33 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even, zelfde gedachte 🤣

2 jaar geleden

Sophie krijgt van ons een loopfiets. En we vragen een zandbak, boekjes, duplo en vtech speelgoed : de dieren.

2 jaar geleden

Snowboots, munchkin beker, mini ballen, boekjes... dat zijn vooral de kleine kado's, en uiteraard een driewieler en omdat we in januari willen gaan skiën en hij al loopt hebben we ook de babyski's op het lijstje geplaatst.

2 jaar geleden

Ik volg ook😅

2 jaar geleden

Kruidvat heeft nu veel leuke dingen! Bijvoorbeeld een vormenstoof, keyboard en wat houten speelgoed. Ook hebben we een opvouwbaar bad gevraagd (wij hebben alleen een douche) en een vtech elektrisch 'boek'. Zelf hopen we zaterdag bij Aldi een (namaak) wobbel en klimrekje te kunnen scoren!

2 jaar geleden

Bij ons staan de volgende dingen op het lijstje; Veloretti Tricycle <- krijgt ze van ons Alwero bodywarmer Paola Reina Doll Girl Paola Reina Doll kleertjes Wobbel Het zal nog wel worden aangevuld!

2 jaar geleden

Fietszitje alvast voor achterop, Loopfietsje Wobbel..

2 jaar geleden

Toet Toet auto’s , Buiten speelgoed zoals watertafel, glijbaan, wip, zandbak en speelgoed voor in de zandbak. Duplo, Klei, Regenlaarsjes, Stapelstein stenen, Boekjes..

2 jaar geleden

Wij geven zelf waarschijnlijk een trybike. Op het lijstje staat: - Hamerbank - zoef zoef dieren honde hok - trekfiguur hond Snoopy van Fisher Price - Blokkenton - activiteitenkubus - lego duplo getallentrein - voorleesboekje dikkie dik 365 verhaaltjes voor het slapengaan - badspeelgoed En ze krijgt van mijn ouders waarschijnlijk van Little People de boederij.

2 jaar geleden

Hier een behoorlijke lijst al moet ik zeggen 🙈 Wobbel Watertafel (piratenboot) Trybike Bal Houten blokken Houten auto (Janod) Houten vrachtwagen (kids concept) Vormenstoof Houten trommel (kids concept) Waytoplay Loopauto Houten puzzels Regenlaarsjes Kralenframe (Janod) Rugtas Boekje (gewoon zoals je bent) Houten trein Houten spelbaan met kralen (kids concept) Badspeeltje

2 jaar geleden

Reactie op Janine1990

Kruidvat heeft nu veel leuke dingen! Bijvoorbeeld een vormenstoof, keyboard ...
Oh ik ben heel benieuwd hoe je de kwaliteit vindt van de wobbel en klimrek bij de Aldi. Wobbel zit geen vilt op en dat vind ik toch wel een nadeel.

2 jaar geleden

Reactie op mmje

Oh ik ben heel benieuwd hoe je de kwaliteit vindt van de wobbel en klimrek ...
En het driehoeksklimrek schijnt niet aan de veiligheidseisen te voldoen. Teveel ruimte tussen de treden en niet stevig volgens mij. ☹️

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

En het driehoeksklimrek schijnt niet aan de veiligheidseisen te voldoen. Te ...
Ik heb de wobbel kunnen scoren. Verschilt zeker van het origineel, maar voor volgend jaar vind ik 'm prima (nu nog beetje vroeg 😅). Niet ieder kind weet wat die met een wobbel moet en dan vind ik 135 euro toch erg veel... voor 40 euro durf ik de gok wel te wagen 😉 Van die driehoek had ik het ook gelezen, maar volgens mij voldoet die volgens bepaalde professionals niet voor het oefenen van bepaalde bewegingspatronen en hersengebieden. Ik wil iets waar m'n kind leuk op kan klimmen, en ik denk dat die daarvoor wel had voldaan.

2 jaar geleden

Wij zijn inmiddels aan het aftellen naar de eerste verjaardag van Elin en Teun.( nog 25 nachtjes slapen 🥳) Elin krijgt het vtech zoomizooz boomhuis en Teun de vtech toettoet autogarage. Op hun lijstjes staan nog: Speelgoed telefoontjes Voorleesboekjes Toet toet auto's en zoef zoef dieren. Een zingende theepot die ook vormenstoof is Een rijdende tractor met aanhanger en diertjes. En kleding maat 86.

2 jaar geleden

Wij zijn ook vrij snel aan de buurt donderdag is ze 11 maanden 🧡💚 Vooral voor als ze wat ouder is. Wij hebben op het lijstje staan: Zandbak, strandsetje, wipwap Duplo, playmobil123, little people Vingerverf, kliedershort, kleurboek Ballenbak, ballen Houten groente snijsetje Plastic beestjes Blokken ton Spaarpot Hamerbank Voorleesboekjes (we hoeven zeker niet alles te hebben, in de uitnodiging staat dat ik het leuker vind als mensen komen, maar wil dat ze wat kunnen kiezen) Van ons krijgt ze: bak vol Little people (MP) berg go2 loopfiets (MP) blockaroo blokken. Van oma krijgt ze: kralenspiraal en voorleesboek, geld voor op de spaarrekening. Voor iedereen die hem nog niet heeft een dikke tip van dit forum is bij ons 365 dagen Dikkie dik 🐱

2 jaar geleden

Ik wil deze denk ik bestellen!

2 jaar geleden

Loopfietsje krijgen we van schoonouders. Nu nog iets bedenken wat mijn ouders kunnen geven en wijzelf. Vind het zoooo moeilijk. Zit te denken aan een speelgoedkist maar dat vind mijn vriend geen kado..

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Loopfietsje krijgen we van schoonouders. Nu nog iets bedenken wat mijn oude ...
Wij krijgen ook van mijn schoonouders een loopfiets van mijn ouders krijgt hij een zilveren bestek setje (familietraditie) en wij geven waarschijnlijk een starters doos Duplo.

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Loopfietsje krijgen we van schoonouders. Nu nog iets bedenken wat mijn oude ...
Hoezo niet? dat vind hanna het leukste in maar vooral uitruimen😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoezo niet? dat vind hanna het leukste in maar vooral uitruimen😂
Haha geweldig! Ik ga 'm toch maar overhalen dat het wel een goed kado is😜