Hallo mama鈥檚 to be!
Ik kwam online deze hartslagknuffels tegen. Ze hebben een huilsensor (als je kindje huilt, springen ze aan). En dan kan je kiezen tussen geluiden: hartslag, white noise, slaapliedjes, baarmoedergeluid..
Heeft iemand ervaring met deze knuffels?
Ja,heel fijn om te hebben,had een beertje voor mijn zoon,die werd er erg door afgeleid als hij aan het huilen was dat hij vergat waarom hij huilde馃槈
Ook een aan mijn vriendin gegeven en die vind hem ook geweldig!
Ook een Zazu beer knuffel gehad bij de 2e. Ik had wel het idee dat hij er b ...
Wat leuk! Ik twijfel alleen tussen zo鈥檔 knuffel of bv de pinguin van Zazu. Is geen knuffel maar harde plastiek. Ben bang dat de knuffel snel vuil wordt.
Ja,heel fijn om te hebben,had een beertje voor mijn zoon,die werd er erg do ...
Oh wat leuk om te horen. Ik zal dan kijken voor ene te bestellen. Twijfel alleen tussen de knuffel of de ZAZU pinguin. Die is van harde plastiek en kan je dan hangen bv. Ben bang dat de knuffel snel vuil wordt.
Doet me denken aan de geboorte van m鈥檔 jongste broer. Die had een beer gekregen met zo een hart maar m鈥檔 ouders wisten niet dat dit erin zat. Elke keer vroegen ze zich af: maar wat hoor ik hier toch....
Heeft tijdje geduurd voor ze doorhadden dat dit enkel was als broer met z鈥檔 hoofd die knop indrukte wanneer hij op de beer lag.
Wij hebben ewan het schaap, meerdere geluiden en ze reageert nu al op de geluiden van de baarmoeder gecombineerd met zachte muziek als ik hem op mijn buik afspeel.