48 Reacties

5 jaar geleden

Goeie vraag! Ik was net online aan het zoeken! 😄 zoveel keuze 🙆‍♀️🤪

5 jaar geleden

Mij werd de Doomoo Buddy aangeraden, vanwege de kleine balletjes die erin zitten vormt het goed naar je lichaam

5 jaar geleden

Ik heb ook de doomoo buddy, heel blij mee!

5 jaar geleden

Ik had van Kruidvat, weet even niet die merk

5 jaar geleden

Ik heb deze van mijn moeder gekregen en ben er direct mee gaan slapen. Heb m nu 1,5 week en ik slaap er echt beter mee :)

5 jaar geleden

Ik heb de Litollo met katoenen hoes (ivm fleece). Echt top!

5 jaar geleden

Ik hoor van al mijn vriendinnen met kinderen ook de Doomoo buddy

5 jaar geleden

Oehh goed topic! Ik lees graag mee 😎

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Ik heb deze van mijn moeder gekregen en ben er direct mee gaan slapen. Heb ...
Ik MOET deze hebben !!🤤😴

5 jaar geleden

Ik heb die van prenatal, maar in mijn vorige zwangerschap echt nooit gebruikt. Vond het helemaal niks. Ben benieuwd of ik het deze zwangerschap of borstvoedingsperiode wel ga gebruiken! Kan mij voorstellen dat die van prenatal wel fijn is, want zijn allemaal kleine balletjes en kan je zelf vormen naar je lichaam.

5 jaar geleden

Ik zag dat Ikea er ook eentje verkoopt, iemand hier ervaring mee?

5 jaar geleden

Ik heb er een van Bambino ik Vind het echt een heerlijk ding 🥰

5 jaar geleden

Ik heb er van de week 1 gekregen van mijn man en ik vind het met slapen een verademing! Kreeg last van mijn rug door de rare houding die ik aannam (buikslaper, maar recht op mn buik is niet fijn meer), met het kussen een betere houding en geen klachten meer, slaap ook veel beter.

5 jaar geleden

Reactie op Heidezicht

Ik heb er van de week 1 gekregen van mijn man en ik vind het met slapen een ...
Precies dit 😊

5 jaar geleden

Ik las laatst in een topic de snoozzz? Geen idee nog, ik wil er ook 1 gaan kopen.. ben een echt buiksluiper en het lukt niet om anders te slapen, ik pak wel een groot kussen maar halverwege de nacht gooi ik alles op de grond en draai ik me alsnog op mijn buik 🤣🤭

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Ik heb deze ook al jaren. Echt een super ding. Als je draait in je slaap hoef je ook niet je kussen mee te nemen. Echt ideaal

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Dit ziet er echt goddelijk uit! Who needs men to keep us warm? 😎

5 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Dit ziet er echt goddelijk uit! Who needs men to keep us warm? 😎
Haha precies! Ik ben er echt heel blij mee :) mede omdat ie dus ook in je rug ligt en ik zo geen kou meer op de rug heb als we weer eens met het dekbed aan het touwtrekken zijn 😂

5 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Haha precies! Ik ben er echt heel blij mee :) mede omdat ie dus ook in je r ...
😂😂 Maar is het niet mega ongezellig voor degene die naast je ligt? Of totaal geen last van?

5 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

😂😂 Maar is het niet mega ongezellig voor degene die naast je ligt? Of tot ...
Ligt eraan hoe die persoon is gok ik? Mijn vriend ligt altijd met zn rug naar mij toe en ver van me weg omdat hij het snel warm heeft en ik het juist koud heb haha