23 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even馃槈

3 jaar geleden

Hi! Ik had als lekkers bij m鈥檔 eerste dochtertje chocolaatjes van de bakker. En bij de tweede had ik zoenen, kopje eraf, dippen in de muisjes en kopje er weer half op. Beide vielen erg in de smaak! 鈽猴笍

3 jaar geleden

Deze vond ik en hier gevraagd jn de buurt of diegene ze kon maken

3 jaar geleden

Dit idee had ik dan maar dan n de vorm van flesje

3 jaar geleden

Brownies, donuts, cupcakes. Lekkere zoete rommel haha

3 jaar geleden

Ik maakte voor mijn zus altijd oreofudge met de kleurmuisjes erover

3 jaar geleden

Cupcakes ?

3 jaar geleden

Voor de Twentenaren: krentenwegge. Maar ik vind beschuit met muisjes zelf te lekker, dus serveer dat gewoon. En de krentenwegge (wij krijgen er 1 van een meter cadeau volgens Twents gebruik) gaat lekker de vriezer in voor onszelf 馃槵.

3 jaar geleden

Wij doen cupcakes die we bovenop besmeren met witte chocopasta en dan in de muisjes dippen.

3 jaar geleden

Google eens landgenootjes. Zou eventueel wel op een beschuit kunnen, maar ze hebben ook geboorteflikken. Kleuren zijn per stad/provincie of gewoon neutrale kleurtjes.

3 jaar geleden

Een lekkere plak natte cake met slagroom en daar muisjes op 馃い

3 jaar geleden

Cake met witte chocolade pasta en muisjes

3 jaar geleden

Gewoon lekker taart馃槂

3 jaar geleden

Wij hadden bij onze zoon cake met slagroom en muisjes. Cake is best lang houdbaar. (Gewoon supermarkt cake, ging niet zelf bakken). Dat gaan we nu weer doen, ben zelf niet zo'n fan van beschuit.

3 jaar geleden

Wij deden een aardbeien cakerol uit de supermarkt. Dunne plak met slagroom en muisjes. Net ff wat anders door de aardbeienjam. En blijft ook redelijk lang goed. Oh, en in de kraamweek kregen we van de ouders en schoonouders samen een geboorte-taart van de bakker, dus voordat die eens op was 馃槈

3 jaar geleden

Dit vond ik een leuk idee, paar jaar gelden bij vrienden van ons gezien

3 jaar geleden

ik heb bij de vorige roze versierde cupcakes laten maken.

3 jaar geleden

Wij doen roze koeken, ideaal als je een meisje verwacht (wij zelfs twee) 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Leentje2021

Wij doen roze koeken, ideaal als je een meisje verwacht (wij zelfs twee) 馃槉 ...
Wij deden ook roze koeken nadat onze dochter was geboren 馃榿 heel handig (minder smeren en minder muisjes op het tapijt 馃槅馃槈) en als het bezoek de keuze kreeg tussen een beschuit of roze koek kozen ze ook heel vaak de roze koek (dus leek voor ons ook wel meer geliefd te zijn)