27 Reacties

4 jaar geleden

Super leuk en stoer😍 wij hebben voor onze dochter een galaxy unicorn thema zij wordt op 8 dec 1 jaar en vieren het dat weekend erna.. over een cakesmash zijn we nog aan het twijfelen om dat te doen.. wat was jullie ervaring daarmee? Ben heel benieuwd naar het dino feestje heel veel plezier!!🤗

4 jaar geleden

Wij hadden safari thema🥰

4 jaar geleden

Wij doen ook een safari/jungle thema. Haar kamertje is ook met safaridieren dus leek me leuk om dat voor haar eerste verjaardag door te trekken. Weet nog niet zeker of we een cakesmash gaan doen, maar voor dr verjaardag wil ik iig een giraffetaart maken

4 jaar geleden

Wat vet!!! Zooo leuk gedaan. Wij hadden jungle/safari..

4 jaar geleden

Reactie op firstone_xo

Super leuk en stoer😍 wij hebben voor onze dochter een galaxy unicorn them ...
Ik ben heel erg blij dat we het hebben gedaan! We hebben foto's van ervoor, tijdens en na in het badje. Echt zo leuk! Hij heeft het wel netjes gehouden, alleen heel zn broek ondergesmeerd maar de taart was nog best mooi haha🤭

4 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Ik ben heel erg blij dat we het hebben gedaan! We hebben foto's van ervoor, ...
Zijn jullie ook toevallig bij fotostudio jolie geweest?

4 jaar geleden

Hier bumba thema. Hij was bang van de taart🤣 gelukkig toen de taart wegging werd hij vrolijk haha

4 jaar geleden

Hier geen thema, ook geen cakesmash. Is persoonlijk echt niet mijn ding. Heb wel gewoon een flinke lading rose gouden ballonnen en slingers gehaald voor de dag.

4 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Zijn jullie ook toevallig bij fotostudio jolie geweest?
Nee bij memoriesmadebyAshley in Spijkenisse!

4 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Hier bumba thema. Hij was bang van de taart🤣 gelukkig toen de taart weggin ...
Ahhh haha wat een knapperd😍

4 jaar geleden

Wij hebben "wild one" als thema gehad. Jungle/safari achtig. Ik had zelf een cakeje gebakken als smashtaartje en dat vond hij heerlijk. Zelf gebakken omdat ik het nogal zonde vind zo een grote taart voor zo een kleintje en ik zou de normale taart ook al bakken dus een kleintje erbij was niet zoveel werk

4 jaar geleden

Bumba

4 jaar geleden

Wij hebben morgen de cake smash in oceaan thema, wat hier al gezegd werd, geboortekaartje en slaapkamer zijn dat ook. Voor zijn verjaardag heb ik het Nijntje feestpakket in de winkel van Nijntje gekocht (kroontje, 1 ballon, ballonnen, slinger, kaarsje, bordjes en bekertjes). Zijn traktatie zijn badeendjes op rozijntjes omdat hij weg is van zijn badeendjes. Heerlijke mengelmoes dus 🤣

4 jaar geleden

Bumba!! Alles hadden we in dit thema gedaan met een 2 meter hoge bumba erbij suikerspinnen met logo's erop, ook z'n cake smash was in bumba thema

4 jaar geleden

Wij hadden gewoon rustige natuurtinten, op haar verjaardag zelf een vossen taart, onze achternaam is namelijk vos 😉

4 jaar geleden

Hier is onze vossen taart

4 jaar geleden

Afgelopen zondag James zijn verjaardag gevierd! Hij was helemaal onder de indruk van alle versiering en heeft de hele dag balbal! (Ballon) en raaarwwr 🦖 geroepen haha ❤

4 jaar geleden

Wij hebben net deze in elkaar geknutseld voor morgen🥰 Met bijpassende outfit, maar zonder de hele backdrop. Wat dat gaat worden is voor ons ook nog een verrassing, maar mijn fotograaf is een meester in het maken van super creatieve foto’s 😍

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wij hebben morgen de cake smash in oceaan thema, wat hier al gezegd werd, g ...
Wat toevallig wij hebben slaapkamer en geboortekaartje ook in oceaan thema en voor de verjaardag ook Nijntje 😁

4 jaar geleden

Ons zoontje is afgelopen zondag 1 jaar geworden en hadden het thema koekiemonster 🍪 💙