69 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben een sticker voor op het raam met ooievaar en als tekst hoera ..... Is geboren
En blauwe vlaggen en ballonnen
4 jaar geleden
Ik heb een grote paal met ooievaars nest en ooievaar erin op het oog die je in je voortuin kan steken. En ik wil een grote geboorte krans aan de voordeur hangen.
4 jaar geleden
Ik ben na je bericht ook even gaan zoeken. Gezien wij geen voortuin hebben gaan wij voor een raamsticker. Persoonlijk vind ik deze wel leuk.
https://www.geboortebordshop.nl/a-60269179/geboorteborden-raam-platte-borden/geboortebord-raam-leeuwtje-kies-je-kleur/
4 jaar geleden
Bij ons is het traditie dat familie en vrienden dit doen. Wel proberen we in gesprekken dingen te laten vallen als we iets hebben gezien wat we wel leuk vinden if juist verschrikkelijk lelijk. Heb bij sommigen mijn twijfels of ze er wat mee doen, die kijken naar wat zij leuk vinden, niet wat bij ons past....
4 jaar geleden
Onze voordeur word met tule versierd. Op het slaapkamerraam komt tevens een naambord maar verder niets want we hebben een hoge heg dus je moet goed kijken om überhaupt wat te kunnen zien.
4 jaar geleden
Reactie op Mama0910
Bij ons is het heel normaal dat de familie het doet. Woon in het hoge noord ...
JA! Na dit bericht (woon ook vrij noordelijk) en even te googlen dacht ik: weet je wat? Ik vraag mijn mama even 😉! "Ja hoor!" Zegt ze "Ik heb al hele plannen klaar liggen! " 🤣🤣🤣🤣 Dus wij kunnen weer iets van het lijstje strepen! 🤭🤭