoals klimop vrouwentong en aloë Vera. Wie weet heeft iemand er baat bij.

6 jaar geleden

Wahaha heerlijk dit🙈 Hier ook een snurker! Kerel word gek van me en ik blijf maar ontkennen 🤣

6 jaar geleden

M'n man slaapt al maanden met oordoppen in 🙈😅 soms wordt ik er zelf wakker van. Heb snachts ook standaard een verstopte neus en kwijlen 🤤. Ik hoop ook echt dat het na de zwangerschap over is. Hoopte eigelijk al eerder maar ik ben nu 40+2 😅

6 jaar geleden

Geen last van snurken, maar wel van kwijlen. Ik heb nu mijn gewone kussen onder het Voedingskussen gelegd zodat mijn hoofd hoger ligt. Sindsdien kwijl ik minder en heb ik ook helemaal geen last meer van maagzuur.