4 Reacties

4 jaar geleden

Waarvoor wil je het gebruiken?馃槉(welke oorzaak zeg maar) ik gebruik het bijv voor de antibiotica kuur die ze heeft gehad.. het hangt er vanaf welke stam(men) het beste zijn/je kindje nodig heeft . Heb je de poepdokter jr toevallig? Anders wil ik het wel voor je opzoeken馃槉

4 jaar geleden

Ik zag volgens mij ergens op het forum dat je sprak over antibiotica kuur.. dit staat er over in.. ik heb zelf daarom voor deze gekozen: https://groenevrouw.nl/supplementen/vitortho-pre-probiotica-junior-met-fos Zitten o.a. L. rhamnosus, L. reuteri plus prebiotica in, hierna zal ik eentje met de L.casei stam kopen.. eerst deze maar eens馃槵 het is geloof ik zo dat na 1 kuur de darmflora zeker 3 maanden nodig heeft weer op te krabbelen dus ik gebruik het dan ook minimaal nog 3 maanden

4 jaar geleden

Reactie op Mamaof1

Ik zag volgens mij ergens op het forum dat je sprak over antibiotica kuur.. ...
Aaah dankje! Idd voor antibiotica na oorontstekingen. Super dit, ga gelijk aanschaffen, dankjewel 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben begonnen met een mespuntje en heb elke dag wat opgebouwd, zodat ze er langzaam aan kon wennen. Ging hier zonder problemen馃槉 geen dank馃槝