14 Reacties

6 jaar geleden

Ja,heel fijn om te hebben,had een beertje voor mijn zoon,die werd er erg door afgeleid als hij aan het huilen was dat hij vergat waarom hij huilde馃槈 Ook een aan mijn vriendin gegeven en die vind hem ook geweldig!

6 jaar geleden

Ik heb deze aangeschaft, een kindje op mijn kdv groep had deze ook en kon er heel rustig mee slapen

6 jaar geleden

Wij hebben de walvis gekregen maar nog niet kunnen uitproberen ;-)

6 jaar geleden

Ook een Zazu beer knuffel gehad bij de 2e. Ik had wel het idee dat hij er baat bij had.

6 jaar geleden

Reactie op Mir2020

Ook een Zazu beer knuffel gehad bij de 2e. Ik had wel het idee dat hij er b ...
Wat leuk! Ik twijfel alleen tussen zo鈥檔 knuffel of bv de pinguin van Zazu. Is geen knuffel maar harde plastiek. Ben bang dat de knuffel snel vuil wordt.

6 jaar geleden

Reactie op Mamame

Ja,heel fijn om te hebben,had een beertje voor mijn zoon,die werd er erg do ...
Oh wat leuk om te horen. Ik zal dan kijken voor ene te bestellen. Twijfel alleen tussen de knuffel of de ZAZU pinguin. Die is van harde plastiek en kan je dan hangen bv. Ben bang dat de knuffel snel vuil wordt.

6 jaar geleden

Reactie op Mama96

Wat leuk! Ik twijfel alleen tussen zo鈥檔 knuffel of bv de pinguin van Zazu. ...
Mijn zoontje keek niet om naar de knuffel. Dus ik had de sensor op een gegeven moment los in het bedje liggen dan kon ik zelf de knopjes bedienen 馃槵.

6 jaar geleden

Reactie op Mama96

Oh wat leuk om te horen. Ik zal dan kijken voor ene te bestellen. Twijfel a ...
De knuffels kunnen gewoon in de was, dus valt best mee denk ik..

6 jaar geleden

Doet me denken aan de geboorte van m鈥檔 jongste broer. Die had een beer gekregen met zo een hart maar m鈥檔 ouders wisten niet dat dit erin zat. Elke keer vroegen ze zich af: maar wat hoor ik hier toch.... Heeft tijdje geduurd voor ze doorhadden dat dit enkel was als broer met z鈥檔 hoofd die knop indrukte wanneer hij op de beer lag.

6 jaar geleden

Wij hebben deze besteld. Hebben de knuffel nog niet uitgeprobeerd

6 jaar geleden

Wij hebben ewan het schaap, meerdere geluiden en ze reageert nu al op de geluiden van de baarmoeder gecombineerd met zachte muziek als ik hem op mijn buik afspeel.

6 jaar geleden

Reactie op Oktoberbaby2020

Wij hebben deze besteld. Hebben de knuffel nog niet uitgeprobeerd
Wat leuk! Ik denk dat ik de zoe pinguin ga bestellen. Is geen knuffel maar zo harde plastiek buiten je kan het aan bedje hangen of aan de kinderwagen.

6 jaar geleden

Reactie op Mama96

Wat leuk! Ik denk dat ik de zoe pinguin ga bestellen. Is geen knuffel maar ...
Die is idd ook erg leuk. Wij twijfelde heel erg tussen beide馃槉

6 jaar geleden

Sn眉zcloud 鈾ワ笍