54 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind persoonlijk Emily mooier geschreven, leuke naam trouwens :) succes met kiezen!

5 jaar geleden

Reactie op Loena1

Ik vind persoonlijk Emily mooier geschreven, leuke naam trouwens :) succes ...
Precies dit

5 jaar geleden

Emily👍🏻

5 jaar geleden

Ligt eraan hoe je het uitgesproken wil hebben! Ik zou Emily op z’n Engels uitspreken (Emmelie) en ik zou Emilie meer op z’n Nederlands uitspreken (Emielie) dus dan moet je kiezen hoe je het wil uitspreken?

5 jaar geleden

Ik vind Emilie mooier. Het oogt ook wat eleganter naar mijn mening. Succes met kiezen!😘

5 jaar geleden

Ligt eraan hoe je het uitgesproken wil hebben! Ik zou Emily op z’n Engels u ...
Tja dat bedoelde ik met verwarring over de uitspraak. Want we willen dus dat haar naam wordt uitgesproken als Emmelie.

5 jaar geleden

Reactie op Aggieking

Tja dat bedoelde ik met verwarring over de uitspraak. Want we willen dus da ...
Tja als je het op z’n Engels uitgesproken wil hebben, zou ik kiezen voor Emily want met Emilie zou ik het niet Engels uitspreken. Mijn schoonmoeder heet Emilie en wordt nooit Engels uitgesproken door iemand!

5 jaar geleden

Emily vind ik persoonlijk ook mooier:-)

5 jaar geleden

Ik zou voor emilie gaan. Ik hou niet van namen met een y in.

5 jaar geleden

Reactie op Aggieking

Tja dat bedoelde ik met verwarring over de uitspraak. Want we willen dus da ...
Als dat de uitspraak is, is Emily de juiste schrijfwijze 😄. Anders spreek je het uit als Eee-muh-lie.

5 jaar geleden

Emily vind ik er mooier uitzien, Emilie idd meer aansluitend bij haar officiële naam.. Maar idd dat kan wel verwarring opleveren qua uitspraak. Lastig.. Mijn (echte) naam is trouwens heel duidelijk en zeg je hoe je het schrijft maar wordt 9 van de 10x in eerste instantie verkeerd uitgesproken dus het hoeft niks te zeggen.

5 jaar geleden

Emily vind ik beter. Anders klinkt als Amelie

5 jaar geleden

Ik zou Emilie niet zo snel als 'emily' uitspreken. Meer als eemulie. Persoonlijk vind ik Emily mooier.

5 jaar geleden

Wat leuk!!! Wij hebben gekozen voor Emmely.

5 jaar geleden

Ligt eraan wat je liever hebt: Emily is makkelijk uit te spreken/schrijven. Ik vind het persoonlijk mijn favoriet. Het wordt vaker gebruikt, dus dat moet je willen. Emilie spreek/schrijft een stuk moeilijker. Vind het wel erg bijzonder. En daarom ook een mooie keuze. Weet dit, als ouders weet je nooit of je het goed doet. Mijn moeder gaf me mijn naam toen ie nog niet zo veel voorkwam, rara hoe heet ik nu? Jep, Emma, al jaren top 3 meest gekozen meisjesnamen. Ergens vind ik het jammer dat er zoveel Emma's geboren worden. Maar vind het nog altijd een mooie naam. Vind dan nu jullie volle en 2 mogelijke roepnamen heel mooi😄😍

5 jaar geleden

Ik zit zelf met Aurélie of Amélie. Ik moet denk ik daardoor bij de jouwe denken aan Émilie als op zijn Frans ☺️. Emilie zou mijn voorkeur hebben boven Emily

5 jaar geleden

Zou voor Emmelie gaan (zo heet ik zelf 😋). De enige variant die ze niet continu zal moeten spellen is Emily, alle andere namen wel.

5 jaar geleden

Emily

5 jaar geleden

Emilie vind ik mooier, het ziet er iets klassieker en romantischer uit.

5 jaar geleden

Emily