58 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan voor een geboorte raam. Ze maken dan dmv krijt een mooi ontwerp op een raam.

4 jaar geleden

Ik ga voor zoiets 😋

4 jaar geleden

Wij gaan voor een raamsticker met een waslijn en de naam eronder. Bij geboortestickercompany.nl. Mijn man wilde ook nog een grote strik op de deur van tule

4 jaar geleden

Ons geboortebord 🥰

4 jaar geleden

Kijk eens op glitz4kids.nl Staan zulke leuke ontwerpen op. En er komt steeds meer bij. Als je ze op fb opzoekt zie je met wat voor dingen ze ook bezig zijn. Echt super leuk. Word er echt hebberig van.

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste kindje haar naam in gepunnikte letters gemaakt en met een paar balonnen erbij voor het raam gehangen. Het hangt nu al drie jaar aan haar slaapkamerdeur, daar is het vooral ook voor gemaakt. Is ongeveer 30cm breed en 10cm hoog, dus heel bescheiden.

4 jaar geleden

Reactie op Momtobemei2021

Ons geboortebord 🥰
Wat mooi, waar is die van? :)

4 jaar geleden

Reactie op Roos87x

Wat mooi, waar is die van? :)

4 jaar geleden

Wij hebben een raamsticker gekocht. Zaten nog even te twijfelen over een raambord, zo'n soort dat ze ook gebruiken als je huis te koop staat. Maar een raamsticker leek ons toch leuker. Een bord in de tuin gaat moeilijk gezien we amper een voortuin hebben.

4 jaar geleden

Ik ga zelf een geboortebord maken zie foto

4 jaar geleden

Gepersonalisseerde raam sticker

4 jaar geleden

Geboortebord met naam

4 jaar geleden

Geboortebord met naam

4 jaar geleden

Een mooie krans van droogbloemen met de naam! 😍😍

4 jaar geleden

Ik heb echt nog nooit gehoord dat je zelf een geboorte maakt of laat maken 😅😂.

4 jaar geleden

Wij gaan voor zoiets, zo'n bord wat je tegen het raam kunt plakken. Wij wonen in een appartement dus onze opties zijn iets beperkter 😅

4 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Ik heb echt nog nooit gehoord dat je zelf een geboorte maakt of laat maken ...
Geboortebord

4 jaar geleden

Reactie op Hanneke Nr2

Een mooie krans van droogbloemen met de naam! 😍😍
Heb je die zelf gemaakt of ergens besteld, zo ja waar? Ook heel mooi!!

4 jaar geleden

heb deze laten maken met haar naam erop natuurlijk🤗😍

4 jaar geleden

Reactie op Roos87x

Heb je die zelf gemaakt of ergens besteld, zo ja waar? Ook heel mooi!!
Heb deze besteld bij be you tiful in Urk. Volg hen op insta en toen zag ik dit idee! Vond het erg mooi!