58 Reacties

5 jaar geleden

Ik kan je niet echt helpen, behalve dan dat wij de gordijnen van muur tot muur doen en tot de grond laten komen. Een tip: bestel op tijd. Ik ben over 4 weken uitgerekend en de gordijnen komen pas 8-10 weken. Vanwege Corona duurt het langer (dit is zo bij de Hema).

5 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ik kan je niet echt helpen, behalve dan dat wij de gordijnen van muur tot m ...
Bedankt voor de tip! Hier bij de Kwantum moet ik inderdaad ook rekening houden met 8-9 weken levertijd. Gelukkig slaapt de kleine in eerste instantie toch bij ons op de kamer en daar hebben we al gordijnen :).

5 jaar geleden

Wij hebben tot onder de vensterbank, maar boven de verwarming. Zo hou je wel het licht tegen, maar niet de warmte van de vensterbank

5 jaar geleden

Reactie op Carly90

Kwantum ook, 6 weken geleden besteld met een levertijd van 8-10 weken

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij hebben tot onder de vensterbank, maar boven de verwarming. Zo hou je we ...
Heb je een fotootje van hoe het er bij jullie uitziet? Qua lengte?

5 jaar geleden

Zo hebben wij het gedaan. Tot de grond dus ;)

5 jaar geleden

Wij hebben een verduisterend rolgordijn, en daarbij een mooie sierstok met antracietgrijs gordijn ook verduisterend van action!

5 jaar geleden

Reactie op Carly90

Wij hebben ook gordijnen tot de grond. En van Muur tot muur. Gewoon een kast voor het gordijn gezet. Ik vond het niet storend

5 jaar geleden

Wij gaan voor gordijnen tot op de grond. Krijg bij korte gordijnen altijd een beetje vakantiehuis gevoelens 😬

5 jaar geleden

Ze zijn vanmiddag net opgehangen.

5 jaar geleden

Wij hebben donker grijze rolgordijnen (verduisterend) en als overgordijn een set gordijnen van de H&M. Heeft lang geduurd tot wij tot een keuze kwamen. Ik wilde iets wat leuk is voor kinderen, maar niet iets wat je na een jaar wilt vervangen.

5 jaar geleden

Gordijn loopt aan beide zijkanten in een bocht omdat hij voor de verwarming en vensterbank hangt. Weet niet of je het goed kan zien? Mijn dochter slaapt nu en vond alleen deze foto. Als je wilt kan ik morgen een betere foto maken anders. Ben er heel blij mee.

5 jaar geleden

Wij gaan voor gordijnen tot op de grond. Krijg bij korte gordijnen altijd e ...
Ik was bang dat ik dat te overweldigend zou vinden, gordijnen midden in de kamer tot de grond en aan weerszijden nog muur. Maar als ik de foto's zo zie, is het best mooi! Ben nog wel benieuwd naar korte gordijnen ter vergelijking haha.

5 jaar geleden

Reactie op Nienke2311

Ze zijn vanmiddag net opgehangen.
Gaan de gordijnen bij jullie nou ook een klein bochtje om of beeld ik me dan in? Ziet er mooi uit trouwens!

5 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Gordijn loopt aan beide zijkanten in een bocht omdat hij voor de verwarming ...
Als je morgen nog een foto hebt, zal dat ons heel erg helpen! Wellicht ook met gordijnen (deels) dicht? Alvast heel erg bedankt voor de moeite! En wat een leuk kamertje. 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik was bang dat ik dat te overweldigend zou vinden, gordijnen midden in de ...
Maar waarom zou je ze een bochtje om willen? Wij hebben aan beide kanten van het raam ongeveer 60 cm muur en laten de rails gewoon van muur tot muur lopen, gewoon recht zegmaar. Hier hangen ze nog niet anders had ik een foto voor je gemaakt.

5 jaar geleden

Gordijnen zijn helaas nog niet binnen maar hier zie je al wel de rails. Wij hebben ook een vensterbank (niet heel diep gelukkig) en verwarming. Het gordijn hangt dan wel voor de verwarming maar aangezien ons huis heel goed geïsoleerd is zal die niet heel vaak aan staan.

5 jaar geleden

Maar waarom zou je ze een bochtje om willen? Wij hebben aan beide kanten va ...
We willen de gordijnen voor de vensterbank hebben hangen en dat is bijna 11cm van de muur af. Ik vind het zo zonde om 2m gordijn op te hangen, terwijl er geen raam achter zit. Ik heb het gevoel dat de kamer dan ook direct kleiner lijkt. Omdat ik wel zo veel mogelijk licht tegen wil houden, wil ik dan een bochtje om om de zijkanten af te sluiten.

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij hebben tot onder de vensterbank, maar boven de verwarming. Zo hou je we ...
Wij hebben het ook zo, dus kortere gordijnen. Ze moeten alleen nog binnen komen, dus nog geen foto van t eindresultaat. We hebben een rechte rails. Bij ons aan de zijkanten van t raam niet veel ruimte ivm kast aan de ene kant en plankjes aan de andere kant. Dit zijn de gordijnen die wij hebben gekozen (verduisterend, van Kwantum). Gekozen voor neutrale gordijnen, was bang dat ze anders te druk zouden zijn in een toch wel vrij klein kamerje. 😄

5 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Gaan de gordijnen bij jullie nou ook een klein bochtje om of beeld ik me da ...
Klopt ze lopen rond naar de muur aan de uiteinden. Dank je!😁