29 Reacties

6 jaar geleden

Tijd voor zoogcompressen

6 jaar geleden

Kan sporadisch zijn.

6 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 20 weken en ben de afgelopen weken zo'n 5 keer gehad. Ik kijk het gewoon even aan hoe vaak het blijft gebeuren en of zoogcompressen al nodig zijn.

6 jaar geleden

Ik had het bij week 15 al🙈🙈

6 jaar geleden

Hier ook gebeurt, heel awkward tijdens gemeenschap met vriend. Hij scheeuwt ineens komt er nu melk uit je tepels. Haha kan er nu wel om lachen.

6 jaar geleden

Ik had ook kleine vlekjes in mijn bh vandaag 18 wk

6 jaar geleden

Net weer☹️ moet je gelijk zoogcompressen gebruiken? Die lijken me zo dik voor die 5 druppels die eruit komen of is er nog een tussenfase... Papieren zakdoekje of zo help ik heb geen idee. Iemand ervaring?

6 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net maar zoogkompressen gehaald, een pakje met een stuk of 20 voor €3. best prijzig als je ze dagelijks nodig zou hebben...Kun je die dingen hergebruiken? Lijkt me wel als je niet gelekt hebt;). Of een inlegkruisje die je door de helft knipt? Iemand dat al geprobeerd?

6 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ah, en zonder aanleiding? Bij mij moet t vannacht gebeurt zijn, zat in mijn pyjama. Misschien dacht ik aan baby’s ofzo😅

6 jaar geleden

Ik heb net van inlegkruisjes maar kleine rondjes geknipt om in mij bh te doen dan als het lekt dan lekt het niet door, hoop ik. Zo naar een feestje, goede timing.

6 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Hier ook gebeurt, heel awkward tijdens gemeenschap met vriend. Hij scheeuwt ...
Hahaha oh nee! Wil hij nu nog wel met je vrijen?;)

6 jaar geleden

Reactie op Jeske2020

Ik had het bij week 15 al🙈🙈
Gets, vervelend

6 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Niet leuk

6 jaar geleden

Ah, en zonder aanleiding? Bij mij moet t vannacht gebeurt zijn, zat in mijn ...
Ja ik dacht van een huilende baby bij het kinderdagverblijf waar we zijn gaan kijken maar weet het niet zeker net idd tijdens het slapen weet niet waar ik over gedroomd heb... Ik voel het niet gebeuren alleen als het te laat is en mn shirt nat is... Het zijn kleine druppeltjes maar zo vroeg....

6 jaar geleden

Je kan ze hergebruiken. Je hebt ook stoffen zoogcompressen die kan je in de was doen. Altijd even een extra paar mee in je handtas. En misschien straks ook met inlegkruisjes voor bij licht urineverlies. You never know.

6 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net maar zoogkompressen gehaald, een p ...
Wat ik van mijn zus weet zijn dat je ze niet her kan gebruiken. Volgens mij bestaan er wel uitwasbare varrianten en zij had op een gegeven van die plastic dingen om de melk op te vangen... Maar dat was al toen mijn neefje geboren was

6 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja ik dacht van een huilende baby bij het kinderdagverblijf waar we zijn ga ...
Dat zou heel goed kunnen. Dan werkt je lijf goed moet je maar denken;)

6 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wat ik van mijn zus weet zijn dat je ze niet her kan gebruiken. Volgens mij ...
Bedankt voor de tip! Dan ga ik op zoek naar de uitwasbare variant. Voelt vast beter dan die warme kompressen in m’n bh...

6 jaar geleden

Bedankt voor de tip! Dan ga ik op zoek naar de uitwasbare variant. Voelt va ...
En gewoon wattenschijfjes?

6 jaar geleden

Hahaha oh nee! Wil hij nu nog wel met je vrijen?;)
Haha hij is er wel overheen, ik nog wat minder🤣