18 Reacties

5 jaar geleden

Ik had bedacht om het andersom te doen, maar in de winkel hadden ze het ook zo 🤷🏻‍♀️ (wij hebben nog geen voetenzak gekozen)

5 jaar geleden

Hihi dit heb ik nog nooit gezien 🤣 wij hebben het altijd andersom gedaan, ook omdat je hem/haar dan evt warm kan overleggen met de deken in de box oid

5 jaar geleden

Reactie op Amy2

Hihi dit heb ik nog nooit gezien 🤣 wij hebben het altijd andersom gedaan, ...
Hahaha ik heb ook geen idee hoor! Ik ging het opzoeken en toen las ik erin omdat de verkleiner anders geen zin heeft. Maar ik vind het er ook wel gek uitzien ofzo 😂

5 jaar geleden

Wij doen ook de verkleiner in de voetenzak. Overleggen in de voetenzak is geen optie is mijn ervaring. Want je zit toch met de riempjes die erdoorheen zitten en die je niet telkens los gaat sjorren.

5 jaar geleden

Ik heb gewoon de zak erop gelegd en erin gevouwen. Als t te strak gaat zitten, dan draai ik het misschien om.

5 jaar geleden

Zo hoort het volgens mij niet. Gewoon de voetenzak over de verkleiner leggen.

5 jaar geleden

Ik heb ook de verkleiner in de voetenzak maar twijfelde wel enorm. Op YouTube staat een filmpje van maxi cosi waarin ze hun eigen voetenzak ‘installeren’ en daar doen ze de verkleiner ook in de voetenzak dus ik houd dat maar aan ☺️

5 jaar geleden

Ik heb m ook zo. Dan kan je naar mijn idee de baby ook veel beter op de goede plek neerleggen. Anders gaat ook meer schuiven. Ik heb t bij mn andere kinderen ook zo gedaan. En weet je.. als t niet werkt heb je t zo aangepast als de kleine er eenmaal is

5 jaar geleden

Ik ben hier ook lang mee bezig geweest, uiteindelijk toch andersom gedaan omdat mij dat makkelijker/logischer leek

5 jaar geleden

Helemaal goed zo, wij hadden bij de eerste ook de verkleiner in de voetenzak en doen dit nu weer.

5 jaar geleden

Misschien een domme vraag... maar MOET je een verkleiner aanschaffen??

5 jaar geleden

In de nieuwe autostoeltjes zit meestal een verkleiner in

5 jaar geleden

Het is belangrijk dat je kleintje goed strak zit, voor de veiligheid. Maar zoals gezegd, ze worden gewoon meegeleverd

5 jaar geleden

Die zitten er standaard bij bij een nieuw stoeltje.

5 jaar geleden

Ik heb het andersom. Maar hebben jullie ook dat je het onderste gedeelte (waar je de gordels in vast klikt) niet kan verstellen waardoor de voetenzak erg strak lijkt te zitten? Kan me niet voorstellen dat ze hier tot 9 maanden inpassen met de beentjes.

5 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Ik heb het andersom. Maar hebben jullie ook dat je het onderste gedeelte (w ...
Maar je kunt de andere delen toch verstellen?? Ik had er moeite mee. Dus heb het boekje erbij gepakt en hier stond hoe ik het kon verstellen. Zag er direct eeb stuk logischer uit

5 jaar geleden

Ik twijfelde hier ook over , maar heb hetzelfde gedaan als jij omday dat steviger voelde!

5 jaar geleden

Onze dochter is inmiddels al geboren en wij hebben haar zo meegenomen uit het ziekenhuis. Ze zat prima zo 😊