10 Reacties

5 jaar geleden

Uit ervaring vind ik dat zara en h&m juist wat groter vallen. Prenatal, Noppies, Z8 en Zeeman vallen naar mijn mening weer wat kleiner uit.

5 jaar geleden

Reactie op Mamatiek

Uit ervaring vind ik dat zara en h&m juist wat groter vallen. Prenatal, ...
Oja en Hema valt altijd mooi op maat vind ik.

5 jaar geleden

Zara valt kleiner en henm juist groter.

5 jaar geleden

Vind zelf ook dat h&m en zara groter vallen. Vooral de boxpakjes van h&m zijn echt niet te doen 🙃 Vallen soms 2 maten groter, echt totaal onhandig... Zara vind ik zelf wel fijn vallen. Iets ruimer over t algemeen, maar niet storend

5 jaar geleden

Wat een verschillen in ervaringen he. Mij valt op dat rompertjes van zara bijvoorbeeld maat 56 gezien worden aps 0-1 maand. Hoewel bij prenatal , zeeman en h&m is maat 56 1-2maand. En maat 50 0-1 maand. Ik vind Zara ook wat kleiner uitvallen, hema en prenatal precies goed en zeeman heel verschillend.

5 jaar geleden

zara valt vaak kleiner uit. omdat het een spaans merk is denk ik.

5 jaar geleden

Ik vind Zara klein vallen en h&m groot .. heb trouwens alleen ervaring met de meisjes kleding (dochtertje 2,5)

5 jaar geleden

Geen ervaring met Zara, maar mijn ervaring met de H&M is dat die juist groter vallen

5 jaar geleden

Zara valt kleiner, h&m groot, hema precies goed, prenatal vaak iets kleiner , zeeman klein tot precies, Noppies kleiner, hugo boss groter (boxpakjes), hugoboss shirtjes precies goed tot kleiner, babylook van babydump precies goed, feetjes pyjamas precies goed, feetje kleding wisselend

5 jaar geleden

Reactie op RXXNA

Zara valt kleiner, h&m groot, hema precies goed, prenatal vaak iets kle ...
Ligt ook echt aan de bouw van je kindje maar dit viel mij altijd op bij de eerste (jongens kleding) oh en wehkamp heeft een duitse.lijn weet even niet hoe die heet maar die valt heel groot