69 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een sticker voor op het raam met ooievaar en als tekst hoera ..... Is geboren En blauwe vlaggen en ballonnen

4 jaar geleden

Ik heb een grote paal met ooievaars nest en ooievaar erin op het oog die je in je voortuin kan steken. En ik wil een grote geboorte krans aan de voordeur hangen.

4 jaar geleden

Wij gaan voor het geboorte kaartje als raambord als deze van het raam af gaat komt die te hangen op de kleine haar kamer

4 jaar geleden

Ik ben na je bericht ook even gaan zoeken. Gezien wij geen voortuin hebben gaan wij voor een raamsticker. Persoonlijk vind ik deze wel leuk. https://www.geboortebordshop.nl/a-60269179/geboorteborden-raam-platte-borden/geboortebord-raam-leeuwtje-kies-je-kleur/

4 jaar geleden

Bij ons is het blijkbaar nog best ouderwets, maar mijn schoonouders versieren de boel altijd 🥰

4 jaar geleden

Bij ons zorgen de vrienden en famillie dat er borden in de tuin komen als de kleine geboren is 🙈 wij krijgen als t goed is 3 borden in de tuin 😊 1 van mijn vriendinnen, 1 van mijn vriend zijn groep en 1 van onze famillie 💙

4 jaar geleden

Ik ben na je bericht ook even gaan zoeken. Gezien wij geen voortuin hebben ...
Leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Iejoor

Bij ons is het blijkbaar nog best ouderwets, maar mijn schoonouders versier ...
Ohw is dat een traditie? Dat wist ik niet.

4 jaar geleden

Reactie op Marcha24

Wij gaan voor het geboorte kaartje als raambord als deze van het raam af ga ...
Ook een leuk idee!

4 jaar geleden

Wij doen niks :)

4 jaar geleden

Bij mijn eerste had mijn schoonzusje een waslijn opgehangen voor ons raam met babykleertjes (hemdjes, rompertjes, roze doekjes). Dat stond zo schattig! Ik was zelf niks van plan, maar werd er zo blij van toen we thuiskwamen.

4 jaar geleden

Dat regelen mijn ouders ofzo maar.. Ga niet mijn eigen versiering regelen 😂

4 jaar geleden

Wij hadden bij de 1e een raamsticker en gaan dat nu weer doen

4 jaar geleden

Wij hebben een jute vlaggenlijn waarop staat: it's a girl. Die hangen we op bij het raam aan de voorkant van het huis. Verder niets, lekker simpel :)

4 jaar geleden

Reactie op Mama0910

Dat regelen mijn ouders ofzo maar.. Ga niet mijn eigen versiering regelen � ...
Ik ga hier eens rondvragen, want volgens mij doet bij ons in de buurt iedereen dat gewoon zelf. Grappig heb er nog nooit van gehoord dat dat voor je wordt gedaan!

4 jaar geleden

Bij ons is het traditie dat familie en vrienden dit doen. Wel proberen we in gesprekken dingen te laten vallen als we iets hebben gezien wat we wel leuk vinden if juist verschrikkelijk lelijk. Heb bij sommigen mijn twijfels of ze er wat mee doen, die kijken naar wat zij leuk vinden, niet wat bij ons past....

4 jaar geleden

Reactie op Angeco

Ik ga hier eens rondvragen, want volgens mij doet bij ons in de buurt ieder ...
Bij ons is het heel normaal dat de familie het doet. Woon in het hoge noorden

4 jaar geleden

Onze voordeur word met tule versierd. Op het slaapkamerraam komt tevens een naambord maar verder niets want we hebben een hoge heg dus je moet goed kijken om überhaupt wat te kunnen zien.

4 jaar geleden

Reactie op Mama0910

Bij ons is het heel normaal dat de familie het doet. Woon in het hoge noord ...
JA! Na dit bericht (woon ook vrij noordelijk) en even te googlen dacht ik: weet je wat? Ik vraag mijn mama even 😉! "Ja hoor!" Zegt ze "Ik heb al hele plannen klaar liggen! " 🤣🤣🤣🤣 Dus wij kunnen weer iets van het lijstje strepen! 🤭🤭

4 jaar geleden

Dit regelen buren/vrienden/ouders toch meestal?