71 Reacties
4 jaar geleden
[speelkleed van IKEA]
Mijn kleintje slaat graag tegen dit konijntje aan de blauwe ring en kijkt dan naar hoe die heen en weer beweegt. Je kan 'm er ook afhalen en als je erin knijpt piept 'ie. Dat vindt hij ook geweldig.
Maar de gele bloem die ernaast hangt (zit een spiegeltje in) vindt hij het allermooist. Dan zit hij lekker naar zichzelf te lonken en te lachen 😆
Lekker ding is 't ook (dat vindt hij zelf blijkbaar ook bwahaha 🤣).

4 jaar geleden
*Baby piano gym speelkleed*
Nou deze is mijn favoriete😁! Ik weet niet zeker of het ook zijn favo is maar hij is vaak heel zoet ermee.
Vooral in de ochtend komt het goed van pas als ik me moet klaarmaken. Ik leg hem erop en daar gaat ie hoor… trappelen met zijn voetjes tegen de piano aan en heen en weer met de handjes.
Het heeft Leuke standaard deuntjes en het geeft ook licht. Het heeft in het midden een leuke spiegel waar hij in kan kijken. Dus deze baby gym houd hem goed bezig hoor. Ik vind hem echt een topper als je het mij vraagt. Zo een simpel kleedje en het is makkelijk om mee te nemen.
https://www.mamaloesbabysjop.nl/eco-toys-groen-piano-gym-speelkleed-hc155526?gclid=Cj0KCQiArt6PBhCoARIsAMF5waj1bjqQMluFo3czgTilHnoj9znV-Wl7Y9R2kJw0eo6qD903QxbNvukaAoCAEALw_wcB

4 jaar geleden
Reactie op Buchukimchi
[speelkleed van IKEA]
Mijn kleintje slaat graag tegen dit konijntje aan de ...

Ik gebruik het speelkleed al 12 weken en ik heb dankzij jou net pas ontdekt dat meneertje konijn piept 😂 die van ons gaat er graag onder ligge om aan meneertje konijn te lekken. En de kreukeloortjes van het muisje vind ze ook leuk !

4 jaar geleden
Haar favoriete bezigheid is frommelen aan een ,tetradoek. 🤷🏼♀️ ze is 12 weken.
Dit zijn haar speelgoedjes. Speelmat van ikea ( heel tevreden van zeker prijs kwaliteit ) het blauw heeft ze van oma gekregen is nog geen giga hit, het boekje is van dreambee ook geen mega hit, roze rammelaar van hema ook geen hit, de bal en groene rammelaar zijn gekregen en vind ze heel leuk. Eerlijk gezegd speelt ze vooral in de relax met de speelboog van tiny love en dan haar tetradoeken.

4 jaar geleden
Leuk dit topic!
Met 11 weken is de mobiel boven de box favoriet. Ook kan hij heel lang staren naar een nachtlampje wat steeds van kleur verandert.
4 jaar geleden
Boxmobiel al een tijdje! Als we hem aanzetten gaat ie lachen en blij trappelen.
Sinds afgelopen weekend kan hij ook goed de O-ball vasthouden en ermee rammelen. Gelijk ook z’n mond in, hahah.
Verder de babygym. Idd wat al genoemd werd, met z’n benen bij zo’n boog zodat hij er zelf tegenaan trappelt.
4 jaar geleden
Bij ons zijn met onze dochter van 11 weken de loopy links favoriet! Goed vast te pakken (en in je mond te doen). Daarnaast ook makkelijk om dingen vast te maken (bijv aan de maxi cosi of the box).
Bekijk Playgro Babyspeelgoed Loopy Links geschakelde ringen op: https://www.bol.com/nl/p/playgro-babyspeelgoed-loopy-links-geschakelde-ringen/9200000025051849?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
4 jaar geleden
Hier zijn momenteel de rammel-armbandjes en sokjes favoriet, en de Nijntje-mobiel boven de box. Door de neutrale kleuren was ik een beetje bang dat hij dat niets zou vinden, maar zodra ik hem
aanzet begint hij breeduit te lachen en de figuurtjes te volgen. En als hij is uitgedraaid vertelt hij hele verhalen tegen Nijntje 😍

4 jaar geleden
Reactie op MBB85
Hier zijn momenteel de rammel-armbandjes en sokjes favoriet, en de Nijntje- ...

Wat 'n geniale armbandjes en sokjes! Waar haal je die en hoe oud is jouw kindje?
4 jaar geleden
Reactie op Evachristina90
Wat 'n geniale armbandjes en sokjes! Waar haal je die en hoe oud is jouw ki ...
Mijn zoontje is 10 weken en ik hebben via bol:
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-rammelaar-baby-rammelaar-sokjes-en-rammelaar-armbanden-4-delig-rammelaar-set/9300000000512662/?suggestionType=featured_product
Ze hebben nog veel meer leuke dingen van dat merk 😃
4 jaar geleden
Reactie op MBB85
Mijn zoontje is 10 weken en ik hebben via bol:
https://www.bol.com/nl/nl/p/ ...
Heel leuk! Ik heb ook armbandjes besteld. Ben erg benieuwd!
4 jaar geleden
Sinds een paar dagen houdt hij deze rammelaar vast en schud hem heen en weer. En dan probeert hij hem op te eten maar dat lukt niet haha 😆🦌