52 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag altijd de eerst 2 dagen die nette onderbroekjes

5 jaar geleden

Ik kreeg van een vriendin de tip van die grote onderbroeken van de zeeman..

5 jaar geleden

Je hebt van die speciale netjes ondergoed. Zat ook in mijn kraampakket. Ik vond ze heel fijn. Hield ook alles bij elkaar. En ga ze dit keer weer gebruiken

5 jaar geleden

Ik had de gewone onderbroeken van de hema, zo'n pakketje met 5 erin, werkte prima

5 jaar geleden

Reactie op Tibale93

Ik had de gewone onderbroeken van de hema, zo'n pakketje met 5 erin, werkte ...
Correctie, de hipster variant 馃

5 jaar geleden

Ik kreeg de tip om volwassen luierbroekjes te kopen. Je ondergoed gaat niet naar de filistijnen en vangt alles goed op. Ook kan je er gewoon verband in doen door aan de onderkant van het verband een snee te maken. Als het verband dan 'vol' is lekt het door in het luierbroekje ipv ernaast. Dit deden ze ook altijd in het verpleeghuis bij mensen.

5 jaar geleden

Reactie op Tibale93

Correctie, de hipster variant 馃
Hipsters vind ik nu al erg lekker zitten. Onder mijn buik maar wel lekker over de billen vallend.

5 jaar geleden

Ik gebruik de boxers van m鈥檔 vriend

5 jaar geleden

Reactie op Run2020

Je hebt van die speciale netjes ondergoed. Zat ook in mijn kraampakket. Ik ...
Waar koop je die?

5 jaar geleden

Ik heb van die netonderbroekjes gekocht die ook in het kraampakket zitten. Je hebt ze bij medipoint onder andere, daar komen ook de bedverhogers ed vandaan

5 jaar geleden

Reactie op 4keergeluk

Ik heb van die netonderbroekjes gekocht die ook in het kraampakket zitten. ...
Die heb ik ook ja, kreeg ik als tip van de kraamzorg. Het zi茅t er niet uit maar ja, comfort is op dat moment even belangrijker 馃お

5 jaar geleden

Lekker grote mannenboxers. Tip van de kraamzorg, omdat het kraamverband dan prima past door de extra ruimte in mannenonderbroeken.

5 jaar geleden

Van de zeeman het mady ondergoed 2 stuks voor 3.99 of 5 stuks voor 7.99 super mega top kan je je uitgelubberde buik ook in stoppen omdat ze high waist zijn.... Ik heb van die net onderbroekje zulke lekkere reacties gehoord 馃槀馃槀馃槬 heel je kleren naar de kloten omdat het bloed niet wordt opgenomen door dat net vrij logisch natuurlijk hihi

5 jaar geleden

Ik kreeg de tip om volwassen luierbroekjes te kopen. Je ondergoed gaat niet ...
Ieuw een luier ik heb dat een keer gedragen voor iets en dat was zo vreselijk nooit meer ik koop lekker mady ondergoed van de zeeman 5 stuks voor 7.99 die kan je wassen en dan weer aan doen die luiers voor grote mensen zijn super duur zonde van je geld want die kan je maar 1 keer aan

5 jaar geleden

Ik gebruik de boxers van m鈥檔 vriend
Dat deed me zus ook mijn vriend heeft alleen maat S en ik heb minstens maat xxl nodig

5 jaar geleden

Reactie op Nic123

Ik kreeg van een vriendin de tip van die grote onderbroeken van de zeeman.. ...
De mady 5 voor 7.99 of twee voor 3.99

5 jaar geleden

Reactie op Nyn97

De mady 5 voor 7.99 of twee voor 3.99
Mady idd bij mijn vorige zwangerschap, heerlijk! Zat goed stevig dus houdt maandverband op zn plek. Die netonderbroekjes vond ik echt vreselijk zitten, in ziekenhuis gekregen maar snel weer uit gedaan

5 jaar geleden

Volgens mij de grote hema of zeeman onderbroeken. Vooral een wat grotere maat dan anders nemen. Boxershorts schijnen ook goed te kunnen, maar die zitten bij mijn nooit fijn.

5 jaar geleden

Boxers van mijn vriend 馃ぃ