55 Reacties

5 jaar geleden

Leuk topic! Wij zitten te denken aan een juf roos en gijs thema! Grote fan hier 馃榿 alleen lastig met de koemelkallergie van mn meisje hoe we dat gaan fixen...

5 jaar geleden

Hoeveel feestjes gaan we dan moeten geven met de verminderde bubbel pfff

5 jaar geleden

Wij bestelde 2 taarten (zoals op de foto, maar enkel bovenste laag. Geen stapeltaart) voor 2 kleine bubbelfeestjes. Alles is in thema van jungledieren. :-)

5 jaar geleden

Reactie op Jillbreyne

Wij bestelde 2 taarten (zoals op de foto, maar enkel bovenste laag. Geen st ...
Waar heb je deze besteld?

5 jaar geleden

Mijn man wil zelf een taart maken (hij kan goed koken maar bakt nooit) en dan gelijk ook zo eentje met alles erop en eraan (themataart). 馃 Jullie begrijpen dat ik voor de zekerheid ook nog een taart ga bestellen dus ik kijk hier gelijk even mee naar jullie taarten 馃榾

5 jaar geleden

Gewoon fototaart bij de bakker laten maken met foto van hem in zn verjaardagsuniform erop met ballonnen en cijfer 1. Wilde wel zo'n stapeltaart maar vindt hem er nog te klein voor en is vrij prijzig. Snapt hij toch nog niet.

5 jaar geleden

Reactie op Jillbreyne

Wij bestelde 2 taarten (zoals op de foto, maar enkel bovenste laag. Geen st ...
Wij hadden ook zoiets, maar dan zelf gemaakt. En dan 2x, vanwege de 4 dagdelen feest.

5 jaar geleden

Wij gaan zelf een cake smash taart maken met botercreme een kleintje voor haar. Dan een taart voor onszelf en visite ook met botercreme en versiering. Vind het vooral leuk om zelf taarten te maken. Zijn er meer mensen hier die een cakesmash gaan doen?

5 jaar geleden

Woezel en pip thema

5 jaar geleden

Woezel en pip thema
Leuk! Hier ook een kleine fan van Woezel en Pip.

5 jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Wij gaan zelf een cake smash taart maken met botercreme een kleintje voor h ...
Ik ook! Een rozen taart馃槏

5 jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Wij gaan zelf een cake smash taart maken met botercreme een kleintje voor h ...
Wij willen ook cake smash. Maar denk met een stukje ipv hele taart

5 jaar geleden

Reactie op suusberg

Waar heb je deze besteld?
Ik ben wel van Belgi毛. Wij bestelden deze bij Tartagriet in Bavikhove.

5 jaar geleden

Mijn kleine meid houdt van Bumba. Wij gaan een Bumba taart laten maken. Ik ken iemand die het doet. En natuurlijk taart smash maar dan gewoon met een slagroomtaart馃馃

5 jaar geleden

Ik ga een cake smash fotoshoot doen van winnie the pooh. En de taart is een feit馃槏

5 jaar geleden

Reactie op DeboraBaptistaAzevedo

Ik ga een cake smash fotoshoot doen van winnie the pooh. En de taart is een ...
Wat leuk wij gaan ook voor de cake smash, deze tijden is dit wel het leukste wat we als gezinnetje kunnen doen ben zo benieuwd is me eerste kind wij hebben blauw met goud als thema .

5 jaar geleden

Nijntje is favoriet hier

5 jaar geleden

Reactie op Hayattie

Wat leuk wij gaan ook voor de cake smash, deze tijden is dit wel het leukst ...
Ja nou dat vonden wij dus ook. Laat even weten hoe het ging ben wel benieuwd

5 jaar geleden

Wij bestellen een bumba taart. Dus ipv nijntje komt er bumba op 馃槏

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze taart! En voor kleine Mick een iets kleinere versie die hij mag馃馃槏