36 Reacties

5 jaar geleden

Mijn vriend spuit deze op mijn benen voor t slapen gaan. Ook top spul en hoef je ook niet te slikken 😊

5 jaar geleden

Bedankt voor de tip. Waar koop je dit?

5 jaar geleden

Blok zeep onder je matras, aller beste tip!

5 jaar geleden

Goeie! Merci voor de tip. Ik heb afgelopen week een paar magnesiumtabletten van Metarelax meegekregen van de vk ivm zwangerschapsischias en de bijbehorende beenkrampen. Werkt prima, maar zo’n voetenbadje lijkt me meer voordelen hebben dan tabletten.

5 jaar geleden

Tonic drinken voor je gaat slapen en als je eventueel kramp krijgt werkt ook

5 jaar geleden

Helpt dit jou beter dan magnesiumolie? Dat werkt bij wel goed.

5 jaar geleden

Reactie op lieke_145

Blok zeep onder je matras, aller beste tip!
Heeft bij mij nog nooit gewerkt, ik lag op den duur met 6! blokken zeep, nada Tot nu toe heb ik nog niets wat werkt

5 jaar geleden

Ik probeer gewoon veel te bewegen. Dat werkt ook als een dolle! Geen supplementen nodig 😊

5 jaar geleden

Reactie op Mootje88

Bedankt voor de tip. Waar koop je dit?
O.a bij Holland en barett maar ook bij heel veel online winkels zoals bol.com en bijvoorbeeld hier https://www.deonlinedrogist.nl/zechsal-m-1597.html

5 jaar geleden

Helpt dit jou beter dan magnesiumolie? Dat werkt bij wel goed.
Magnesium olie heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar schijnt idd ook goed te werken :)

5 jaar geleden

Reactie op Eshet

Magnesium olie heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar schijnt idd ook goed t ...
Ok! Dan houd ik t toch daarbij. Minder werk: alleen even opspuiten en insmeren voor t naar bed gaan;). Wel top dat jij iets gevonden hebt waar je dagenlang profijt van hebt👍🏼

5 jaar geleden

Zou het ook werken bij rusteloze armen? 🙈🙈 mijn benen gaat prima maar mijn armen zijn echt een drama snachts! 😭😭

5 jaar geleden

Reactie op WendyVK

Zou het ook werken bij rusteloze armen? 🙈🙈 mijn benen gaat prima maar mij ...
Zou het zeker proberen, zou niet weten waarom het niet werkt. De magnesium wordt gewoon opgenomen in je bloedbaan dus komt ook in je armen :)

5 jaar geleden

Ok! Dan houd ik t toch daarbij. Minder werk: alleen even opspuiten en insme ...
Misschien ga ik het ook nog wel eens proberen want het enige nadeel van een voetenbadje vind ik inderdaad wel dat je er 20 minuten tijd voor moet nemen, het is wel lekker ontspannend maar soms denk ik er pas aan als ik in bed lig en rusteloze benen voel, en dan zou een spray wel handig zijn 😉

5 jaar geleden

Reactie op Eshet

Zou het zeker proberen, zou niet weten waarom het niet werkt. De magnesium ...
Ik heb het gelijk besteld ! Vanavond eens proberen 😁

5 jaar geleden

Hier altijd last van rusteloze benen Vooral als ik moe ben. Tijdens zwangerschap heb ik het dagelijks en vooral de avonden zijn erg. Het enigste dat bij mij helpt is een paracetamol nemen. En ik blijf heen en weer lopen😊 Kramp in m’n kuit heb ik nog maar paar x gehad. Maar is echt verschrikkelijk. Altijd midden in de nacht. Binnen een seconde sta ik dan naast m’n bed. Volgende dag altijd nog een zeer gevoelige kuit.

5 jaar geleden

Ik ga morgen bij de kruidvat eens kijken voor de magnesiumkristallen.. dat zal neem ik aan hetzelfde werken?

5 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Hier altijd last van rusteloze benen Vooral als ik moe ben. Tijdens zwang ...
Is bij mij net hetzelfde, ook s avonds wanneer ik erg moe wordt. Ik geraak er bijna nooit van in slaap dit al van het begin van de zwangerschap... 😓

5 jaar geleden

Reactie op DaniëlleQ

Ik ga morgen bij de kruidvat eens kijken voor de magnesiumkristallen.. dat ...
Heb er geen ervaring mee maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Zag wel dat daar ook andere mineralen in zitten dan magnesium, op zich niet erg natuurlijk maar misschien is daardoor de concentratie magnesium wel lager.

5 jaar geleden

Reactie op WendyVK

Ik heb het gelijk besteld ! Vanavond eens proberen 😁
En? Ben benieuwd of het heeft geholpen! 😊