25 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekregen van m’n broer. Met muziekje en baarmoedergeluid. Werkt echt heel fijn. Ze hebben volgens mij ook nog 2 andere varianten. https://www.mamaloesbabysjop.nl/zazu-harry-de-egel-muzikale-sterrenprojector-za-harry-01?channable=01abc169640036353138309b&gclid=CjwKCAiAxeX_BRASEiwAc1QdkTI92Q2RPLRsAGbQc4MmzsXd_BMxsPNQdGLZ2aQet-asE0HqX8tPnhoCoFIQAvD_BwE
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb ook een sterrenprojector besteld bij mamaloesbabysjop van zazu een konijn. Kan helaas nog niet vertellen hoe ie bevalt want hij komt vandaag binnen. Ik hoop dat m'n kindje er rustig van wordt en daardoor beter kan (verder) slapen ☺️ (de projector gaat nml weer aan als de baby gaat huilen)

4 jaar geleden

Wij hebben sterrenprojector van Zazu konijn. De sterren blijven 30 minuten aan, liedje/zee/hartslag die doet het 15 minuten. Onze zoon vind de sterren op het plafond geweldig, ligt er lekker naar te kijken en valt rustig in slaap. De sterren kunnen in 3 kleuren weergeven worden: oranje, blauw, groen.

4 jaar geleden

Wij hebben sterrenprojector van Zazu konijn. De sterren blijven 30 minuten ...
Zit ook een huil indicator op, die slaat ook snel aan.

4 jaar geleden

Wij hebben een box mobiel en sterrenprojector in een van tiny Love. Ons meisje is er gek op 😊

4 jaar geleden

Zit ook een huil indicator op, die slaat ook snel aan.
Worden ze daar juist niet wakker en alert van? Lijkt me ideaal maar ben aan de andere kant bang dat onze zoon er juist nog slechter door in slaap valt omdat hij alles bij wil houden... 🤔

4 jaar geleden

Wij hebben er een, maar hij werkt hier niet. Ligt niet aan de projector, maar aan ons nieuwsgierige ei 😅 ze ligt vol bewondering naar de sterren te kijken en 'ohhhhhhh' te roepen. Muziekje gebruiken we wel om haar te leren dat muziekje + slaapzak + bed = slapen. Projector gebruik ik nu om haar even te entertainen, maar slaperig wordt ze er niet van.

4 jaar geleden

Wij hebben de Hippo Dodo van VTech. Met bedtijdverhaaltjes, muziek, natuurgeluiden. Slaat aan op geluid en kan 15-30-45 minuten aanhouden. Bovenop de sterrenprojector, ons zoontje vind het helemaal geweldig en word er superrustig van
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij gebruiken Wally de walvis van het merk Zazu (gekocht bij Dreambaby) Onze dochter is er zot van! Heeft 3 verschillende kleuren, kan met oceaan geluid, muziekje of harttonen. Het projecteert waterdruppels 🐋

4 jaar geleden

Reactie op Ammerd

Wij gebruiken Wally de walvis van het merk Zazu (gekocht bij Dreambaby) Onz ...
Deze staat ook op mijn lijstje

4 jaar geleden

Reactie op Ammerd

Wij gebruiken Wally de walvis van het merk Zazu (gekocht bij Dreambaby) Onz ...
Die hebben wij ook. Als we hem aanzetten is ze gelijk rustig. Echt een aanrader

4 jaar geleden

Reactie op marrutje

Worden ze daar juist niet wakker en alert van? Lijkt me ideaal maar ben aan ...
Sterren kijken vermoeid hem best wel, wij slapen er zelf ook lekker door 😅

4 jaar geleden

Wij hebben een projector van ali. Werkt prima en oplaadbaar via usb.

4 jaar geleden

Reactie op Zelda91

Wij hebben er een, maar hij werkt hier niet. Ligt niet aan de projector, ma ...
Dat is eigenlijk heel normaal want het prikkelt ook behoorlijk. Veel kinderen worden er ook stil van, maar juist doordat er in dat hoofdje zoveel gebeurd.

4 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Dat is eigenlijk heel normaal want het prikkelt ook behoorlijk. Veel kinde ...
Ohja, niet gek als je er zo over nadenkt eigenlijk. Ik val er zelf wel heerlijk van in slaap overigens 😂 alleen dan dus tante kletsgraag naast me die 't veel te leuk vindt.

4 jaar geleden

Ook wij hebben wally de walvis via mamaloesbabysjop heb hem de laatste 4 maanden toen ze nog in mijn buik zat elke avond 1 x aangedaan op mijn buik. Wally is heel rustig en de lichtjes zijn heel zacht. Werkt goed hier

4 jaar geleden

Dank jullie wel voor de tips, heb ik echt wat aan.