27 Reacties
4 jaar geleden
Super leuk en stoer😍 wij hebben voor onze dochter een galaxy unicorn thema zij wordt op 8 dec 1 jaar en vieren het dat weekend erna.. over een cakesmash zijn we nog aan het twijfelen om dat te doen.. wat was jullie ervaring daarmee? Ben heel benieuwd naar het dino feestje heel veel plezier!!🤗
4 jaar geleden
Reactie op firstone_xo
Super leuk en stoer😍 wij hebben voor onze dochter een galaxy unicorn them ...
Ik ben heel erg blij dat we het hebben gedaan! We hebben foto's van ervoor, tijdens en na in het badje. Echt zo leuk! Hij heeft het wel netjes gehouden, alleen heel zn broek ondergesmeerd maar de taart was nog best mooi haha🤭

4 jaar geleden
Hier geen thema, ook geen cakesmash. Is persoonlijk echt niet mijn ding. Heb wel gewoon een flinke lading rose gouden ballonnen en slingers gehaald voor de dag.
4 jaar geleden
Reactie op Steffiek
Zijn jullie ook toevallig bij fotostudio jolie geweest?
Nee bij memoriesmadebyAshley in Spijkenisse!
4 jaar geleden
Reactie op Steffiek
Hier bumba thema. Hij was bang van de taart🤣 gelukkig toen de taart weggin ...

Ahhh haha wat een knapperd😍
4 jaar geleden
Wij hebben "wild one" als thema gehad. Jungle/safari achtig. Ik had zelf een cakeje gebakken als smashtaartje en dat vond hij heerlijk. Zelf gebakken omdat ik het nogal zonde vind zo een grote taart voor zo een kleintje en ik zou de normale taart ook al bakken dus een kleintje erbij was niet zoveel werk
4 jaar geleden
Wij hebben morgen de cake smash in oceaan thema, wat hier al gezegd werd, geboortekaartje en slaapkamer zijn dat ook.
Voor zijn verjaardag heb ik het Nijntje feestpakket in de winkel van Nijntje gekocht (kroontje, 1 ballon, ballonnen, slinger, kaarsje, bordjes en bekertjes).
Zijn traktatie zijn badeendjes op rozijntjes omdat hij weg is van zijn badeendjes.
Heerlijke mengelmoes dus 🤣
4 jaar geleden
Afgelopen zondag James zijn verjaardag gevierd! Hij was helemaal onder de indruk van alle versiering en heeft de hele dag balbal! (Ballon) en raaarwwr 🦖 geroepen haha ❤

4 jaar geleden
Ons zoontje is afgelopen zondag 1 jaar geworden en hadden het thema koekiemonster 🍪 💙