659 Reacties

5 jaar geleden

December komt alles al binnen 😊

5 jaar geleden

Wij hebben geen moodboard gemaakt, zijn van t weekend naar babypark geweest en hebben daar gewoon uitgezocht wat we mooi vonden haha. Meubeltjes worden hout met zwart, badje en luieremmer licht grijs/blauw, muur twijfelen we alleen nog over of en wat we daarmee gaan doen.. Verder nog wat schilderijtjes halen misschien maar dat komt later wel 😉

5 jaar geleden

Wij zijn gisteren begonnen met het leeg maken van de toekomstige kinderkamer. Zeg maar reorganisatie van onze spullen. Na 2 maanden super misselijk te zijn begint het nu te beteren en kunnen we er eindelijk rustig aan beginnen. Over de inrichting zijn we nog niet helemaal uit maar dat heeft nog tijd.

5 jaar geleden

Oh iedereen is al zo vroeg bezig met alles wordt er zelf beetje nerveus van haha! Wij kunnen pas in februari beginnen moeten eerst wachten dat de kamer gestuct en geverfd is dus nog eventjes wachten..

5 jaar geleden

Oh iedereen is al zo vroeg bezig met alles wordt er zelf beetje nerveus van ...
Haha, wij hebben ook nog niks gedaan hoor! In onze vakantie rondom de feestdagen gaan we voor het eerst maar eens naar een grote babywinkel om te kijken wat er allemaal is. Daarna rustig van alles aanschaffen.

5 jaar geleden

Wij zouden in december een kamer creëren in ons huis, maar gaan nu toch nog kijken of we nog kunnen verhuizen voor de baby er is. Mocht het niet lukken komt het ook goed.

5 jaar geleden

Die van ons staat er al vanaf week 6 maar puur omdat we al de meubels hadden van de jongste nog Zit nu in mijn 14e week Enigste nog is een wiegje en een kleurtje.. zaterdag gender reveal🥳

5 jaar geleden

Wij gaan in januari/februari bezig met de kamer. We moeten eerst nog klussen in huis, dat gaan we in januari doen. Voor die tijd ben ik vooral al onze spullen/kasten aan het uitzoeken. We wonen klein, dus voordat er spullen in komen voor de baby moeten we eerst spullen kwijt haha! En ik hou er sowieso niet van om veel spullen te hebben. Heb al wel heeeel lang een Pinterest bord 😄 we houden het heel licht en minimalistisch. Dat vind ik in een kleine woning lekker rustig 😄 plaatje is ter inspiratie. Ga denk ik voor een soortelijk bedje (van Ikea), kleed en verder gewoon veel wit en natuurlijke/rustige kleuren

5 jaar geleden

Wij hebben onze babykamer al gekozen, maar voor we verder iets kunnen doen moet mijn man eerst nog een wand in de kamer zetten, gaan van 1 veel te grote kamer er 2 kleinere maken. Maar wanneer ik hem daarvoor in gang ga krijgen is wel nog de grote vraag 🙈 blijven zagen denk ik 😅

5 jaar geleden

We hoeven niets aan de babykamer te doen, we hebben alles nog van de oudste en ik ga niets nieuws kopen als het niet nodig is. Onze oudste moet wel verkassen naar een andere slaapkamer en een nieuw bed. Dat willen we in januari doen voor zijn verjaardag en er iets feestelijks van maken zodat hij niet het gevoel heeft dat hij naar een andere kamer moet vanwege de baby.

5 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend de toekomstige babykamer uitgemest en schoon gemaakt. Spullen gaan we denk pas vanaf januari kopen, in ieder geval na de 20 weken echo :)

5 jaar geleden

Met de feestdagen gaan wij aan de slag. De studeerkamer leeghalen (twee historici, dus te veel boeken! 😂), alles naar zolder brengen en hier werkruimtes creëren. Daarna eindelijk aan de slag met de slaapkamer van de oudste. Daar hebben we bijna alles al voor in huis, de meubelen worden in januari geleverd. De babykamer blijft zo ongeveer hetzelfde, afhankelijk van het geslacht.

5 jaar geleden

Wij gebruiken de babykamer van de oudste weer. Wel moeten we de kamer nog leegruimen opnieuw behangen / likje verf. Wilden we deze week mee starten (maar door waterschade beneden en tijdelijk vertoeven in vakantiewoning) wordt het na de jaarwisseling denk ik. Eerst de 20 weken echo afwachten en dan gerichter zoeken qua kleur enzo

5 jaar geleden

Wij hebben de kamer al besteld komt in januari binnen en dan gaan we beginnen met de kamer. Ik ben dan ongeveer 23-24weken.

5 jaar geleden

De baby kamer staat al, alleen nog wat accessoires maar ja 17e december pas de gender reveal😩

5 jaar geleden

Ja, toch wel een beetje 🙈. Vandaag begonnen met schilderen. De kast en dressoir komen nog uit mijn oude kinderkamer en het babybedje moet ik gewoon ophalen bij m'n tante!

5 jaar geleden

Toevallig met Black Friday wat eerste dingetjes gekocht. Aantal meubels massief hout via Marktplaats die we gaan verven. Binnenkort gaan we starten met verven. Nog wel dingen nodig (denk 60% nog) als een commode, plankjes, accessoires etc. Willen het een combi maken van vintage en nieuw in kleuren blauw met hout en roestbruin/geel. We houden allebei van klussen en zelf dingen maken 😆, dus heel veel zin om te beginnen.

5 jaar geleden

Oh heel mooi zeg!!! Wij wachten tot na de 20 weken met een babykamer bestellen enz 😀 we willen het behang van pimpelmees en dan mooie witte meubels met rotan/natuur accessoires 🥰

5 jaar geleden

De kleine komt bij ons op de kamer, mooi excuus om onze kamer op te knappen 😋😇 zijn begonnen met het behang afhalen. Maar het gaat mij allemaal te langzaam 😂

5 jaar geleden

Wij moeten eerst nog heel de zolder verbouwen voor we aan de baby kamer kunnen beginnen. Eind januari word het dakkapel er afgehaald en vervangen voor een grote zodat we de zolder in twee kunnen delen. Mijn dochter gaan dan ook naar zolder. Hopelijk kan ik eind februari aan de babykamer beginnen