52 Reacties
5 jaar geleden
Ik kreeg de tip om volwassen luierbroekjes te kopen. Je ondergoed gaat niet naar de filistijnen en vangt alles goed op. Ook kan je er gewoon verband in doen door aan de onderkant van het verband een snee te maken. Als het verband dan 'vol' is lekt het door in het luierbroekje ipv ernaast. Dit deden ze ook altijd in het verpleeghuis bij mensen.
5 jaar geleden
Ik heb van die netonderbroekjes gekocht die ook in het kraampakket zitten. Je hebt ze bij medipoint onder andere, daar komen ook de bedverhogers ed vandaan
5 jaar geleden
Lekker grote mannenboxers. Tip van de kraamzorg, omdat het kraamverband dan prima past door de extra ruimte in mannenonderbroeken.
5 jaar geleden
Van de zeeman het mady ondergoed 2 stuks voor 3.99 of 5 stuks voor 7.99 super mega top kan je je uitgelubberde buik ook in stoppen omdat ze high waist zijn....
Ik heb van die net onderbroekje zulke lekkere reacties gehoord 馃槀馃槀馃槬 heel je kleren naar de kloten omdat het bloed niet wordt opgenomen door dat net vrij logisch natuurlijk hihi
5 jaar geleden
Ik kreeg de tip om volwassen luierbroekjes te kopen. Je ondergoed gaat niet ...
Ieuw een luier ik heb dat een keer gedragen voor iets en dat was zo vreselijk nooit meer ik koop lekker mady ondergoed van de zeeman 5 stuks voor 7.99 die kan je wassen en dan weer aan doen die luiers voor grote mensen zijn super duur zonde van je geld want die kan je maar 1 keer aan
5 jaar geleden
Ik heb dit ondergoed gekocht. Zit erg fijn.
https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/hoge-damesslip-real-lasting-cotton-zwart-1000012259.html