33 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Haha geweldig! Ik ga 'm toch maar overhalen dat het wel een goed kado is😜
Als ik je nog een tip mag geven, we hebben hier een oude leger kist en een hele oude ( opgeknapte) getimmerde (scheeps) kist, die kunnen best makkelijk dicht vallen, dus misschien eentje met een veer/ softclose wel een idee. Ik stop er hier een onderzetter onder alsie open staat zodat hij nooit helemaal dicht kan vallen met vingers er tussen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Als ik je nog een tip mag geven, we hebben hier een oude leger kist en een ...
Ja daar had ik idd al naar gekeken. Zie het al gebeuren dat er een handje of vingertje tussen komt😰

2 jaar geleden

In mijn vriendinnegroep krijgt ieder kindje een zelfgemaakte kist, we zijn er heel blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op Janine1990

In mijn vriendinnegroep krijgt ieder kindje een zelfgemaakte kist, we zijn ...
Oh wat leuk zeg! Naar die had ik zitten kijken en 'm dan zelf leuk beschilderen 😃

2 jaar geleden

Ik dacht aan een hoppelpaardje (of schaapje). Verder ben ik ook nog opzoek naar inspiratie. Wil eigenlijk niet alleen speelgoed vragen, hij krijgt al veel van zijn neefje die een jaar ouder is

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Oh wat leuk zeg! Naar die had ik zitten kijken en 'm dan zelf leuk beschild ...
Dat is precies wat wij doen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Ik dacht aan een hoppelpaardje (of schaapje). Verder ben ik ook nog opzoek ...
Misschien een mooi doel om aan te schenken of bestek/ munchkin beker/ bord/ kleertjes

2 jaar geleden

Ze heeft al twee loopfietsjes en een driewieler met duwstang, loopwagentjes en een poppenhuis. Bijna allemaal gekregen. Van ons krijgt ze een keukentje van little Dutch. Ons lijstje is: Dikke kleurpotloden voor kinderen vanaf 1 jaar Vingerverf van SES bijv Tekenboek Badspeeltjes (geen badeentjes oid) Hamerbank Snijfruit of -groente van hout met klittenband van Hema of little dutch bijvoorbeeld SES my first klei SES my first colorball Stapelringen Loop/trekfiguur Houten kassa of andere winkeltje-dingen van hout (vb little dutch) Ooo ik ben echt erg met hoeveel speelgoed ik leuk vind voor haar! Vind t zelf misschien nog wel leuker dan zij😅

2 jaar geleden

Dit is ons lijstje voor nu☺️

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Dit is ons lijstje voor nu☺️
Iets te klein om te kunnen lezen

2 jaar geleden

Reactie op Gnivar

Iets te klein om te kunnen lezen
Oh haha, via mijn telefoon is het goed te lezen hier in de app🙈 hier het lijstje uitgetypt: - Houten autobaan - Bouwblokken met geluid - Vtech kleur&mix cementwagen - Vtech mijn eerste 100 woordjes dieren boek - vtech mijn eerste 100 woordjes boek - Sophie de giraf sterrenprojector - vormenpuzzel (hout) - vtech swipe & speel smartphone - speelgoedkist ikea småstad - Ikea bureau (bank) småstad - woezel & pip verstoppertje spelen - SES my first kleurpotloden - SES my first colorbal - hema houten groente en fruit art - SES kleuren met water - cadeaubon Hema - cadeaubon Prenatal - cadeaubon van kinderkledingzaak hier in het centrum En hij zou een loopfiets krijgen maar heb een poos terug deze: Bekijk Opvouwbare 7 in 1 Driewieler smarTfold 500 op: https://www.bol.com/nl/p/opvouwbare-7-in-1-driewieler-smartfold-500/9200000090258367?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Voor een heel leuk prijsje gekocht en die gebruiken we nu al voor hem☺️

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Oh haha, via mijn telefoon is het goed te lezen hier in de app🙈 hier het l ...
Was nog wat vergeten, stond ook nog niet op mijn lijst kwam ik achter. Maar ik ben dankzij tiktok helemaal weg van deze, dus moest op de lijst: Bekijk Dansende Cactus Decoratie - Pluche cactus - bekend van Tik Tok - exclusief batterijen op: https://www.bol.com/nl/p/dansende-cactus-decoratie-pluche-cactus-bekend-van-tik-tok-exclusief-batterijen/9300000033071074?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Oh haha, via mijn telefoon is het goed te lezen hier in de app🙈 hier het l ...
Thanks. Goede tip die cadeaubon van de Hema.