59 Reacties
5 jaar geleden
Gini/bitter lemon drinken= heeft niet gewerkt 😂
Strippen (3x)= niet gewerkt
Veel bewegen en wandelen= niet gewerkt
Ik geef het op en wacht gewoon hahaha
5 jaar geleden
Ik heb gisteren voor de eerste maal acupunctuur gedaan. En deze nacht had ik al direct massaal veel voorweeen. Volgende week terug afspraak.
5 jaar geleden
Ik kreeg een zwangerschapsmassage toen ik 28 weken was ofzo. Ze vertelde dat ze dan niet m'n enkels en oren zou masseren. Daar zitten blijkbaar bepaalde drukpunten die de bevalling kunnen stimuleren. Dus die zou iemand nog kunnen proberen mocht ie 't willen opwekken. 😛
Ik ben vandaag 38 weken en voel nog niet de neiging om 't op te wekken, maar zal 't wel eens proberen mocht ik weer wat verder zijn. Haha.
5 jaar geleden
Nou op dit moment is het nog lekker rustig in m’n buik, de taart smaakte goed maar denk niet dat het bij mij heeft geholpen. 😉 Ik vermoed dat de kleine rond week 41 zal komen, iets eerder dan haar grote broer. Ik was vooral moe na het bakken en heb wel heerlijk geslapen ‘s middags. Dus daarvoor heeft het wel geholpen.
5 jaar geleden
Reactie op tashaa
Ow echt haha heb vandaag een zwangerschaps massage gehad inclusief mn voete ...
Als het goed is nemen ze die punten inderdaad niet zomaar mee in een massage. Ze leren ze juist niet mee te nemen zodat ze niets per ongeluk op gang brengen. Dat is mij althans verteld.
Mocht je over een week ofzo nog eens gaan, en van jou mag er wel wat op gang gebracht worden, kan je vragen of de masseur deze punten wel meeneemt.
5 jaar geleden
Reactie op tashaa
Ow echt haha heb vandaag een zwangerschaps massage gehad inclusief mn voete ...
Ja voeten ik ook, maar enkels waren bepaalde stukjes die, als je daar op zou drukken, 't zou kunnen opwekken. Welke punten op je enkels precies, weet ik niet, maar dacht rondom die botjes die uitsteken.
5 jaar geleden
Reactie op severine
Over kasseien gaan rijden met de auto 😃
Oef dit deed ik gisteren (of nou ja mijn vriend reed en ik zat ernaast) en dat zorgde me toch voor pijnlijke harde buiken. 😱
Dit ging overigens per ongeluk, niet expres om de bevalling op te wekken 🤣
5 jaar geleden
Reactie op shamlala
Als het goed is nemen ze die punten inderdaad niet zomaar mee in een massag ...
Oeh ik heb woensdag met 39+1 weken een massage, wie weet 😂🤞🏻
5 jaar geleden
Update: heel de nacht gerommel gehad maar vooralsnog rustig. Ik had het ook op social media gedeeld en wat denken jullie?! Super veel berichten van moeders waar de taart bakken wel had geholpen 🙈 Dus voor wie nog wil proberen... kan best zijn dat het alleen bij mij niet werkt. (Ik geloofde er ook niet echt in, misschien is dat het 😂)
5 jaar geleden
Reactie op judith82
Update: heel de nacht gerommel gehad maar vooralsnog rustig. Ik had het ook ...
Hahaha ik vind die taart bak tip zo grappig. Wat is de redenatie hierachter? 😂