26 Reacties Nieuwste boven Ik heb de batavus bolero. Normale fiets maar extra stevig en goede veringen. 7 versnellingen. Fietst heel soepel!
Ik heb de bsp la dolce vita, erg fijne fiets. Is er is 3 en 7 versnellingen.
Ik heb een Cortina mama fiets! 7 versnellingen en echt heel fijn!
Heb er nu een mand en fietsstoeltje opzitten aan de voorkant en dat gaat ook prima 😊
Wij fietsen op een Sparta Amazone heerlijke fiets 2 de hands gehaald maar ziet er echt nog nieuw uit
Cortina common family besteld, ben benieuwd of deze ook fijn is met een fietsstoeltje!!
Stella elektrische fiets , echt super fijn
Gazelle miss grace😁
Hier de Cortina E-common family, elektrisch dus:-) Voor- en achterzitje van Yepp, stuurslot, stevige standaard, mandje voorop, meer ruimte tot het stuur. Ideaal!
Reactie op DAVJ Hier de Cortina E-common family, elektrisch dus:-) Voor- en achterzitje van ...
Kan je een foto toevoegen? Ben nl erg benieuwd hoe de fiets er uit ziet met zitje voor. Ik heb de fiets (niet elektr.) ook besteld.
Reactie op Ink123 Kan je een foto toevoegen? Ben nl erg benieuwd hoe de fiets er uit ziet met ...
Bij deze!
Reactie op DAVJ Bij deze!
Tnx voor de foto!! Kan niet wachten tot dat ie binnen is!! Ik heb alleen een voorzitje (1 dochter :) )
Gazelle Bloom en Yepp kinderzitje voor
Giant triple X e-bike!
Ik heb een elektrische fiets aangeschaft van stella . Met 7 versnellingen... me zoontje james vind het helemaal geweldig❤
Reactie op mar56 Gazelle miss grace😁
Hier net zo 😍
Reactie op Nina91 Stella elektrische fiets , echt super fijn
Is dat de Stella dolce?
Reactie op Renate93 Ik heb een elektrische fiets aangeschaft van stella . Met 7 versnellingen.. ...
Welke Stella is dit ?