19 Reacties

2 jaar geleden

Ik had bij mijn zoontje shirtjes van de terstal, neon roze, neon geel ik zal kijken voor fotos

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Ik houd ook van kleur! Heb een meisje, maar deze merkjes hebben ook gekleurde dingen voor jongens volgens mij! Zeeman, mini rodini, arket, riffle amsterdam, carlijnq, feetje, tiny cotton, Tip, zoek naar deze merken op Vinted!

2 jaar geleden

Ik houd ook van kleur! Heb een meisje, maar deze merkjes hebben ook gekleurde dingen voor jongens volgens mij! Zeeman, mini rodini, arket, riffle amsterdam, carlijnq, feetje, tiny cotton, Tip, zoek naar deze merken op Vinted!

2 jaar geleden

Hier ook een liefhebber van kleur en prints voor onze zoon! Maxomorra en Duns zijn leuke merken, maar niet bepaald goedkoop. Wij kopen veel kleding bij de kringloop, maar daar moet je maar net geluk hebben… Dit is zo’n kringloopvondst:

2 jaar geleden

De play all day lijn van de prenatal heeft ook kleren met vrolijke en felle kleuren 😊

2 jaar geleden

Check ook Next! Zalando heeft het, veel kleur! (Beige is stom)

2 jaar geleden

Kledingwinkel Tuunte, Zalando (merk Next),

2 jaar geleden

Dit pakje van de h&m weet niet of je zoiets bedoeld😊

2 jaar geleden

Nextdirect.com

2 jaar geleden

Kijk eens naar het merk Bobo Choses

2 jaar geleden

Hoi! Ja hier nog 1 Ik shop vaak CarlijnQ en Mini Rodini, aparte leuke felle printjes.

2 jaar geleden

Lindex, nu 25 procent korting op kinderkleding

2 jaar geleden

Nextdirect, vooral niet via zalando. Daar is het duurder. Gewoon via hun eigen site.

2 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Nextdirect, vooral niet via zalando. Daar is het duurder. Gewoon via hun ei ...
Ik koop het inderdaad via Zalando. Ga rechtstreeks kijken. Zulke leuke kleertjes!

2 jaar geleden

Tiny cottons

2 jaar geleden

Ja waarom is ALLES BEIGE?!

2 jaar geleden

Ja waarom is ALLES BEIGE?!
Haha ja en ook het speelgoed! Het schijnt heel millenial te zijn dat alles beige is, niet alleen baby spullen