165 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga een 3D/4D echo laten maken bij Baby Glimpse in Amsterdam. Ben hier al eerder geweest en ze maakt zulke mooie beelden. Je krijgt ook alles mee naar huis op een usb en natuurlijk foto’s.

5 jaar geleden

Ik vind 3d echo's niet zo mooi. Dus ik ga deze niet laten doen. Ben 23w3d nu. Ik krijg als het goed is bij 28w, 32w en 36w groeiecho's. Dan zit er zo een 8 a 9 weken ten opzichte van de vorige echo. Ik zit het wel uit voor die tijd.

5 jaar geleden

Ik heb een 3/4D laten doen vorige week. Persoonlijk vond ik het echt super leuk om onze kleine man in 3d als een echt kindje te zien.

5 jaar geleden

Wij gaan as maandag 3D echo laten doen. Ik heb het aan mijn vriend cadeau gedaan omdat hij alle echo's heeft gemist ivm coronavirus.

5 jaar geleden

Yes wij doen de 3D - 4D echo op 24 juli in Arnhem bij Echo wonder. Kost daar €90,-. Duur van de echo is 40 minuten. Nu al mega veel zin in !

5 jaar geleden

Wij hebben 3D met 27 weken (vorige week) laten doen. Was 85 euro. Heel bijzonder om te zien maar denk dat ik het bij een volgende zwangerschap niet zou doen. Het geld niet helemaal waard. Deed het nu vooral omdat vriend niet bij de 20 weken was ivm corona en we dus toch nog een samen echo moment hadden.

5 jaar geleden

Ik ga zaterdag voor de 3/4D ben echt benieuwd op wie de kleine gaat lijken

5 jaar geleden

Wij hebben gisteren een 3D echo laten maken bij Baby Glimpse in Amsterdam. Zeer tevreden. Mooie beelden en een hele lieve vrouw! Ze kijkt ook altijd even of alles er goed uit ziet (niertjes, maagje etc) gewoon voor de zekerheid en dat is ook wel fijn ☺️

5 jaar geleden

Bij ons zitten de prijzen tussen de 55 en de 85 euro. Met die van 55 euro zit je er maar een 15 a 20 minuten dat wel maar krijg je ook alles op een stickje 🙈 die van 85 euro duurt wel langer. Wist niet dat er zoveel verschil zat tussen woonplaatsen 😅

5 jaar geleden

Ik heb hem 25 juli :) In Almere, ivm opening na corona kost het nu 80 ipv 100 of 110 :) Heb een 3 en 4d echo, en ben dan 27.5 weken Heb ze bij de andere kindjes ook laten doen, en als ze er goed voor liggen is het echt geweldig om even te spieken ;), je kan dan al zoveel zien hoe hij zij eruit ziet

5 jaar geleden

Reactie op Mommyxtoxbe

Bij ons zitten de prijzen tussen de 55 en de 85 euro. Met die van 55 euro ...
Dat scheelt zeker! Waar zitten deze dan? In welke plaatsen?

5 jaar geleden

Ik kies bewust niet voor een 3D echo. Omdat ik alle baby's op elkaar vind lijken en ook al zal die van mezelf uiteraard de mooiste zijn, ik vind baby's eigenlijk lelijk. Dus ik vind een 2D helemaal prima, en ik krijg nog 2 groei echo's dus voor mij was het ook makkelijk beslissen.

5 jaar geleden

Reactie op MiniMeAndYou-24

Wij hebben gisteren een 3D echo laten maken bij Baby Glimpse in Amsterdam. ...
Ja! Hoor goede verhalen hierover. Alleen deze is 120 euro zag ik. Vind ik nog wel erg veel geld...

5 jaar geleden

Ik heb een ontzettende leuke echo gehad bij Dokter Papa in Amsterdam. Een 2D, 3D en 4D echo van 30 minuten voor 150 euro. Omdat de kleine er niet helemaal lekker bij lag mag ik vrijdag weer terugkomen om het 4D gedeelte opnieuw te proberen. Super netjes! En het leuke, alles wordt opgenomen incl. geluid. Echt een aandenken om nog jaren later van te genieten. Kan het iedereen aanraden! Wel tussen de 25 en 28 weken doen. Anders kunnen ze geen mooie 3D/4D beelden meer maken omdat de baby wat te groot wordt.

5 jaar geleden

Reactie op Minsje

Ik kies bewust niet voor een 3D echo. Omdat ik alle baby's op elkaar vind l ...
Same! Ik zie de toegevoegde waarde niet zo... Vind ze ook her prijzig!

5 jaar geleden

Dr papa Adam, super ervaring!

5 jaar geleden

Wij hebben afgelopen zaterdag een 4D echo laten maken bij Baby Vision in Delft en ben super blij dat we dit toch gedaan hebben. Zo bijzonder om die kleine zo te zien. Ik twijfelde ook eerst, omdat ik zulke echo's er altijd een beetje eng uit vond zien, maar nu ben ik zo blij dat we het toch gedaan hebben. Het kost idd wel wat, maar ik vind het elke euro waard. Echt een leuke ervaring en heel blij met de fotootjes! Ook super leuk om te zien dat ze haar neusje van haar papa heeft 😍😊

5 jaar geleden

hi, ik heb toevallig van de week een 3D/4D echo laten maken. Als je een 3D/4D echo laat maken ben je duurder uit, Maar heb je wel prachtige beelden. Ik vind 3D/4D echo’s mooier dan, 2D echo’s. En als je beelden niet mooi zijn, Mag je terug gaan om mooiere beelden te maken. En kom met een volle blaas, Dan krijg je mooiere beelden :)

5 jaar geleden

Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap altijd 3d echos bij controle in het het ziekenhuis. Heb dus heel wat verschillende echos gehad, op verschillende momenten van de zwangerschap. Geen één leek uiteindelijk op mn kleine meid. Dus deze zwangerschap denk ik er niet eens over na. Ik vind het zonde van het geld.

5 jaar geleden

Wij gaan zaterdag een 3d/4d echo doen. Mijn man is bij geen enkele echo aanwezig geweest, ivm Corona... Hem leek dit een mooie optie, dus dat gaan we samen doen 🥰 Ik ben heel benieuwd!!