4 Reacties
4 jaar geleden
Hoi, ik heb deze aangeschaft en ik ben er echt heel blij mee! De blender maakt wel geluid, maar ik vind dit niet meer dan bij andere blenders. En het is ook maar kort, dus ik stoor me daar niet aan.
Daarnaast hoef ik de groente ook niet af te gieten hoor. Ik vind niet dat er veel stoomvocht achterblijft. De hapjes hebben nog steeds een mooie structuur en je kan zelf weten hoe fijn je het blend.
Wat ik wel onhandig vind is dat er water blijft zitten in de tussenstukjes, wat niet heel fijn schoonmaakt. Maar ik spoel het nu gewoon heel goed af en laat het allemaal een tijdje drogen op een handdoek en dan is dat ook weer opgelost.
4 jaar geleden
Ik heb deze ook nog maar pas aangeschaft & het eerste hapje is al gemaakt. Ik vind het een super ding! Super gemakkelijk en ja het maakt geluid (welke blender niet!?) maar het is maar heel kort dat je moet mixen & de structuur vind ik ook heel goed van de groentenpap. Online las ik wel veel recensies dat het moeilijk schoon te maken is maar daar heb ik zelf totaal niks van gemerkt.
4 jaar geleden
Helemaal mee eens. Ik heb wel de oude versie. En ja zoals het al eerder is gezegd, het maakt lawaai welke blender niet en ja je houd vocht over maar ik vind het best prima bij de hapjes. En nee ik vind het niet moeilijk schoon te maken. Ik ben er ook helemaal blij mee