23 Reacties

3 maanden geleden

Lasagne Bami Nasi Butter chicken Rendang Stoofvlees Hache Vooral de bovenste drie zijn makkelijk want dat is een kwestie van opwarmen. Bij de rest zal je wel iets bijmaken al kan je vaak qua groente ook veel invriezen. Benieuwd wie er nog meer ideeën heeft :)

3 maanden geleden

Soto ayam Erwtensoep Bolognaise saus Is alleen een kwestie van rijst of pasta erbij koken….

3 maanden geleden

Alle pureersoepen 👌🏼👌🏼 Per portie invriezen zodat je voor je eigen lunch snel iets hebt

3 maanden geleden

Ik ga allerlei soorten pasta sauzen maken en invriezen (bolognese zonder wijn haha) -Chili con carne! -Heb rendang met rijst en sperziebonen ingevroren (maak nu steeds voor 4 pers eten en vries de rest in) -Stoofvlees wil ik nog maken -Linzenstoof met groenten -Pompoen soep en kippensoep met bone broth bouillon

3 maanden geleden

Oh en bananenbrood in plakjes invriezen! 😊
Ik had al een lijstje klaarstaan in mijn notities met gerechten die ik wil mealpreppen tijdens mijn verlof voor de kraamtijd, dus bij deze. Ik heb geen magnetron; het moet in een pannetje op te warmen of op te bakken zijn. Daarom vries ik bijv. pastasaus in, maar geen pasta - die kook ik gauw even, wanneer ik het ga eten. 🤍 Stamppot boerenkool 🤍 Ragú voor pasta/lasagne 🤍 Bottenbouillon (kip/rund/pho of saoto) 🤍 Bananenbrood in plakjes 🤍 Curry (met kip) bij rijst 🤍 Suddervlees/jus bij aardappels 🤍 Rendang bij rijst 🤍 Chilli voor wraps/rijst 🤍 Goulash bij rijst 🤍 Erwtensoep, bruine bonensoep, rode linzensoep, pompoensoep etc. 🤍 Rund/biefstuk/kip gemarineerd met groenten voor woknoodles 🤍 Diepvriesfruit voor smooties 🤍 Voorbelegde panini's voor tussen het tosti-ijzer/in de pan

3 maanden geleden

Reactie op irissbb

Ik ga allerlei soorten pasta sauzen maken en invriezen (bolognese zonder wi ...
Zou bolognese met een beetje rode wijn echt kwaad kunnen...? 🫢

3 maanden geleden

Reactie op KrachtigeZebra926262

Haha ik ken het recept met wijn niet eens 🤣

3 maanden geleden

Ja geen idee… ik durf het nu tijdens de zwangerschap ook niet te eten omdat het nooit 100% verdampt

3 maanden geleden

Reactie op Irene24

Haha ik ken het recept met wijn niet eens 🤣
Ohhh dat is het lekkerste uuuuren sudderen met rode wijn 🤤🤤

3 maanden geleden

Oh.. ik ga helemaal goed op deze mealpreaps! Ik ga sowiso een aantal soepen invriezen. Voor lunch (erg chill) Courgette soep Tomatensoep Pompoensoep (favoriet!) Bananenbrood goed plan heeft iemand een lekkere gezonde versie? Ik maak altijd die van miljoeska maar daar zit zoooooveeeel suiker in🤣🤣 En paninies wat een goed plan! Ga ik ook doen. 🥰

3 maanden geleden

Reactie op AgnesBw

Oh.. ik ga helemaal goed op deze mealpreaps! Ik ga sowiso een aantal soepe ...
Onderin staan alle recepten van verschillende soorten bananenbrood https://www.lazyfitgirl.nl/recepten/tussendoortjes/bananenbrood/

3 maanden geleden

Reactie op AgnesBw

Haha ik heb ook geen nesteldrang maar wel de behoefte om mn vriezer vol te gooien 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op AgnesBw

Op de insta pagina van Sanne van Lierop staat echt het lekkerste recept voor bananenbrood!! 😋😋 https://www.instagram.com/reel/DI8UxRVINTl/?igsh=b2VpMGZ5NHFzZGF5

3 maanden geleden

Reactie op irissbb

Ohhh dat is het lekkerste uuuuren sudderen met rode wijn 🤤🤤
Ja dit dus! Ook de bolognese saus van miljuska is echt de beste maar daar zit dus wel rode wijn in. Maar dat heeft echt uuuuuren staan borrelen...

3 maanden geleden

Ja dit dus! Ook de bolognese saus van miljuska is echt de beste maar daar z ...
Jaaaa nomnomnommmm!!

3 maanden geleden

Lasagne, stamppot, curry, bami, macaroni, pompoenstoof, groentemuffins voor tussendoor

3 maanden geleden

Vanaf wanneer gaan jullie koken? Zou nu al te vroeg zijn voor november?

3 maanden geleden

Reactie op Momlove90

Vanaf wanneer gaan jullie koken? Zou nu al te vroeg zijn voor november?
Ik ben al een beetje bezig, veel is tot 3 mnd goed. Dus zit je al op begin dec :) en misschien heb je hoogzwanger ook geen zin meer om te koken en kan je het dan ook gebruiken

3 maanden geleden

Deze wil ik ook gaan maken uit het boek van Rens Kroes!